eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowej i rekreacyjnej przyszkolnej na terenie Gminy Kozienice



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowej i rekreacyjnej przyszkolnej na terenie Gminy Kozienice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0486117100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowej i rekreacyjnej przyszkolnej na terenie Gminy Kozienice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab38c6b-b517-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043056/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowej i rekreacyjnej przyszkolnej na terenie Gminy Kozienice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044075

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.60.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1950573,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
3.1. Zagospodarowanie terenu na fragmencie działki o Nr ew. 3002/4 obręb Kozienice, na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Króla Zygmunta Starego, w tym:
1) Roboty ziemne, rozbiórkowe, przygotowawcze, pomiarowe.
2) Usunięcie drzew i krzewów, karczowanie, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince; adaptacja- przesadzenie drzew; zabezpieczenie istniejących nasadzeń zagrożonych uszkodzeniem, prace związane z pielęgnacją zieleni adoptowanej,
3) Wykonanie nawierzchni:
a) bezpiecznej, wlewanej EPDM na podbudowie z kruszywa, obramowanej obrzeżem betonowym na ławie betonowej,
b) żwirowej (ogród deszczowy); wykonanie odcinka kanału deszczowego odprowadzającego wody opadowe z fragmentu dachu rurami spustowymi do ogrodu deszczowego; zabezpieczenie niecki geosiatką komórkową, odtworzenie podbudowy i nawierzchni z kostki; regulacja wysokościowa studzienek dla urządzeń podziemnych z wymianą pokrywy,
c) z deski syntetycznej,
4) Elementy małej architektury – dostawa i montaż:
a) Ławki o konstrukcji z odlewanego aluminium, siedzisko drewniane zabezpieczone olejem, posadowione na fundamencie betonowym wylewanym,
b) Kosze na śmieci wykonane z drewna zabezpieczonego olejem i stali malowanej proszkowo, wkład do kosza ze stali ocynkowanej, zabezpieczenie zamkiem, na fundamencie betonowym wylewanym,
c) Zacieniacze – żagle przeciwsłoneczne trójkątne z płótna, maszty ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, posadowione na fundamencie betonowym,
d) Barierki – ażurowe balustrady z profili stalowych ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo mocowane do podestu z deski syntetycznej.
5) Urządzenia rekreacyjne- dostawa i montaż:
a) Mini arena sportowa, na którą składają się:
- Piłkochwyty w formie ogrodzenia z paneli,
- Siedziska drewniane,
- Ława betonowa o nieregularnym kształcie,
- Zamknięcie metalowe ławki betonowej
b) kosz do koszykówki – konstrukcja ocynkowana ogniowo, kosz (obręcz+ łańcuch chromowy), tablica z kraty stalowej w ramie z profilu zamkniętego wyposażona w kasetę z możliwością montażu na statywie i zapobiegająca kradzieży,
c) piłkochwyt składający się z bezwęzłowych siatek polipropylenowych, tulei, słupów aluminiowych i elementów do montażu siatki, fundament betonowy wylewany,
d) Zestaw sprawnościowy o konstrukcji ze stali nierdzewnej, podesty ze sklejki wodoodpornej, płyty z tworzywa sztucznego, uchwyty wspinaczkowe z żywicy epoksydowej, fundament betonowy,
e) stół do ping-ponga – blat z wysokogatunkowego betonu z kruszywem ozdobnym, szlifowany i lakierowany, siatka do gry z blachy stalowej,
f) stół do gry w piłkarzyki.
6) system nawadniania roślinności – nawadnianie kropelkowe, liniami kroplującymi z kompensacją ciśnienia. Instalacja zautomatyzowana, wyposażona w elektroniczne programatory nawadniania, elektrozawory oraz czujniki opadu deszczu,
7) zieleń:
- przygotowanie terenu pod nasadzenia;
- sadzenie drzew, krzewów, bylin i traw ozdobnych; pielęgnacja zieleni,
- system stabilizacji za pomocą palików, ekran przeciwkorzenny, ściółkowanie gruntu pod drzewami, krzewami i bylinami korą ogrodniczą.
8) Roboty porządkowe, w tym: oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych, śmieci, pozostałości roślinnych itp.
9) Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
10) Odtworzenie zniszczonych lub zajętych terenów
11) Prace geodezyjne wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
12) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
13) Pozostałe prace (w tym opłaty) niezbędne do wykonania zadania, w tym wynikające z dokumentacji projektowej, SST i SWZ.
Po zakończeniu prac budowlanych wykonawca zobowiązany jest do zlecenia na własny koszt przeprowadzenia inspekcji placu rekreacyjnego przez certyfikowaną firmę. Inspekcja obejmuje swoim zakresem ocenę zgodności urządzeń z normami wskazanymi w SST. Certyfikat z inspekcji z wynikiem co najmniej dobrym musi być przedłożony Zamawiającemu najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót.

3.2. Zagospodarowanie terenu na potrzeby rekreacyjne przy PSP w miejscowości Stanisławice, w tym:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym:
a) Demontaż istniejących urządzeń i wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na koszt wykonawcy)
b) Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt poliuretanowych i ław, obrzeży gumowych, rozbiórka fragmentów podbudowy, wywóz i utylizacja na koszt wykonawcy,
2) Urządzenia placu zabaw – dostarczenie i montaż w miejscach demontowanych urządzeń:
a) Huśtawka wagowa podwójna,
b) Zestaw rekreacyjny pięciowieżowy,
c) Wóz strażacki,
d) Huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskami typu bocianie gniazdo,
e) Piaskownica edukacyjna,
3) Element małej architektury: ławki z oparciem,
4) Nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa, ograniczona obrzeżami betonowymi na ławie betonowej na podbudowie z kruszywa,
5) Nawierzchnia poliuretanowa – wykonanie nawierzchni bezpiecznej (EPDM/SBR), monolityczna 2-warstwowa, przepuszczalna, na istniejącej podbudowie; częściowo nawierzchnia wykonana na projektowanej podbudowie; wykończona obrzeżami betonowymi na ławie betonowej,
6) Roboty porządkowe i uzupełniające, w tym: oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych, śmieci, pozostałości roślinnych itp.; wyrównanie i uzupełnienie ubytków podbudowy, zasypanie wykopów,
7) Wykonanie trawników z nawożeniem,
8) Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki wraz z ich utylizacją na koszt wykonawcy,
9) Odtworzenie zniszczonych lub zajętych terenów,
10) Prace geodezyjne,
11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
12) Pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania, w tym wynikające z dokumentacji projektowej i SWZ.

3.3. Zagospodarowanie terenu na potrzeby rekreacyjne przy PSP w miejscowości Ryczywół, w tym:
1) Roboty przygotowawcze, w tym: demontaż, transport i utylizacja istniejącej nawierzchni z płyt poliuretanowych (koszt wykonawcy),
2) Nawierzchnia poliuretanowa – wykonanie nawierzchni bezpiecznej, dwuwarstwowej (EPDM/SBR) wykonanej na istniejącej podbudowie po jej uprzednim oczyszczeniu oraz uzupełnieniu ewentualnych braków i wyrównaniu; w nawierzchni wykonać figury 2D: grę w klasy i skocznię w dal,
3) Remont istniejących urządzeń placu zabaw, w tym;
a) Chata Trapera – wymiana płyt ze sklejki z guzami na płyty HPL lub HDPE z guzami,
b) Bocianie gniazdo – wymiana siedziska typu bocianie gniazdo z zawiesiami,
c) Zestaw rekreacyjny Dwie wieże :
- wymiana podłóg ze sklejki w wieżach zestawu na podłogi z HPL,
- wymiana ścianek do wspinaczki ze sklejki na ścianki z tworzywa HDPE z guzami,
- wymiana ścianki linowej,
- uzupełnienie śrub i zaślepek,
d) Uzupełnienie wszystkich brakujących śrub i zaślepek w urządzeniach znajdujących się na placu,
e) Wszystkie urządzenia znajdujące się na placu, w tym ww. oraz bujak roadster, bujak zebra, karuzela z kierownicą, regulamin i ławki należy wyczyścić z zabrudzeń powstałych w trakcie eksploatacji, umyć i uzupełnić ubytki powłoki malarskiej.
4) Prace geodezyjne,
5) Roboty porządkowe,
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
7) Pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania, w tym wynikające z dokumentacji projektowej i SWZ.

3.4. Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy PSP w miejscowości Wola Chodkowska, w tym:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym:
a) Rozebranie istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piaskiem i granulatem SBR, demontaż bramek do piłki nożnej; wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na koszt wykonawcy,
2) Roboty budowlane, w tym:
a) Nawierzchnia boiska do piłki nożnej ze sztucznej trawy z wyrównaniem istniejącej podbudowy; wykonanie linii pola do gry w piłkę nożną,
b) Bramki do piłki nożnej ustawione na fundamentach,
c) Remont piłkochwytów,
3) Prace geodezyjne,
4) Plantowanie terenu,
5) Roboty porządkowe (w tym: oczyszczenie terenu z kamieni i materiałów budowlanych),
6) Odtworzenie trawników – obsianie trawą nawierzchni w miejscach ubytku darni,
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
8) Pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania, w tym wynikające z dokumentacji projektowej i SWZ.

Dokumenty potwierdzające jakość i parametry techniczne materiałów (określonych w dokumentacji projektowej dla zadań wymienionych w ust. 3) Wykonawca dostarczy Inspektorowi nadzoru inwestorskiego przed dokonaniem zakupu lub przed przystąpieniem do robót.

W zakresie każdego z zadań wymienionych w pkt. 3.1-3.4. wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować tablicę informacyjną o wym. 180 x 120 cm w oparciu o wytyczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953). Treść Rozporządzenia jest dostępna pod adresem: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20210000953/O/D20210953.pdf Projekt tablicy jest dostępny pod adresem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28882 odnośnik: strona Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Miejsce montażu tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1814938,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2663028,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1814938,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAD-BUD Wiesław Radziejowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961098498

7.3.3) Ulica: ul. Kozienicka 88

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1814938,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.