eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Chemiczny

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: 48 58 347-15-83

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.podsiadlo@pg.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247455

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00240487/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ (OPAK)
1. Probówki wirówkowe typu Eppendorf poj. 0,5ml (Ø8x30mm) z dnem stożkowym, z płaskim wieczkiem na zawiasie, z podziałką co 0,1ml do 0,5ml i polem do opisu z zamknięciem/blokadą zapobiegającą niekontrolowanemu otwarciu pokrywy, chroniącą próbki podczas wirowania, a także zapewniającą optymalną szczelność i skuteczną ochronę przed parowaniem, bezbarwne, wykonane z PP, autoklawowalne, niesterylne 30
opak.
(1000 szt
w opak.)
2. Probówki wirówkowe typu Eppedorf o poj.1,5ml (Ø11x40mm)
z dnem stożkowym i płaskim wieczkiem na zawiasie, z podziałką 0,1;0,5;1,0; 1,5ml; i polem do opisu, bezbarwne, wykonane z PP, autoklawowalne, niesterylne 300
opak.
(1000 szt
w opak.)
3. Probówki wirówkowe typu Eppendorf o poj. 2ml (Ø10x40mm) z dnem soczewkowym i płaskim wieczkiem na zawiasie z podziałką od 0,5;do 2,0ml; co 0,5 ml i polem do opisu, bezbarwne, wykonane z PP o podwyższonej przezroczystości, autoklawowalne, niesterylne 100 opak.
(500 szt. w opak.)
4. Probówki do PCR
poj. 0,2ml; z płaskim wieczkiem, bezbarwne 100
opak. (1000 szt. w opak.)
5. Końcówki typu Eppendorf o poj. do 200μl,do automatycznych pipet laboratoryjnych, klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 200
opak.
(1000 szt. w opak.)
6. Końcówki typu Gilson o poj. do 200μl, bezbarwne, do automatycznych pipet laboratoryjnych , klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 200
opak. (1000 szt. w opak.)
7. Końcówki typu Eppendorf poj. do 1000μl, bezbarwne, do automatycznych pipet laboratoryjnych, klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, z PP- w torbie foliowej 250
opak. (500 szt. w opak.)
8. Końcówki typu Eppendorf o poj. do 5000μl, wykonane z PP, bezbarwne w torbie foliowej 200
opak. (200 szt. w opak.)
9. Mikrokońcówki typu Gilson Pipetman poj od 0,1μl do 10μl, do automatycznych pipet laboratoryjnych, ze znacznikami poj. : 2 i 10 μl , bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 100
opak.
(1000 szt. w opak.)
10. Szalki Petriego śr.90 mm i wys.16 mm, bez wentylacji, aseptyczne, wykonane z PS 100
opak.
(600 szt. w opak.)
11. Kuwety pół-micro, o poj.0,5-2,5 ml, dwuścienne, wykonane z PS 120
opak.
(100 szt. w opak.)

Po zmianie:
Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOŚĆ (OPAK)
1. Probówki wirówkowe typu Eppendorf poj. 0,5ml (Ø8x30mm) z dnem stożkowym, z płaskim wieczkiem na zawiasie, z podziałką co 0,1ml do 0,5ml i polem do opisu z zamknięciem/blokadą zapobiegającą niekontrolowanemu otwarciu pokrywy, chroniącą próbki podczas wirowania, a także zapewniającą optymalną szczelność i skuteczną ochronę przed parowaniem, bezbarwne, wykonane z PP, autoklawowalne, niesterylne 30
opak.
(1000 szt
w opak.)
2. Probówki wirówkowe typu Eppedorf o poj.1,5ml (Ø11x40mm)
z dnem stożkowym i płaskim wieczkiem na zawiasie, z podziałką 0,1;0,5;1,0; 1,5ml; i polem do opisu, bezbarwne, wykonane z PP, autoklawowalne, niesterylne 300
opak.
(500 szt
w opak.)
3. Probówki wirówkowe typu Eppendorf o poj. 2ml (Ø10x40mm) z dnem soczewkowym i płaskim wieczkiem na zawiasie z podziałką od 0,5;do 2,0ml; co 0,5 ml i polem do opisu, bezbarwne, wykonane z PP o podwyższonej przezroczystości, autoklawowalne, niesterylne 100 opak.
(500 szt. w opak.)
4. Probówki do PCR
poj. 0,2ml; z płaskim wieczkiem, bezbarwne 100
opak. (1000 szt. w opak.)
5. Końcówki typu Eppendorf o poj. do 200μl,do automatycznych pipet laboratoryjnych, klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 200
opak.
(1000 szt. w opak.)
6. Końcówki typu Gilson o poj. do 200μl, bezbarwne, do automatycznych pipet laboratoryjnych , klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 200
opak. (1000 szt. w opak.)
7. Końcówki typu Eppendorf poj. do 1000μl, bezbarwne, do automatycznych pipet laboratoryjnych, klasa końcówek o gładkich ściankach, optycznie przejrzystego tworzywa gwarantującego niepozostawanie materiału w końcówce podczas pipetowania, klasa gwarantująca zachowanie dokładności i powtarzalności pipetowanego materiału, z PP- w torbie foliowej 250
opak. (500 szt. w opak.)
8. Końcówki typu Eppendorf o poj. do 5000μl, wykonane z PP, bezbarwne w torbie foliowej 200
opak. (200 szt. w opak.)
9. Mikrokońcówki typu Gilson Pipetman poj od 0,1μl do 10μl, do automatycznych pipet laboratoryjnych, ze znacznikami poj. : 2 i 10 μl , bezbarwne, wykonane z PP- w torbie foliowej 100
opak.
(1000 szt. w opak.)
10. Szalki Petriego śr.90 mm i wys.16 mm, bez wentylacji, aseptyczne, wykonane z PS 100
opak.
(600 szt. w opak.)
11. Kuwety pół-micro, o poj.0,5-2,5 ml, dwuścienne, wykonane z PS 120
opak.
(100 szt. w opak.)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1.Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić jedynie zgodnie z art.454 i 455 Ustawy Pzp.
2.Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach dotyczących dostawy partii przedmiotu umowy:
a) zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot umowy
b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron (np. z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2), co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony,
3. W celu przywrócenia równowagi ekonomicznej umowy jaka istniała w momencie jej zawarcia, a która może zostać zakłócona przez zjawiska niezależne od stron, cena określona w § 2 ust. 1 umowy może ulec zmianie (podwyższeniu lub obniżeniu) w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy w stosunku do kosztów uwzględnionych w cenie z oferty Wykonawcy o co najmniej 5%. Wówczas na pisemny wniosek strony, cena określona w § 2 ust. 1 umowy lub cena jednostkowa określona w formularzu rzeczowo-cenowym może być zmieniona o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w obwieszczeniach Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za dany okres. Zmiana ceny może być dokonana nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od zawarcia niniejszej umowy i może być dokonana aneksem ze skutkiem na przyszłość, począwszy od daty złożenia przez stronę wniosku o jej zmianę a także może dotyczyć poszczególnych cen jednostkowych określonych w formularzu rzeczowo-cenowym. Maksymalna łączna wartość zmiany wynagrodzenia nie może przekroczyć 20% ceny z oferty określonej pierwotnie w § 2 ust. 1 umowy. Jeżeli zmiana na nie przywróci równowagi ekonomicznej umowy i będzie miało miejsce dalsze jej zakłócanie przez zjawiska niezależne od stron, każda ze stron będzie uprawniona do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość przez złożenie drugiej stronie oświadczenia w każdym czasie, jednakże umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie 3 miesięcy od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W tej sytuacji nie powstanie obowiązek zapłaty kary umownej za odstąpienie od umowy.

Po zmianie:
1.Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić jedynie zgodnie z art.454 i 455 Ustawy Pzp.
2.Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach :
a) zmiana wysokości ceny należnej Wykonawcy w przypadku:
- zmiany stawki podatku od towarów i usług,
- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2002r. nr 200, poz. 1679 z późn. zm.)
- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron (np. z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2), co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony.
3. W celu przywrócenia równowagi ekonomicznej umowy jaka istniała w momencie jej zawarcia, a która może zostać zakłócona przez zjawiska niezależne od stron, cena określona w § 2 ust. 1 umowy może ulec zmianie (podwyższeniu lub obniżeniu) w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy w stosunku do kosztów uwzględnionych w cenie z oferty Wykonawcy o co najmniej 5%. Wówczas na pisemny wniosek strony, cena określona w § 2 ust. 1 umowy lub cena jednostkowa określona w formularzu rzeczowo-cenowym może być zmieniona o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w obwieszczeniach Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za dany okres. Zmiana ceny może być dokonana nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od zawarcia niniejszej umowy i może być dokonana aneksem ze skutkiem na przyszłość, począwszy od daty złożenia przez stronę wniosku o jej zmianę a także może dotyczyć poszczególnych cen jednostkowych określonych w formularzu rzeczowo-cenowym. Maksymalna łączna wartość zmiany wynagrodzenia nie może przekroczyć 20% ceny z oferty określonej pierwotnie w § 2 ust. 1 umowy. Jeżeli zmiana na nie przywróci równowagi ekonomicznej umowy i będzie miało miejsce dalsze jej zakłócanie przez zjawiska niezależne od stron, każda ze stron będzie uprawniona do odstąpienia od umowy ze skutkiem na przyszłość przez złożenie drugiej stronie oświadczenia w każdym czasie, jednakże umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie 3 miesięcy od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W tej sytuacji nie powstanie obowiązek zapłaty kary umownej za odstąpienie od umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-10-29 10:00

Po zmianie:
2021-11-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-10-29 10:30

Po zmianie:
2021-11-09 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-11-29

Po zmianie:
2021-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.