eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e60af048-d623-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e60af048-d623-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.10.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne wykonywanie usług , polegających na:
1) przygotowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą
dla inwestycji o powierzchni zabudowy do 70 m2 tj. wolnostojących, nie więcej niż dwukondygnacyjnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych;
2) przygotowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą
dla pozostałych inwestycji;
3) przygotowaniu projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą;
4) przygotowaniu opinii urbanistycznych;
5) przygotowania nowego projektu decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji
o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą lub wykonaniu zmian
w wydanej decyzji w przypadku uchylenia lub stwierdzenia nieważności przez organ odwoławczy i przekazania sprawy do ponownego rozpatrzenia Zamawiającemu;
6) sporządzenia pisemnego stanowiska dotyczącego zarzutów podniesionych przez stronę postępowania administracyjnego w złożonym odwołaniu od decyzji,
w przypadku jego wystąpienia
- na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) w zw. z art. 59 ustawy z dnia 07 lipca 2023 roku o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), a także zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie sposobów ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1589).
2. Do każdego projektu decyzji o warunkach zabudowy oraz do każdej opinii urbanistycznej bezwzględnie należy załączyć dokumentację fotograficzną terenu objętego planowaną inwestycją oraz terenu objętego analizą urbanistyczną.
3. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia: Opracowywane projekty decyzji oraz opinie powinny być zgodne:
a) z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),
b) z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.),
c) z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1589),
d) z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588 ze zm.),
e) z przepisami odrębnymi.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy z uwzględnieniem ustępów następnych określa opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
5. Usługi stanowiące przedmiot umowy będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Faktyczne ilości poszczególnych usług będą zgłoszone przez Zamawiającego drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie.
6. Ilość prac urbanistycznych określonych w formularzu oferty jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zleceń dotyczących prac urbanistycznych w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych lub bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, przy czym minimalny zakres wynosi 50% wartości wskazanej w § 6 ust. 2.W przypadku niewykorzystania co najmniej 70 % wartości wskazanej § 6 ust. 2, strony mogą przedłużyć termin realizacji umowy w zakresie niezbędnym do wykorzystania ww. zakresu, jednakże nie dłuższy niż do dnia 31.12.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) w/w postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację w/w zadania wynosi 50.000,00 zł brutto.
W związku z powyższym, zgodnie z wskazanym w/w przepisie cyt. "cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53400 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.