eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › "Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyniński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Romana Dmowskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 48242357981

1.5.8.) Numer faksu: 48242357985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gostynin.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89c66b14-afa9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89c66b14-afa9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011053/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.272.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie

- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie (część 1 postępowania- zadanie nr 1) - wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu części garażowo-warsztatowej budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej na ul. Przemysłowej 1, 09-500 Gostynin, dz. nr ewid. 1302/3, identyfikator działki ewidencyjnej- 140401_1.0001.1302/3
Zaprojektowano 36 paneli fotowoltaicznych o mocy 500Wp każdy oraz 1 panel o mocy 400Wp, łączna moc 18400W.
Dla układu zaprojektowano inwerter solarny przetwarzający prąd stały produkowany przez fotoogniwa na prąd przemienny wykorzystywany w obiekcie i wprowadzony do sieci.
Szczegółowe rozmieszczenie paneli fotowoltaicznych przedstawiono na rys E01. Mikroinstalację fotowoltaiczną należy zamontować z wykorzystaniem prefabrykowanych systemowych konstrukcji dachowych.
Opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i pokazany na załączonych rysunkach przeciwpożarowy wyłącznik prądu nie wchodzi w zakres zamówienia (wykonany we własnym zakresie, na dzień dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej istniejący).

Wydajność ogniw fotowoltaicznych nie mniej niż 200Wp z 1m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 postępowania w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie
- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie (część 2 postępowania-zadanie nr 2)
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Starostwa Powiatowego w Gostyninie na ul. 3-go Maja 43B, 09-500 Gostynin, dz. nr ewid. 3624/10, identyfikator działki ewidencyjnej- 140401_1.0001.3624/10
Zaprojektowano 80 paneli fotowoltaicznych o mocy 500Wp każdy, łączna moc 40000W.
Dla układu zaprojektowano inwerter solarny przetwarzający prąd stały produkowany przez fotoogniwa na prąd przemienny wykorzystywany w obiekcie i wprowadzony do sieci.
Szczegółowe rozmieszczenie paneli fotowoltaicznych przedstawiono na rys E01. Mikroinstalację fotowoltaiczną należy zamontować z wykorzystaniem prefabrykowanych systemowych konstrukcji dachowych.

Wydajność ogniw fotowoltaicznych nie mniej niż 200Wp z 1m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 postępowania w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 166464,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 42

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 42

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43502,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174784,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43502,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEco Janusz Wachowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115

7.3.3) Ulica: Milczańska

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-248

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43502,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.