eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Budowa ul. Jarzębinowej, Akacjowej i Klonowej w Brzegu Dolnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Jarzębinowej, Akacjowej i Klonowej w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Jarzębinowej, Akacjowej i Klonowej w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a890ec-a0bd-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029048/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa ul. Jarzębinowej, Akacjowej i Klonowej w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2109173,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 3 odcinków publicznych dróg gminnych: ul. Jarzębinowej, Akacjowej i Klonowej w Brzegu Dolnym wraz z odwodnieniem nawierzchni i budową oświetlenia drogowego (na odcinku ul. Klonowej).
2. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Edycja 8).
3. Lokalizacja i opis stanu istniejącego dróg:
1) ul. Jarzębinowa - początek projektowanego odcinka ulicy Jarzębinowej zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą Brzozową natomiast koniec ulicy w km 0+266,30 zlokalizowany na skrzyżowaniu z ul. Akacjową; droga posiada pas drogowy o szerokości 10,0m, jezdnia istniejąca w postaci utwardzenia powierzchniowego kamieniem łamanym szer. 4,00-6,00m. Pozostała szerokość pasa drogowego stanowią nawierzchnie gruntowe i pasy zieleni; utwardzone dojazdy do posesji kruszywem kamiennym na szerokości wjazdów;
2) ul. Akacjowa - początek projektowanego odcinka ulicy Akacjowej zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą Jarzębinową i Leszczynową natomiast koniec ulicy w km 0+075,33 zlokalizowany na skrzyżowaniu z ul. Klonową; droga posiada pas drogowy o szerokości 15,0m. Jezdnia istniejąca w postaci utwardzenia powierzchniowego kamieniem łamanym szer. 3,50-4,00m. Pozostała szerokość pasa drogowego stanowią nawierzchnie gruntowe i pasy zieleni; utwardzone dojazdy do posesji kruszywem kamiennym na szerokości wjazdów;
3) ul. Klonowa - początek projektowanego odcinka ulicy Klonowej zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą Akacjową natomiast koniec ulicy w km 0+131,99 zlokalizowany na skrzyżowaniu z ul. Leszczynową; droga posiada pas drogowy o szerokości 10,0m. Jezdnia istniejąca w postaci utwardzenia powierzchniowego kamieniem łamanym szer. 2,50-3,00m. Pozostała szerokość pasa drogowego stanowią nawierzchnie gruntowe i pasy zieleni.
4. Nawierzchnie do wykonania:
1) ul. Jarzębinowa:
- ciąg jezdny: 1394,35 m2
- ciąg pieszy obustronny z kostki betonowej: 804,86 m2 (nawierzchnię tłuczniową wykonujemy jako ciąg pieszy),
- zjazdy: 205,10 m2;
2) ul. Akacjowa i ul. Klonowa:
- ciąg jezdny: 1196,80 m2,
- ciąg pieszy: 529,3 m2,
- dwa zjazdy (29,10 m2 x 2 ): 58,20 m2 (ul. Akacjowa),
- wzmocnienie skarpy płytami o pow. 28,40 m2 (ul. Klonowa),
- instalację oświetlenia ulicznego należy wykonać tylko na ul. Klonowej - fundamenty pod słupy oświetleniowe: 1,50 m2.
5. Zgodnie z projektem, zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, rozbiórkowe;
2) roboty ziemne-wykonanie koryta na całej powierzchni drogi, chodników, zjazdów;
3) profilowanie i zagęszczenie podłoża;
4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku ;
5) wykonanie podbudowy z kruszyw kamiennych łamanych;
6) wykonanie podbudowy z „chudego betonu”;
7) wykonanie warstw nawierzchni z kostki betonowej;
8) obsadzenie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej;
9) obsadzenie obrzeży betonowych 30x8
10) odwodnienie korpusu drogowego:
a) kanały z rur PVC fi 200,
b) studzienki ściekowe;
11) regulacja pionowa istniejących studzienek dla urządzeń podziemnych;
12) montaż oznakowania pionowego i poziomego;
13) organizację ruchu zastępczego;
14) organizację terenu budowy;
15) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;
16) wywiezienie i utylizacja urobku z korytowania;
17) pełnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczenia obiektów w terenie oraz inwentaryzacji
18) powykonawczej z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego;
19) dostawy materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
20) wykonania dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego);
21) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
22) wykonania operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
23) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii.
6. Zaprojektowano konstrukcję nawierzchni jezdni, dojazdów do posesji oraz ciągów pieszych z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu, warstw z kruszywa łamanego i miału kamiennego. Odwodnienie wszystkich projektowanych nawierzchni z kostki betonowej następuje poprzez spadki poprzeczne i podłużne do zaprojektowanych wpustów ulicznych a następnie odprowadzane do istniejącej kanalizacji deszczowej.
8. Szczegółowy zakres robót i podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez Zakład Usług Technicznych Budownictwa Komunikacyjnego i Ogólnego TECHKOM, ul. Zielony Zaułek 14/5, 56-100 Wołów, stanowiąca załącznik do SWZ.
9. Zamawiający informuje, że wartość kosztorysowa robót budowlanych wynosi: 2 078 773,00 zł (bez VAT).
10. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1737990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1737990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Markop Marcin Szmyt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880227478

7.3.3) Ulica: Akacjowa 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 56-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1737990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.