eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Montaż ławek warszawskich wraz z demontażem uszkodzonych ławek na terenach zieleni - numer postępowania: 25/ZP/22.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż ławek warszawskich wraz z demontażem uszkodzonych ławek na terenach zieleni - numer postępowania: 25/ZP/22.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż ławek warszawskich wraz z demontażem uszkodzonych ławek na terenach zieleni - numer postępowania: 25/ZP/22.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a065a9d2-e711-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i montaż ławek na terenach zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201452/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 674537,31 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243018,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest:
a) dostawa i montaż 107 szt. ławek warszawskich w modelu z oparciem i dwoma podłokietnikami, zgodnie z dokumentacją techniczną zawartą w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa poniżej.
Zamawiający informuje, że wymagany w postępowaniu model ławki nie może odbiegać od wyglądu ławki poglądowej i parametrów, zawartych w dokumentacji technicznej, stanowiącej integralną część szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Wskazany przez Zamawiającego model jest wzorem ławki do stosowania na terenach m.st. Warszawy,
b) demontaż oraz utylizacja 107 szt. ławek parkowych,
2) Opis terenów, gdzie należy dostarczyć i zamontować nowe ławki oraz z których należy zdemontować i usunąć uszkodzone/zniszczone ławki:
a) Park Moczydło w Dzielnicy Wola – pomiędzy ulicami Deotymy, Górczewską, Czorsztyńską i aleją Prymasa Tysiąclecia,
b) Park E. Szymańskiego w Dzielnicy Wola – pomiędzy ulicami Wolską, Górczewską, Elekcyjną i aleją Prymasa Tysiąclecia,
c) Park im. Księcia Janusza - pomiędzy ulicami Księcia Janusza i Obozową.
3) Dokładna lokalizacja miejsc na których zostaną zamontowane nowe ławki oraz miejsc z których należy usunąć stare ławki, zostaną wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i wymagania dotyczące realizacji zamówienia, określają:
a) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część umowy - załącznik do wzoru umowy.
5) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z dostawą mebli miejskich oraz elementów małej architektury na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
6) Gwarancja:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 48 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262504,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346995,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262504,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tech Spaw Daniel Gromyko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782662952

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262504,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.