eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucha 15

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 389 26 30

1.5.8.) Numer faksu: 48 389 26 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/890398

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 14 ton dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22f28208-cfc1-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011569/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup śmieciarki o DMC do 14 ton

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.3.2024.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka o pojemności min 8 m3” o DMC nieprzekraczającej 14 t, z trzymiejscową kabiną dzienną na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu, ul. Sucha 15.
2. Wymagania techniczne pojazdu:
Nadwozie: Kabina pojedyncza dzienna ze skrzynią ładunkową do przewożenia odpadów
Rok produkcji: 2023 – 2024- fabrycznie nowy
Moc: min. 175 KM
Pojemność skokowa: min 2950 cm3
Typ sinika: Diesel
Skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana lub automatyczna
Kolor: biały RAL
Liczba miejsc wraz kierowcą: 3
Dopuszczalna masa całkowita: do 14 t
Norma emisji spalin: min EURO 6
3. Wymagania niezbędnego wyposażenia:
- klimatyzacja,
- wspomaganie układu kierowniczego,
- ABS, ESP,
- zbiornik paliwa z tworzywa min 100L z zamykanym korkiem na kluczyk,
- tachograf,
- belka świetlna LED na kabinie z napisem „ZUK Radom”,
- poduszka powietrzna minimum dla kierowcy,
- centralny zamek,
- szyby przednie sterowane elektrycznie,
- boczne lusterka regulowane i podgrzewane zapewniające dostateczną widoczność przy tego typu zabudowie,
- radio,
- koło zapasowe pełnowymiarowe,
- zestaw do wymiany koła,
- trójkąt odblaskowy,
- apteczka,
- gaśnica,
- komplet dywaników gumowych na podłogę,
- komplet pokrowców ochronnych na wszystkie siedzenia wykonane z materiału odpornego na wycieranie,
- kabina trzymiejscowa dzienna,
- 2 komplety kluczyków,
- oznaczenie pojazdu napisem „ODPADY” zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z późn. zm.
4. Wymagania dotyczące zabudowy:
- skrzynia ładunkowa przeznaczona do zbierania i transportu odpadów z tylnym załadunkiem i systemem zgniatania i wypychania odpadów na całej długości zabudowy,
- pojemność skrzyni ładunkowej min 8 m3 ze zbiornikiem na odcieki wyposażonym w zawór spustowy,
- ładowność min. 2500 kg,
- lampa błyskowa ostrzegawcza umieszczona na skrzyni ładunkowej,
- kamera cofania odporna na działanie warunków atmosferycznych umożliwiająca obserwację za pojazdem z kolorowym wyświetlaczem min 7” umieszczonym w kabinie kierowcy,
- sygnał ostrzegawczy przy cofaniu,
- układ uwalniania zakleszczonych pojemników,
- uszczelnienie odwłoka ze skrzynią,
- automatycznie podnoszony i opuszczany odwłok,
- lampy robocze zabudowy oświetlające załadunek odpadów,
- oświetlenie chodnikowe (6 punktów świetlnych),
- osłony lamp tylnych,
- ściany boczne zabudowy wykonane z blachy min. 3 mm i zabezpieczone przed korozją,
- urządzenie załadowcze do współpracy z pojemnikami o poj. 110 do 1100 dm3 zgodnie z normą PN/EN 840 udźwig min 400kg,
- możliwość załadunku worków,
- uchwyty na miotłę i łopatę,
- zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk zamontowany na zabudowie,
- logo ZUK umieszczone na zabudowie,
- oświetlenie wg obowiązujących przepisów drogowych,
- wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie,
- drzwi kontrolne na bocznej ścianie zabudowy,
- zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z dyrektywą 98/37/CEE,
- pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączania: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej,
- dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego,
- oznakowanie ostrzegawcze zgodnie z DIN 30710,
- kolor zabudowy pomarańczowy RAL,
- stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy z czujnikami obciążenia, blokadą biegu wstecznego.
Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Pozostałe wyposażenie niewyszczególnione:
powinno być zgodne ze standardem oferowanym przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd spełniał wymogi o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047) i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
7. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd posiadał kartę gwarancją z opisem warunków gwarancji, instrukcje obsługi w języku polskim niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu, wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania, wyposażenie wymagane przepisami ruchu drogowego i dokumenty wymagane odrębnymi przepisami.
Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim albo przetłumaczone na język polski.
8. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji na pojazd skompletowany potwierdzające spełnienie warunków technicznych obowiązujących na terenie RP.
9. Wykonawca dostarczy wraz z pojazdem dokumenty, na podstawie których dokonuje się pierwszej rejestracji pojazdu nowego na terenie RP, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
10. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd specjalistyczny typu śmieciarka objęty był:
a) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy podwozia (pojazdu) w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze,
b) minimum 24 miesięczną gwarancją na bezpłatne naprawy zabudowy w przypadku jej usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i w lakierze, liczone od dnia odbioru protokolarnego pojazdu bez zastrzeżeń.
Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.
11. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę serwisu do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych:
- miejscem wykonania serwisu gwarancyjnego zabudowy jest siedziba Zamawiającego poprzez serwis mobilny lub jeśli będzie konieczność wykonania naprawy w stacji serwisowej - miejsce wskazane przez Wykonawcę położone nie dalej niż 140 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu serwisu dla zabudowy na warunkach wskazanych w zdaniu poprzednim.
- odległość serwisu podwozia (pojazdu) od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jego nazwy i adresu w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 100 km.
12. Usunięcie wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji i rękojmi musi być potwierdzone protokolarnie.
13. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt. Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem licząc w dniach roboczych. Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 13:00.
14. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty dostawy przedmiotu zamówienia z zakresu eksploatacji, obsługi, konserwacji pojazdu i przepisów bhp.
15. Wykonawca oświadcza, iż udziela zgody na montaż urządzenia do monitorowania i lokalizacji pojazdu w trakcie trwania gwarancji.
16. Logo do umieszczenia na pojeździe zostanie dostarczone przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca opracuje projekt i wizualizację odpowiedniego usytuowania oznakowania na pojeździe w terminie 14 dni od daty otrzymania logo. W tym samym terminie Wykonawca zaproponuje najlepszy materiał i technikę wykonania zapewniającą trwałość oznakowania, odporność na warunki atmosferyczne i ścieranie charakterystyczne dla mycia pojazdu, blaknięcie, sól lub błoto. Projekt podlega ocenie Zamawiającego w terminie 5 dni od jego otrzymania, wyrażonej na piśmie, polegającej na akceptacji lub zgłoszeniu uwag. W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca uwzględni je i poprawiony projekt prześle do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od zgłoszonych uwag.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ jedyna oferta złożona w postępowaniu znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie zamówienia do wysokości niniejszej oferty.
Wobec powyższego uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844272,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844272,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.