eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa pielęgnacji terenów zielonych należących do KTBS Sp. z o.o. w latach 2024-2026 - edycja II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pielęgnacji terenów zielonych
należących do KTBS Sp. z o.o. w latach 2024-2026 - edycja II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970630773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 11

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-034

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ktbs.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pielęgnacji terenów zielonych
należących do KTBS Sp. z o.o. w latach 2024-2026 - edycja II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f8ab93-e054-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51f8ab93-e054-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51f8ab93-e054-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami - z uwzględnieniem procedury składania oferty - odbywa się wyłącznie przy użyciu bezpłatnej platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platformą, za pośrednictwem Formularzy do komunikacji na następujących zasadach:
a) adres strony internetowej, na której prowadzone jest postępowanie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51f8ab93-e054-11ee-a01e-f641a8763d5f
Uwaga: Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy (przycisk przeglądaj postępowania/konkursy).
b) zasady i warunki korzystania z Platformy określa jej regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu;
c) za pośrednictwem Formularzy do komunikacji, o których mowa w ust. 1 odbywa się w szczególności przekazywanie informacji, oświadczeń i dokumentów, wniosków, zawiadomień, pytań - za datę ich przekazania przyjmuje się datę ich wysłania przez Platformę;
d) Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
2. Pod rygorem nieważności, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (za pomocą ePUAP) lub podpisem elektronicznym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa określone w Ustawie z 5 września 2016 o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz.U.2021.1797 ze zm.):
a) ofertę;
b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 5.1-5.3 SWZ – dotyczące zarówno wykonawcy, jak i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacjach polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118.1 Ustawy;
3. Wszystkie czynności opisane w ust. 1. i 2. powinny być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KTBS/TM/02/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji zieleni rosnącej na terenach zlokalizowanych w Zielonej Górze i należących do KTBS Sp. z o.o., a w szczególności:
a) mechaniczne koszenie trawników o łącznej powierzchni ok. 67.355,50 m2 – maksymalnie 4 koszenia w każdym sezonie;
b) formowanie skupin krzewów o łącznej powierzchni 1.263 m2 – maksymalnie 2 zabiegi w każdym sezonie;
c) formowanie pojedynczych krzewów i drzewek w liczbie 2.955 szt. – maksymalnie 2 zabiegi w każdym sezonie;
d) formowanie żywopłotów o łącznej długości 1.985 mb – maksymalnie 2 zabiegi w każdym sezonie;
e) zgrabienie każdorazowo skoszonej trawy, ścinek krzewów i drzew, a także uwidocznionych nieczystości oraz wywiezienie tych odpadów w dniu ich powstania na właściwe wysypisko, uwzględnieniem odpowiednich zapisów Ustawy o odpadach (t.j. Dz.U.2023.1587 ze zm.), w tym obowiązku postępowania z bioodpadami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: a) mechaniczne koszenie trawników o łącznej powierzchni ok. 2147 m2 – 4 koszenia w każdym sezonie;
b) formowanie skupin krzewów o łącznej powierzchni 445 m2 – 2 zabieg w każdym sezonie;
c) formowanie pojedynczych krzewów i drzewek w liczbie 70 szt. – 2 zabiegi w każdym sezonie;
d) zgrabienie każdorazowo skoszonej trawy, ścinek krzewów i drzew, a także uwidocznionych nieczystości oraz wywiezienie tych odpadów w dniu ich powstania na właściwe wysypisko, uwzględnieniem odpowiednich zapisów Ustawy o odpadach (t.j. Dz.U.2020.797 ze zm.), w tym obowiązku postępowania z bioodpadami.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, czyli:
1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN;
2. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, wykazując że:
a) wykonali - w ostatnich trzech latach, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – usługę pielęgnacji zieleni towarzyszącej zabudowie osiedlowej lub przemysłowej, zrealizowanej z należytą starannością przez minimum jeden sezon (od wiosny do jesieni), polegającej na min. dwukrotnym koszeniu tych
samych trawników o powierzchni każdorazowo co najmniej 30.000 m2, formowaniu żywopłotów o długości co najmniej 1000 mb oraz formowaniu drzew i krzewów w ilości co najmniej 1000 szt.;
b) dysponują wszelkimi urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do należytej i terminowej realizacji zamówienia;
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in. posiadającymi odpowiednie ogrodnicze kwalifikacje i doświadczenie do formowania krzewów i drzewek.
3. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, co zamawiający będzie mógł samodzielnie zweryfikować w postaci odpowiednich wpisów w bazach KRS lub CEIDG (nie ma obowiązku załączania tych wpisów do dokumentacji ofertowej).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wg wzoru stanowiącego „Druk nr 2 – Przesłanki wykluczenia i warunki udziału” w SWZ;
b) dokument wadium, jeśli nie jest ono wniesione w pieniądzu, zastrzeżeniem ust. 13.2 SWZ;
c) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (por. ust. 3.1. SWZ);
d) oświadczenie, w formie wykazu wykonanych usług, sporządzone według wzoru stanowiącego „Druk nr 3 – Doświadczenie” w SWZ, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane (por. ust. 3.2.a SWZ). Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wg wzoru stanowiącego „Druk nr 2 – Przesłanki wykluczenia i warunki udziału” w SWZ;
b) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem
zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z 31 lipca 2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 229) w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) 576/2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 111),
wg wzoru stanowiącego „Druk nr 4 – Oświadczenie” w SWZ;
f) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 7.1 Ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2023.129 ze zm.), wg wzoru stanowiącego „Druk nr 4 – Oświadczenie” w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wymaga się złożenia dokumentów i oświadczeń – o których mowa w 5.1 b), c), d), j), k), l), m) oraz n) SWZ - indywidualnie, przez każdego z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana stawki podatku od towarów i usług spowoduje proporcjonalną zmianę wynagrodzenia wykonawcy, począwszy do dnia obowiązywania nowej stawki. Zmiana ta nie wymaga od stron składania wniosków.
2. Każdej ze stron umowy przysługuje prawo złożenia drugiej stronie wniosku o zmianę wysokości należnego wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi zmiana:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3. Wnioskodawca zobowiązany jest do przedłożenia drugiej stronie szczegółowych i wyczerpujących informacji:
a) wskazujących wielkości zmian, o których mowa w ust. 2 lit. a) i b) wraz z przywołaniem przepisów prawa, z których te zmiany wynikają,
b) wykazujących bezpośredni wpływ owych zmian na zmianę kosztów wykonania zamówienia.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, na wezwanie strony umowy, wnioskodawca ma obowiązek uzupełnienia wniosku, w terminie 3 dni, o dokumenty mające uwiarygodnić wpływ, o którym mowa w ust. 3 lit. b).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.