eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa wyposażenia kuchni.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia kuchni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 78 68 301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,154018,6c413c6304f6d1bad6ba84bb54d92a0f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia kuchni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51525843-b9c9-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044682/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wyposażenia kuchni w ramach zadania "Przedszkolaczek na tropie zdrowego żywienia"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 233782,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni (zakup, transport i wniesienie do wskazanego pomieszczenia oraz montaż kuchenek gazowo-elektrycznych i montaż piekarników elektryczno-parowych do zaoferowanych szafek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu) do 9 placówek oświatowych, tj.::
1) Przedszkola Miejskiego nr 2, ul. Sądowa 5 w Bytomiu
2) Przedszkola Miejskiego nr 4, ul. Prusa 35 w Bytomiu
3) Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8, ul. Wrocławska 44 w Bytomiu
4) Przedszkola Miejskiego nr 18, ul. Piłsudskiego 24 w Bytomiu
5) Przedszkola Miejskiego nr 25, ul. Olejniczaka 9 w Bytomiu
6) Przedszkola Miejskiego nr 30, ul. Czarnieckiego 6 w Bytomiu
7) Przedszkola Miejskiego nr 52, ul. Tysiąclecia 5 w Bytomiu
8) Przedszkola Miejskiego nr 53, pl. Witkiewicza 2 w Bytomiu
9) Przedszkola Miejskiego nr 59 , ul. Łużycka 12b w Bytomiu.

2. Dostawa, o której mowa powyżej, obejmuje:
1) piekarnik elektryczny parowy – w ilości 7 szt.
2) kuchnię gazowo-elektryczna w ilości – w ilości 9 szt.
3) stół ze zlewem dwukomorowym i z systemem kanalizacyjnym – w ilości 4 szt.
4) maszynkę do mielenia mięsa – w ilości 8 szt.
5) gofrownicę podwójną – w ilości 9 szt.
6) blender ręczny – w ilości 9 szt.
7) kuter – w ilości 9 szt.
8) mikser planetarny – w ilości 9 szt.
9) robot gotujący – w ilości 9 szt.
10) wyciskarkę wolnoobrotową – w ilości 18 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot umowy co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych dla sprzętu dostarczonego do danego przedszkola, od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez dane przedszkole.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Postępowanie nie zostało podzielone na części z przyczyn ekonomicznych; zamówienie większej ilości sprzętu u jednego Wykonawcy stwarza możliwość uzyskania niższych cen. Wartość udzielanego zamówienia oszacowana została na poziomie nie przekraczającym „progu unijnego”. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252767,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319205,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252767,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 734-294-74-79

7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252767,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.