eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411102917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4B

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 529-68-34

1.5.8.) Numer faksu: 65 529-68-09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.tyczynska@powiat-leszczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-leszczynski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_leszczynski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feab9d12-1b86-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001888/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189345/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.VI.272.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.), w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717).
2. Wykonawca zamówienia będzie dostarczał tablice na własny koszt do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie partiami zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego (pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem) zamówieniami, w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.
3. Miejscem odbioru tablic rejestracyjnych będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się w Lesznie w Wydziale Komunikacji przy Pl. Kościuszki 4 budynek C. Każda dostawa będzie odbierana i sprawdzana pod względem ilościowym i jakościowym przez wyznaczonego pracownika Wydziału Komunikacji.
4. Zamawiający informuje, że w okresie trwania umowy zamierza zamówić następujące ilości niżej wymienionych rodzajów tablic:

a) tablice samochodowe jednorzędowe 19 500 szt.
b) tablice samochodowe dwurzędowe 500 szt.
c) tablice motorowerowe 500 szt.
d) tablice motocyklowe i ciągnikowe 1 500 szt.
razem: 22 000 szt.
5. Podane wyżej ilości są szacunkowe. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości tablic. Ilość tablic, która zostanie dostarczona zamawiającemu jest uzależniona od wielkości zapotrzebowania na nowe rejestracje lub wymianę tablic, w szczególności po zmianie przepisów. W czasie obowiązywania umowy ilość zamawianych tablic danego rodzaju może różnić się ilościowo od wartości podanych w ust. 4. Łączna ilość zamówionych tablic nie przekroczy jednak 22 000 szt.
6. Tablice powinny być aluminiowe, foliowane, odblaskowe, pakowane po 50 sztuk lub 25 kompletów w kartonie i czytelnie opisane serią i numerami.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dorabiania i dostarczania wtórników tablic rejestracyjnych w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty, jednak nie przekraczającym 24 godzin od chwili powiadomienia o tym fakcie przez zamawiającego (pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem).
8. Wykonawca obowiązany jest nie rzadziej niż raz w miesiącu na własny koszt odebrać od Zamawiającego tablice rejestracyjne przeznaczone do złomowania. Z czynności przekazania tablic rejestracyjnych do złomowania strony sporządzą protokół zdawczo – odbiorczy.
9. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych na skutek zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów.
10. Zamawiający wymaga, aby cena poszczególnych rodzajów tablic była jednakowa. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie najniższej ceny brutto za jedną sztukę tablicy rejestracyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14721000-1 - Glin

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695

7.3.3) Ulica: Katarzyńska 9, Gruszczyn

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.