eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Przystosowanie wybranych pomieszczeń w SP: nr 6, nr 8 i nr 11 w Mielcu w celu eliminowania barier (...) w ramach proj. "Dostępna Szkoła - Mieleckie Szkoły bez barier".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie wybranych pomieszczeń w SP: nr 6, nr 8 i nr 11 w Mielcu w celu eliminowania barier (…) w ramach proj. "Dostępna Szkoła - Mieleckie Szkoły bez barier".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.um.mielec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie wybranych pomieszczeń w SP: nr 6, nr 8 i nr 11 w Mielcu w celu eliminowania barier (…) w ramach proj. "Dostępna Szkoła - Mieleckie Szkoły bez barier".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd2d2c37-c5f4-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027535/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Dostępna Szkoła - Mieleckie Szkoły bez barier

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Oś Priorytetowa IV Innowacje Społeczne i współpraca ponadnarodowa Działanie 4.1 Innowacje Społeczne, Program Oprecyjny Wiedza Edukacja Rozój 2014-2020 w raamch projektu "Dostepna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjanzej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136740/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1516058,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: przystosowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 6
z Oddziałami Integracyjnymi, w szczególności:
1) oznaczenia miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnościami,
2) montaż balustrady zewnętrznej,
3) dostawa i montaż rolet wewnętrznych do wybranych sal lekcyjnych,
4) dostawa i montaż rolet zewnętrznych do sali sportowej
5) dostawa i montaż rolet wewnętrznych do wybranych sal rewalidacyjnych
oraz malowanie ścian,
6) malowanie ścian w świetlicy szkolnej,
7) wykonane wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej rolety zewnętrznej w sali sportowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421145-2 - Instalowanie rolet

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 219024,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: przystosowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi – sanitariaty, w szczególności:
1) rozbiórka ścianek działowych,
2) budowa nowych ścianek działowych w toalecie,
3) wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej,
4) przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznych i sanitarnych,
5) instalacja wentylatorów automatycznych (w obrębie kratek wentylacyjnych,
6) wymiana płytek ceramicznych ściennych, wymiana płytek gresowych
podłogowych,
7) wykonanie nowych tynków gipsowych,
8) obudowa pionów instalacyjnych płytą g-k H2 impregnowana,
9) rozbiórka ścianek działowych (rozdzielających kabiny ustępowe) - łazienki na
parterze, I piętrze oraz na poddaszu,
10) wymiana ceramiki sanitarnej,
11) montaż ścianek giszetowych w kabinach ustępowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 137698,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: przystosowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8
z Oddziałami Integracyjnymi – pozostałe pomieszczenia, w szczególności:
1) oznakowanie pierwszego i ostatniego stopnia schodów do drugiego wejścia
kontrastowym kolorem,
2) Wymiana drzwi wewnętrznych,
3) Montaż okładziny poręczy PCV,
4) Malowanie ścian, wymiana wykładziny, dostawa i montaż rolet wewnętrznych w salach lekcyjnych,
5) Dostawa i montaż rolet zewnętrznych w Sali sportowej oraz wykonanie
wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej rolety zewnętrzne,
6) Dostawa i montaż rolet wewnętrznych oraz malowanie ścian w salach
rewalidacyjnych,
7) Dostawa i montaż klimatyzatorów w świetlicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421145-2 - Instalowanie rolet

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 439333,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: przystosowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 11
z Oddziałami Integracyjnymi w Mielcu – sala sportowa, w szczególności:
1) Wymiana nawierzchni podłogi,
2) Malowanie ścian,
3) Dostawa i montaż rolet zewnętrznych,
4) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej rolety zewnętrzne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421145-2 - Instalowanie rolet

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 622698,85 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: przystosowanie wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 11
z Oddziałami Integracyjnymi w Mielcu - pozostałe pomieszczenia, w szczególności:
1) Oznaczenie miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnością
2) Malowanie ścian oraz dostawa i montaż rolet wewnętrznych do wybranych
sal lekcyjnych,
3) Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do wybranych sal rewalidacyjnych,
4) Przebudowa sanitariatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421145-2 - Instalowanie rolet

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 97302,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146654,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190070,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146654,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany MALBUD Józef Dolot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171276925

7.3.3) Ulica: Sękowskiego 4a/3

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146654,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221846,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287

7.3.3) Ulica: Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 92 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351755,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542059,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351755,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDIO Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287

7.3.3) Ulica: Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351755,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798466,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910811,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798466,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287

7.3.3) Ulica: Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część 4 -Podwykonawca w zakresie instalacji podłogi sportowej: Invest-Biuro sp. z o.o sp. k. ul. Lwowska6, 35-301 Rzeszów.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798466,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły 3 oferty do Zamawiającego. Oferta z najniższą ceną, złożoną przez Pana Dominika Ziobro prowadzącego działalność gospodarczą pn. ACORDI Dominik Ziobro opiewająca na kwotę 61 254,00 zł jako jedyna mieściła sie w zakresie kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia wynoszącą 97 302,95 zł brutto, lecz została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp ze względu na niezgodność oferty z warunkami zamówienia. Kolejna oferta złożona przez Pana Romana Olszowego prowadzącego działalność gospodarczą pn. Zakład Remontowo-Budowlany roman Olszowy została wyceniona na kwotę 116 110,77 zl brutto, czyli przewyższa wartość środków budżetowych jakimi Zamawiający dysponuje na realizacje przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201432,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.