eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Modernizacja instalacji elektrycznej , SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej , SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4511 034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Opole@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji elektrycznej , SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1b6a7bd-daa0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409835/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja instalacji elektrycznej, SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 240000.271.3.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 630808,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
2.1.1. Modernizacja instalacji elektrycznej, SSWiN ( system sygnalizacji włamania i napadu), SSP (system sygnalizacji pożaru), CCTV (system monitoringu wizyjnego) w Inspektoracie
w Głubczycach.
CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
CPV 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
CPV 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
CPV 45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
CPV 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
CPV 32240000-7 Kamery telewizyjne
CPV 45317000-2 Inne instalacje elektryczne
CPV 45410000-4 Tynkowanie
CPV 45000000-7 Roboty budowlane

2.1.2 Zakres prac objętych zamówieniem:

2.1.2.1 Roboty elektryczne
a) Zasilanie obiektu – dostosowanie do zwiększonej mocy: przebudowa przyłącza napowietrznego, wymiana złącza kablowego, montaż układu półpośredniego pomiaru rozliczeniowego energii, zapewnienie pełnej obsługi przez OSD z pokryciem jej kosztów,
b) wymiana wewnętrznych linii zasilających, rozdzielnicy głównej obiektu i piętrowych tablic zabezpieczeń,
c) wymiana instalacji odgromowej w części nie spełniającej wymogów aktualnych przepisów, (wymiana przewodów FeZn o średnicach < 8mm na Φ=8 mm),
d) wymiana oświetlenia podstawowego na oświetlenie LED – w zakresie opisanym w projekcie wykonawczym,
e) uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego na parterze, montaż nowego na piętrach, scalenie monitoringu opraw w całym obiekcie,
f) wymiana instalacji gniazd zwykłych i DATA w pełnym zakresie w części biurowej na piętrach, na parterze w zakresie opisanym w dokumentacji, likwidacja gniazd DATA w pokojach gościnnych,
g) instalacja SSP – całkowita wymiana przestarzałego systemu,
h) sieć teleinformatyczna – wymiana okablowania poziomego na kat. 6A, gniazd LAN w punktach PEL na kat. 6,
i) instalacje SSWiN, CCTV, KD – montaż nowych systemów wg dokumentacji,
j) montaż nowej instalacji TV w pokojach gościnnych,
k) wymiana podgrzewaczy wody pojemnościowych i przepływowych, klap dymowych,
l) wykonanie kompletu pomiarów ochronnych, rezystancji izolacji, instalacji odgromowej, natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego oraz okablowania poziomego LAN wraz z protokołami wg projektu i obowiązujących przepisów.

2.1.2.2. Roboty budowlane:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej, osprzętu, uzupełnienie tynków po zdemontowanych puszkach, przebiciach, miejscowe uzupełnienie malowania
b) utylizacja zdemontowanego osprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) demontaż i ponowny montaż sufitów podwieszanych po przeprowadzonych pracach instalacyjnych,
d) zabezpieczenie p.poż. przejść instalacyjnych przez przegrody budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2.1.2.3. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej:
a) projektowej z ew. zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji za zgodą Inwestora i Projektanta,
b) materiałowej (certyfikaty, deklaracje zgodności, DTR, instrukcje itp.),
c) protokołów prób i pomiarów powykonawczych wyszczególnionych w projekcie wykonawczym i STWiOR, wymaganych aktualnymi przepisami prawa.

2.1.2.4. Instruktaż
Przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu dla Użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń.

2.1.2.5. Przeglądy i konserwacje
Wykonywanie w okresie obowiązywania gwarancji bezpłatnych przeglądów i konserwacji zainstalowanych systemów z częstotliwością i w zakresie zgodnym z zaleceniami producentów oraz obowiązującymi przepisami, jednakże nie rzadziej, niż przewiduje Standard Serwisowania ZUS, czyli: SSP, SSWiN, CCTV, oświetlenie awaryjne – raz na rok, KD – 2 razy na rok.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

32240000-7 - Kamery telewizyjne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1216429,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559650 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edmund Janik Hurtownia Materiałów Elektro-Instalacyjnych CANDELA-1

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551848994

7.3.3) Ulica: Dworcowa 8

7.3.4) Miejscowość: Głogówek

7.3.5) Kod pocztowy: 48-250

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.