eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › BUDOWA PLACU ZABAW I SIŁOWNI PLENEROWEJ NA DZIAŁCE NR 804 W KĘPIU



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PLACU ZABAW I SIŁOWNI PLENEROWEJ NA DZIAŁCE NR 804
W KĘPIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 60

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413841067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugkozlow,m,391674,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PLACU ZABAW I SIŁOWNI PLENEROWEJ NA DZIAŁCE NR 804
W KĘPIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b90a1b11-1f73-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002993/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej na działce nr 804 w Kępiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194052/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIR.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244295,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i siłowni plenerowej na działce nr 804 w Kępiu
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje powierzchnię 550 m2, w skład której wchodzi:
1) Siłownia plenerowa - złożona z 6 urządzeń do ćwiczeń fitness na świeżym powietrzu, 4 ławek, kosza na śmieci, stojaka rowerowego, wraz ze strefą relaksu złożoną z plenerowego stolika do gier planszowych, stołu do ping ponga oraz ławek o powierzchni 260 m2, o nawierzchni z piasku gr 30cm.
2) Plac zabaw - złożony z 4 urządzeń dla dzieci o charakterze sprawnościowym, o powierzchni 290m2, o nawierzchni z pasku gr 30cm.
3) Ogrodzenie terenu (placu zabaw, siłowni plenerowej ze strefą relaksu) ogrodzeniem panelowym o wysokości 1,5. – długość 137m.
4) Utwardzenie terenu z płyt betonowych ażurowych gr 10cm. na podbudowie z kruszywa łamanego o powierzchni 200m2 – pomiędzy ogrodzeniem a drogą.
5) 3 lampy solarne wyposażone w automatyczny układ włączający oświetlenie po zapadnięciu zmroku,
6) Chodnik z kostki brukowej o łącznej powierzchni 69m2
3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:
1) projekt budowlany,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Nadto Zamawiający dołącza do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 1A), z zastrzeżeniem, że ma on charakter wyłącznie informacyjny (pomocniczy). Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i wymaganiami SWZ jest zobowiązany do ustalenia rzeczywistego zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. W szczególności ewentualne braki przedmiaru w zakresie robót, materiałów lub urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wskazanych w dokumentacji projektowej nie zwalniają Wykonawcy z realizacji tych robót lub zakupu materiałów lub urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, chyba że postanowienia SWZ stanowią inaczej. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożona została 1 oferta. Jej wartość to 383.399,24 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 300.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.