Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191740/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Dwikozy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15
1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dwikozy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dwikozy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Dwikozy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35e45eba-cc21-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.02.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149280,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Dwikozy”.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Dwikozy w ramach Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na liniach komunikacyjnych:
1) Dwikozy — Rzeczyca Sucha przez Rzeczycę Mokrą (10 km) w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r. z częstotliwością połączeń dwa kursy dziennie przez 26 dni w miesiącu na danej linii komunikacyjnej zgodnie z obowiązującą trasą, rozkładem jazdy (załącznik nr l do umowy)
z zastosowaniem autobusów z ilością minimum 20 miejsc siedzących,
2) Dwikozy — Kamień Łukawski przez Mściów (18 km) w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r. z częstotliwością połączeń 4 kursy dziennie przez 26 dni w miesiącu na danej linii komunikacyjnej zgodnie z obowiązującą trasą, rozkładem jazdy (załącznik nr 1 do umowy) z zastosowaniem autobusów z ilością minimum 20 miejsc siedzących,
3) Romanówka — Stary Garbów — Czermin — Szczytniki — Bożydar — Dwikozy (29 km) w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r. z częstotliwością połączeń 2 kursy dziennie przez 26 dni w miesiącu na danej linii komunikacyjnej zgodnie z obowiązującą trasą, rozkładem jazdy (załącznik nr 1 do umowy) z zastosowaniem autobusów z ilością minimum 20 miejsc siedzących,
4) Dwikozy — Nowe Kichały (9 km) w okresie 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r. z częstotliwością połączeń 2 kursy dziennie przez 26 dni w miesiącu na danej linii komunikacyjnej zgodnie z obowiązującą trasą, rozkładem jazdy (załącznik nr l do umowy) z zastosowaniem autobusów z ilością minimum 20 miejsc siedzących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.