eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szreniawa › Renowacja i przywrócenie sprawności technicznej ciągnika gąsienicowego "Piast"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Renowacja i przywrócenie sprawności technicznej ciągnika gąsienicowego „Piast”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO W SZRENIAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MNRiPRS w Szreniawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639758481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Szreniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeum-szreniawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-szreniawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja i przywrócenie sprawności technicznej ciągnika gąsienicowego „Piast”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-694ac616-ec8b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213452/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający może przeprowadzić postępowanie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione. Jedyna oferta złożona w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym została odrzucona, między innymi, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp co, mając na uwadze fakt, iż pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione, powoduje, że spełnione zostały przesłanki dla zastosowania trybu „zamówienia z wolnej ręki” na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.271.04.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja i przywrócenie sprawności technicznej ciągnika gąsienicowego G75R „Piast”.
Zakres prac obejmuje następujące czynności:
1.1 transport ciągnika z muzeum do warsztatu naprawczego wykonawcy
1.2 weryfikacja stanu zachowania mechanizmów ciągnika;
1.3 demontaż silnika;
1.4 sprawdzenie stanu technicznego silnika;
1.5 weryfikacja wyposażenia silnika uzupełnienie braków, dorobienie brakujących części;
1.6 remont silnika po określeniu stanu zachowania poszczególnych elementów;
1.7 uruchomienie silnika;
1.8 weryfikacja stanu zachowania układu napędowego;
1.9 uzupełnienie brakujących elementów układu napędowego o brakujące elementy;
1.10 próby ruchowe po naprawie;
1.11 naprawy blacharsko-lakiernicze elementów osłon;
1.12 odbudowa układu elektrycznego;
1.13 odbudowa układu hydraulicznego i trzypunktowego układu zawieszenia maszyn rolniczych;
1.14 naprawa układu jezdnego gąsienic;
1.15 próby ruchowe;
1.16 inne niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
1.17 transport ciągnika z warsztatu naprawczego wykonawcy z powrotem do Muzeum.
Przed transportem ciągnika z zakładu wykonawcy z powrotem do Muzeum nastąpi odbiór prac związanych renowacją i
przywróceniem sprawności technicznej ciągnika.
Szczegółowy zakres rzeczowy i sposób wykonania zamówienia określony został również w projekcie umowy, stanowiącym
załącznik do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165435 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165435 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165435 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Wiśniewski Genex - Piaskowanie Sodowanie Renowacja Aut warsztat samochodowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639707058

7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 13

7.3.4) Miejscowość: Cielimowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165435 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.