Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wraz z modernizacją infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Wiśniowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-412
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wisniowa.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisniowa-malopolska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wraz z modernizacją infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Wiśniowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50763ec6-c543-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016129/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wraz z modernizacją infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Wiśniowa. Dotyczy pierwszej części zamówienia pn.: Budowa wraz z modernizacją infrastruktury wodnej w Gminie Wiśniowa.
1.1.3 Budowa wraz z modernizacją infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Wiśniowa. Dotyczy drugiej części zamówienia pn.: Budowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wiśniowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDZ.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7718426,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie pn.: Budowa wraz z modernizacją infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Wiśniowa.Zamówienie zostało podzielone na dwie części.
Pierwsza część zamówienia pn.: Budowa wraz z modernizacją infrastruktury wodnej w Gminie Wiśniowa.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
1. Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Wiśniowa, gm. Wiśniowa.
2. Modernizacja ujęcia oraz zbiornika wody pitnej w miejscowości Glichów.
3. Modernizacja ujęcia wody pitnej w miejscowości Kobielnik.
2) Inwestycja dofinansowana z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie przekazywane jest na podstawie promesy udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego w wysokości do 95% wartości Inwestycji.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – (skład: Dokumentacja Techniczna – pierwsza część zamówienia, STWIORB – pierwsza część zamówienia, Przedmiary robót – pierwsza część zamówienia, wraz z uwzględnieniem dokonanych aktualizacji tych dokumentów).
4) Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) dokumentacją techniczną (dla 1 części zamówienia),
b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dla 1 części zamówienia),
c) przedmiarami robót (dla 1 części zamówienia),
d) z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 437907,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie pn.: Budowa wraz z modernizacją infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Wiśniowa.Zamówienie zostało podzielone na dwie części.
Druga część zamówienia pn.: Budowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Wiśniowa.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Wiśniowa – Wierzbanowa etap I.
2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Wiśniowa – Kobielnik etap II.
2) Inwestycja dofinansowana z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie przekazywane jest na podstawie promesy udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego w wysokości do 95% wartości Inwestycji.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – (skład: Dokumentacja Techniczna – druga część zamówienia, STWIORB – druga część zamówienia, Przedmiary robót – druga część zamówienia wraz z uwzględnieniem dokonanych aktualizacji tych dokumentów).
4) Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) dokumentacją techniczną (dla 2 części zamówienia),
b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dla 1 części zamówienia),
c) przedmiarami robót (dla 2 części zamówienia),
d) z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 7280519,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735404,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934536,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735404,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”MEN - GAZ” Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego oraz Sieci i Instalacji Budowlanych Wróbel Czesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490509563
7.3.4) Miejscowość: Męcina 597
7.3.5) Kod pocztowy: 34-654
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735404,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8979000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11879790,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8979000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”MEN - GAZ” Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego oraz Sieci i Instalacji Budowlanych Wróbel Czesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490509563
7.3.4) Miejscowość: Męcina 597
7.3.5) Kod pocztowy: 34-654
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8979000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 540 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.