eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie Usług asysty technicznej i gwarancji, aktualizacji oraz Usług rozwoju w ramach prawa opcji Systemów CMS lodz.pl oraz vox.uml.lodz.pl



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie Usług asysty technicznej i gwarancji, aktualizacji oraz Usług rozwoju w ramach prawa opcji Systemów CMS lodz.pl oraz vox.uml.lodz.pl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie Usług asysty technicznej i gwarancji, aktualizacji oraz Usług rozwoju w ramach prawa opcji Systemów CMS lodz.pl oraz vox.uml.lodz.pl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b53ee1d-a4ff-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005214/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.73 Świadczenie Usług asysty technicznej i gwarancji, aktualizacji oraz Usług rozwoju w ramach prawa opcji Systemów CMS lodz.pl oraz vox.uml.lodz.pl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087940/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[numeracja zgodna z SWZ]
5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usług asysty technicznej i gwarancji, aktualizacji Systemu będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz Usług rozwoju Systemu w ramach prawa opcji w zakresie i na zasadach określonych w OPZ oraz zgodnie ze wzorem umowy.
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328057,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328057,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328057,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrated Solutions Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252506859

7.3.3) Ulica: Karolkowa 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-207

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługa rozwoju systemu w ramach prawa opcji.
Usługa asysty technicznej i gwarancji zgodnie z OPZ pkt VII, Aktualizacja systemu zgodnie z OPZ pkt VIII, Przygotwanie i dostarczenie Dokumentacji zgodnie z OPZ, Udzielenie licencji na aktualizację i zmiany/modyfikacje/rozubowę Systemu, Przekazanie autorskich praw majątkowych lub Kodów Żródłowych od aktualizacji i zmian/modyfikacji/rozbudowy Systemu, Aktualizacja dokumentacji,
Uzupełenie dokumentacji i kodów żródłowych w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi utrzymania, aktualizacji systemu, Udzielanie wyjaśnień dot. Kodów żródłowych i dokumentacji,
Świadczenie usług asysty technicznej i udzielenie gwarancji na System i Kody Źródłowe, Usługi rowoju Systemu w ramach prawa opcji.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328057,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena za zamówienie podstawowe oferty brutto PLN - 328 057,00 PLN
Cena za zamówienie opcyjne oferty brutto PLN - 777 375,00 PLN
Cena za całość zamówienia brutto PLN - 1 105 432,00 PLN

Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie 31 miesięcy od dnia zawarcia umowy w tym:
Realizacja zamówienia podstawowego w terminie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.