Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00172678/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
- 2021/BZP 00208294/01 - Wynik z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa śrub, nakrętek, podkładek, opasek, smarowniczek, żarówek, bezpieczników sam, węży do paliw o olei, materiałów do wyważania i wymiany ogumienia, akcesoriów spawalniczych, uszczelniaczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa śrub, nakrętek, podkładek, opasek, smarowniczek, żarówek, bezpieczników sam, węży do paliw o olei, materiałów do wyważania i wymiany ogumienia, akcesoriów spawalniczych, uszczelniaczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b30f97b5-0fc5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013571/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych dla służby czołgowo-samochodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172678/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36-ZP-09-21-111
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 125018,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa śrub, nakrętek, podkładek, opasek zaciskowych, dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG zaopatrywanych przez służbę czołgowo-samochodową w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3A (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienie opcjonalnego) do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 44531510-9 - Śruby i wkręty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34946232-5 - Podkładki i łączenia
44111520-2 - Tworzywa izolacyjne
44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe
4.5.5.) Wartość części: 20209,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa żarówek samochodowych, konektorów, bezpieczników samochodowych, dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG zaopatrywanych przez służbę czołgowo-samochodową w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3B (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienie opcjonalnego) do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 31531000-7 - Żarówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31211300-1 - Bezpieczniki
4.5.5.) Wartość części: 3984,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węży do benzyny i oleju, dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG zaopatrywanych przez służbę czołgowo-samochodową w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3C (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienie opcjonalnego) do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 19510000-4 - Produkty z gumy
4.5.5.) Wartość części: 10519,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciężarków do wyważania kół oraz akcesoriów od ogumienia, dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG zaopatrywanych przez służbę czołgowo-samochodową w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3D (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienie opcjonalnego) do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 34324000-4 - Koła, części i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 16382,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów spawalniczych, dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG zaopatrywanych przez służbę czołgowo-samochodową w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3E (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienie opcjonalnego) do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymiw powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44315200-3 - Tworzywa spawalnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 3836,47 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych uszczelniaczy do pojazdów i urządzeń, dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG zaopatrywanych przez służbę czołgowo-samochodową w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3F (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienie opcjonalnego) do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 44425200-7 - Uszczelnienia gumowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe
4.5.5.) Wartość części: 31977,43 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych uszczelniaczy specjalnych, dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG zaopatrywanych przez służbę czołgowo-samochodową w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3G (dotyczy zamówienia podstawowego i zamówienie opcjonalnego) do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymiw powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44425200-7 - Uszczelnienia gumowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe
4.5.5.) Wartość części: 38109,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Cena oferty uznanej za najkorzystniejszą przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37554,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37554,32 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie oferty od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14945,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14945,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14945,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachy Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022190621
7.3.3) Ulica: Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14945,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14309,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14309,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14309,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachy Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022190621
7.3.3) Ulica: Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14309,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4563,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5707,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4563,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachy Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022190621
7.3.3) Ulica: Skladowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4563,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na II, III i IV piętrze budynku głównego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 PUM w Policach
- TP-19/24 Dostawa wyrobów medycznych.
- Zakup namiotu eventowego o konstrukcji specjalnej
- ROBOTY MELIORACYJNE W LIPNIKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu w lokalu mieszkalnym przy ul. E. Plater 82B /6 w Szczecinie w trybie zamówienia "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usług obsługi konserwatorskiej w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.