Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177204/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej , SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4511 034
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Opole@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji elektrycznej , SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1b6a7bd-daa0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409835/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja instalacji elektrycznej, SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 240000.271.3.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 630808,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
2.1.1. Modernizacja instalacji elektrycznej, SSWiN ( system sygnalizacji włamania i napadu), SSP (system sygnalizacji pożaru), CCTV (system monitoringu wizyjnego) w Inspektoracie
w Głubczycach.
CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
CPV 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
CPV 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
CPV 45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
CPV 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
CPV 32240000-7 Kamery telewizyjne
CPV 45317000-2 Inne instalacje elektryczne
CPV 45410000-4 Tynkowanie
CPV 45000000-7 Roboty budowlane
2.1.2 Zakres prac objętych zamówieniem:
2.1.2.1 Roboty elektryczne
a) Zasilanie obiektu – dostosowanie do zwiększonej mocy: przebudowa przyłącza napowietrznego, wymiana złącza kablowego, montaż układu półpośredniego pomiaru rozliczeniowego energii, zapewnienie pełnej obsługi przez OSD z pokryciem jej kosztów,
b) wymiana wewnętrznych linii zasilających, rozdzielnicy głównej obiektu i piętrowych tablic zabezpieczeń,
c) wymiana instalacji odgromowej w części nie spełniającej wymogów aktualnych przepisów, (wymiana przewodów FeZn o średnicach < 8mm na Φ=8 mm),
d) wymiana oświetlenia podstawowego na oświetlenie LED – w zakresie opisanym w projekcie wykonawczym,
e) uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego na parterze, montaż nowego na piętrach, scalenie monitoringu opraw w całym obiekcie,
f) wymiana instalacji gniazd zwykłych i DATA w pełnym zakresie w części biurowej na piętrach, na parterze w zakresie opisanym w dokumentacji, likwidacja gniazd DATA w pokojach gościnnych,
g) instalacja SSP – całkowita wymiana przestarzałego systemu,
h) sieć teleinformatyczna – wymiana okablowania poziomego na kat. 6A, gniazd LAN w punktach PEL na kat. 6,
i) instalacje SSWiN, CCTV, KD – montaż nowych systemów wg dokumentacji,
j) montaż nowej instalacji TV w pokojach gościnnych,
k) wymiana podgrzewaczy wody pojemnościowych i przepływowych, klap dymowych,
l) wykonanie kompletu pomiarów ochronnych, rezystancji izolacji, instalacji odgromowej, natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego oraz okablowania poziomego LAN wraz z protokołami wg projektu i obowiązujących przepisów.
2.1.2.2. Roboty budowlane:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej, osprzętu, uzupełnienie tynków po zdemontowanych puszkach, przebiciach, miejscowe uzupełnienie malowania
b) utylizacja zdemontowanego osprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) demontaż i ponowny montaż sufitów podwieszanych po przeprowadzonych pracach instalacyjnych,
d) zabezpieczenie p.poż. przejść instalacyjnych przez przegrody budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.1.2.3. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej:
a) projektowej z ew. zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji za zgodą Inwestora i Projektanta,
b) materiałowej (certyfikaty, deklaracje zgodności, DTR, instrukcje itp.),
c) protokołów prób i pomiarów powykonawczych wyszczególnionych w projekcie wykonawczym i STWiOR, wymaganych aktualnymi przepisami prawa.
2.1.2.4. Instruktaż
Przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu dla Użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń.
2.1.2.5. Przeglądy i konserwacje
Wykonywanie w okresie obowiązywania gwarancji bezpłatnych przeglądów i konserwacji zainstalowanych systemów z częstotliwością i w zakresie zgodnym z zaleceniami producentów oraz obowiązującymi przepisami, jednakże nie rzadziej, niż przewiduje Standard Serwisowania ZUS, czyli: SSP, SSWiN, CCTV, oświetlenie awaryjne – raz na rok, KD – 2 razy na rok.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
32240000-7 - Kamery telewizyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1216429,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edmund Janik Hurtownia Materiałów Elektro-Instalacyjnych CANDELA-1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551848994
7.3.3) Ulica: Dworcowa 8
7.3.4) Miejscowość: Głogówek
7.3.5) Kod pocztowy: 48-250
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
EDMUND JANIK HURTOWNIA MATERIAŁÓW ELEKTRO-INSTALACYJNYCH "CANDELA-1"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
więcej: Kamery telewizyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.