eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przebudowa drogi powiatowej nr 1116 S na odc. Lgota Mała - Teklinów, gmina Kruszyna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1116 S na odc. Lgota Mała – Teklinów, gmina Kruszyna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1116 S na odc. Lgota Mała – Teklinów, gmina Kruszyna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6f87dd-a547-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.50.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1747967,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1116 S na odc. Lgota Mała – Teklinów, gmina Kruszyna”.
Zadaniem Wykonawcy będzie sporządzenie na podstawie PFU kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla niniejszego obiektu, uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji oraz przebudowa drogi.
W ramach planowanego przedsięwzięcia przebudowana zostanie;
Etap I – opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla niniejszego obiektu, uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych.
Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację techniczną wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmować będzie przebudowę drogi powiatowej nr 1116 S. Klasa techniczna drogi – Z. Kilometraż drogi przyjęto: km 0+726 – 1+746 – ul. Szkolna w Lgocie Małej i Teklinowie. Długość odcinka objętego opracowaniem wynosi ok. 1020 m (bez doliczania wlotów dróg bocznych w sąsiedztwie skrzyżowań).
Całość terenu przeznaczonego pod inwestycję administracyjnie znajduje się na terenie gminy Kruszyna, powiatu częstochowskiego, w województwie śląskim. Szczegółowy zakres realizacji zadania zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiące integralną część SWZ.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenia wodnoprawnego, oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych. W ramach realizowanej dokumentacji projektant opracuje również projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wraz z ich zatwierdzeniem w starostwie powiatowym. Ponadto Wykonawca złoży odpowiedni wniosek i uzyska decyzję na usunięcie drzew i krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją i opracuje plan nasadzeń zastępczych w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgód właścicieli terenu przyległego w przypadku budowy zjazdów i dojść do furtek ze spadkiem w kierunku nieruchomości przyległych (lub zastosowania rozwiązań zapobiegających spływowi wód deszczowych na działkę przyległą z projektowanego zjazdu i/lub dojścia).
2) uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl Art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r., poz. 682, z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów technicznobudowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie zadania.
3) dokumentacja projektowa w formacie *.pdf musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. musi zawierać jej całą zawartość (treść – opis techniczny, rysunki z podpisami projektantów, warunki techniczne wydane przez firmy branżowe oraz uzgodnienia) wraz ze stronami tytułowymi,
4) Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji projektowej z należytą starannością i zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a w szczególności:
− ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r., poz. 682),
− ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 645 z poźn. zm.),
− rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022r., poz. 1225),
− ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 162 z poźn. zm.),
− rozporządzeniami Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022r., poz. 1679),
− rozporządzeniami Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021r., poz. 2454),
− rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2021r., poz. 2458),
− rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., Nr 120, poz. 1126 tekst jednolity),
− ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022r., poz. 2556 z poźn. zm.) oraz przepisami wydanymi na jej podstawie i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
− ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r., poz. 840).
5) Przyjęte w dokumentacji projektowej wyroby budowlane (materiały i urządzenia) muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku. Ich zastosowanie zostanie uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych. Zastosowane wyroby (materiały i urządzenia) zostaną opisane w opracowanej dokumentacji bez wskazania ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
6) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi. W ramach prowadzonej budowy Wykonawca zapewni:
- W razie konieczności nadzór przyrodniczy w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
- Nadzór archeologiczny i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, w zakresie wynikającym ze stanowiska konserwatora zabytków,
- Nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową,
- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
7) Wykonawca jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zawarcia umowy na podstawie tabeli cen poszczególnych elementów robót złożonej przez Wykonawcę w ofercie harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy. Musi on uwzględniać wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia, a więc zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Harmonogram jest podstawą do rozliczania robót objętych przedmiotem niniejszej umowy, jak również podstawą do ustalenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji odstąpienia od umowy lub jej unieważnienia. W sytuacji, gdy wykonawca będzie zamierzał powierzyć podwykonawcom części przedmiotu zamówienia harmonogram musi określać wartości tych części. Będą one stanowiły górną granicę odpowiedzialności inwestora w stosunku do wynagrodzenia podwykonawców wykonujących daną część zamówienia, o której mowa w art. 6471 § 3 kc .
Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu w terminie do 3 dni od dokonania zmiany. Zmiany nie mogą dotyczyć kwot stanowiących górną granicę odpowiedzialności inwestora w stosunku do wynagrodzenia podwykonawców wykonujących daną część zamówienia.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa dokumentacja techniczna (Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)) stanowiące załącznik zał. Nr 1 do SWZ.
2. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy.
3.2. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
3.3. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2880950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4835282,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2880950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2880950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.