Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185930/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Stary Sącz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Sącz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 25
1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 449-77-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starysacz.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stary.sacz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/starysacz,a,1991525,modernizacja-infrastruktury-drogowej-na-terenie-gminy-stary-sacz.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Stary Sącz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0d9e04c-1a09-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185930/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 708276,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Modernizacja drogi wewnętrznej Moszczenica Niżna - Za Potokiem w km od 0+000 do km 0+126 w miejscowości Moszczenica Niżna.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją drogi wewnętrznej Moszczenica Niżna - Za Potokiem w km od 0+000 do km 0+126 w miejscowości Moszczenica Niżna. Długość modernizowanego odcinka drogi 126 mb. Szerokość jezdni 3,00-4,30 m.
Zakres robót obejmuje: wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, regulacja istniejących włazów studni kanalizacji sanitarnej, wykonanie warstwy profilowej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, utwardzenie poboczy.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 4 do SWZ) w tym Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia). Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 63711,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Modernizacja drogi wewnętrznej Stary Sącz Pasy Leśne w km od 0+000 do km 0+491 w miejscowości Stary Sącz.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją drogi wewnętrznej Stary Sącz Pasy Leśne w km od 0+000 do km 0+491 w miejscowości Stary Sącz. Długość modernizowanego odcinka drogi 491 mb. Szerokość jezdni 3,00-4,50 m.
Zakres robót obejmuje: wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, regulacja istniejących włazów studni kanalizacji sanitarnej, wykonanie warstwy profilowej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego AC11S, utwardzenie poboczy.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 4 do SWZ) w tym Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia). Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 196912,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: Modernizacja drogi gminnej nr 294269K Mostki - Stary Sącz (ul. Źródlana) w km od 1+528 do km 2+053.50 w miejscowości Stary Sącz.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją drogi gminnej nr 294269K Mostki - Stary Sącz (ul. Źródlana) w km od 1+528 do km 2+053.50 w miejscowości Stary Sącz. Długość modernizowanego odcinka drogi 525,5 mb. Szerokość jezdni 4,00 m.
Zakres robót obejmuje: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, roboty ziemne – korytowanie istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy profilowej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego AC11S, utwardzenie poboczy.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 4 do SWZ) w tym Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia). Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 447652,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66018,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89264,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85898,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PAWLAK” Łukasz Pawlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343430146
7.3.4) Miejscowość: Łabowa
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85898,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199743,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306479,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258018,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „Zrąb” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811001137
7.3.4) Miejscowość: Wierchomla Wielka
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ZRĄB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ZRĄB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258018,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422073,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688433,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422073,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD Sp. z o.o. Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792409718
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422073,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Gorzyce i Jagiełła
- "Remont DP nr 1813B w obrębie Świdry Awissa w km 1+049 ÷ 1+275"
- Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.