eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kisielice › Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kisielicach - ETAP IV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kisielicach - ETAP IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kisielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68adbee-ef0b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kisielicach - ETAP IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a68adbee-ef0b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004739/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ulicy Cmentarnej etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie budowy lub przebudowy publicznych dróg gminnych lub powiatowych. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208826

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kisielicach - ETAP IV” .
2. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie budowy lub przebudowy publicznych dróg gminnych lub powiatowych. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze, pomiarowe, ziemne,
2) jezdnia- roboty podstawowe, w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchniowe i krawężniki:
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z regulacją pionowych studni i zaworów,
3) zjazdy- roboty podstawowe, w-wy odsączające podbudowy i nawierzchnie,
4) pobocze- nawierzchnie,
5) roboty uzupełniające i wykończeniowe,
6) parametry techniczne:
- klasa techniczna drogi D- dojazdowa
- kategoria ruchu KR 2
- prędkość projektowana VP= 40 km/h
7) parametry geometryczne drogi:
- długość odcinka- 111,00 m
- szerokości jezdni- 5,00 m
- promienie luków poziomych -R= 3, 5 ,6 i 10m
- nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8cm (warstwa ścieralna)
- spadki poprzeczne- daszkowe i jednostronne- 2%
8) parametry zjazdów
szerokość 4,00-6,00 m,
nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm
9) projektowane przekroje normalne
10) elementy drogi:
jezdnia- nawierzchnia z warstwy ścieralnej z kostki betonowej grub. 8 cm oraz podbudowy z kruszywa łam. stab. mechanicznie grub. 10-20 cm
zjazdy: szerokości zjazdów 4,00 m, wykonane z kostki betonowej grub. 8 cm na podbudowie z kruszywa łam. stab.
mechanicznie grub. 20 cm,
12) projektowana konstrukcja nawierzchni:
jezdnia:
warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej grub. 8 cm
warstwa podsypki cementowo- piaskowej 1:4 o grub. 3 cm
podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5 o grub. 10 cm
podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5 o grub. 20 cm
zjazdy:
warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o grub. 8 cm
warstwa posypki cementowo- piaskowej 1:4 o grub. 3 cm
podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5 o grub. 20 cm
4. W ramach zadania będącego przedmiotem postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń.
5. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektów dla osób niepełnosprawnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, wzorze umowy.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.