eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodów osobowych oraz dostawczych na potrzeby realizacji zadań Gminy Kobylnica (Zadania Nr 1 - Nr 4)".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodów osobowych oraz dostawczych na potrzeby realizacji zadań Gminy Kobylnica (Zadania Nr 1 – Nr 4)".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 59 12

1.5.8.) Numer faksu: 59 841 59 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodów osobowych oraz dostawczych na potrzeby realizacji zadań Gminy Kobylnica (Zadania Nr 1 – Nr 4)".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200d62c8-e646-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW-DOR.271.24.2022.OZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie Nr 1: Dostawa samochodu osobowego (kombivan) w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z jego ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu. Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały
w Załączniku nr 4 pkt 1 do SWZ.
2. Podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie warunków leasingu w każdym z Zadań:
1) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres 60 miesięcy.
2) Wpłata początkowa: 5 % wartości Samochodów.
3) W cenie leasingu należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszt: leasingu, wszelkich opłat pośrednich, ubezpieczenia w zakresie opisanym w specyfikacji warunków zamówienia przez pierwsze 12 miesięcy; szkolenia, transportu pojazdów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem, zarówno samochodów będących przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 5 poniżej, jaki i samochodów używanych o których mowa w ust. 20 poniżej; pozostałych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
4) Raty niezmienne przez cały czas trwania umowy (stałe oprocentowanie), płatne zgodnie
z harmonogramem spłat rat leasingowych.
Wykonawca w terminie do 3 dni przed dniem podpisaniem umowy opracuje
i przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji Harmonogramem spłat rat leasingowych.
5) Opłata manipulacyjna: 0%.
6) Opłata końcowa: 15 % wartości brutto przedmiotu leasingu.
7) Wykup przedmiotu leasingu w terminie do 30 dni od spłaty ostatniej raty – opłata końcowa.
8) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
9) Waluta leasingu: PLN.
10) Termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wkupu) zgodnie z umową, w tym opłaty wstępnej w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 60 miesięcy.
3. Wykonawca w każdym z Zadań zobowiązuje się nabyć i oddać Zamawiającemu do używania, fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku Samochody.
4. Wykonawca w każdym z Zadań przez cały okres trwania Umowy wykonuje uprawnienia leasingodawcy wobec Przedmiotu Leasingu, a Zamawiający używa Przedmiotu Leasingu. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu Przedmiotu Leasingu po zakończeniu Umowy (Opcja).
Pozostałe warunki zamówienia zostały opisane w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie Nr 2: Dostawa 3 samochodów osobowych (suv) w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ich ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 4 pkt 2 do SWZ.
2. 2. Podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie warunków leasingu w każdym z Zadań:
1) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres 60 miesięcy.
2) Wpłata początkowa: 5 % wartości Samochodów.
3) W cenie leasingu należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszt: leasingu, wszelkich opłat pośrednich, ubezpieczenia w zakresie opisanym w specyfikacji warunków zamówienia przez pierwsze 12 miesięcy; szkolenia, transportu pojazdów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem, zarówno samochodów będących przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 5 poniżej, jaki i samochodów używanych o których mowa w ust. 20 poniżej; pozostałych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
4) Raty niezmienne przez cały czas trwania umowy (stałe oprocentowanie), płatne zgodnie
z harmonogramem spłat rat leasingowych.
Wykonawca w terminie do 3 dni przed dniem podpisaniem umowy opracuje
i przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji Harmonogramem spłat rat leasingowych.
5) Opłata manipulacyjna: 0%.
6) Opłata końcowa: 15 % wartości brutto przedmiotu leasingu.
7) Wykup przedmiotu leasingu w terminie do 30 dni od spłaty ostatniej raty – opłata końcowa.
8) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
9) Waluta leasingu: PLN.
10) Termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wkupu) zgodnie z umową, w tym opłaty wstępnej w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 60 miesięcy.
3. Wykonawca w każdym z Zadań zobowiązuje się nabyć i oddać Zamawiającemu do używania, fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku Samochody.
4. Wykonawca w każdym z Zadań przez cały okres trwania Umowy wykonuje uprawnienia leasingodawcy wobec Przedmiotu Leasingu, a Zamawiający używa Przedmiotu Leasingu. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu Przedmiotu Leasingu po zakończeniu Umowy (Opcja).
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały opisane w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 422357 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3: Dostawa 1 samochodu osobowych (VAN o ładowności min. 500 kg)
w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ich ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu. Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 4 pkt 3 do SWZ.
2. 2. Podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie warunków leasingu w każdym z Zadań:
1) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres 60 miesięcy.
2) Wpłata początkowa: 5 % wartości Samochodów.
3) W cenie leasingu należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszt: leasingu, wszelkich opłat pośrednich, ubezpieczenia w zakresie opisanym w specyfikacji warunków zamówienia przez pierwsze 12 miesięcy; szkolenia, transportu pojazdów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem, zarówno samochodów będących przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 5 poniżej, jaki i samochodów używanych o których mowa w ust. 20 poniżej; pozostałych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
4) Raty niezmienne przez cały czas trwania umowy (stałe oprocentowanie), płatne zgodnie
z harmonogramem spłat rat leasingowych.
Wykonawca w terminie do 3 dni przed dniem podpisaniem umowy opracuje
i przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji Harmonogramem spłat rat leasingowych.
5) Opłata manipulacyjna: 0%.
6) Opłata końcowa: 15 % wartości brutto przedmiotu leasingu.
7) Wykup przedmiotu leasingu w terminie do 30 dni od spłaty ostatniej raty – opłata końcowa.
8) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
9) Waluta leasingu: PLN.
10) Termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wkupu) zgodnie z umową, w tym opłaty wstępnej w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 60 miesięcy.
3. Wykonawca w każdym z Zadań zobowiązuje się nabyć i oddać Zamawiającemu do używania, fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku Samochody.
4. Wykonawca w każdym z Zadań przez cały okres trwania Umowy wykonuje uprawnienia leasingodawcy wobec Przedmiotu Leasingu, a Zamawiający używa Przedmiotu Leasingu. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu Przedmiotu Leasingu po zakończeniu Umowy (Opcja).
Pozostałe warunki zamówienia zostały opisane w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie Nr 4: Dostawa 1 samochodu osobowego (VAN o ładowności min. 650 kg)
w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ich ubezpieczeniem w zakresie AC, OC, NWW, Assistance przez pierwsze 12 miesięcy leasingu. Minimalne wymagania (w tym minimalne parametry jakościowe, techniczne, konstrukcyjne i funkcjonalne, a także rodzaj i zakres wyposażenia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 4 pkt 4 do SWZ.
2. 2. Podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie warunków leasingu w każdym z Zadań:
1) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres 60 miesięcy.
2) Wpłata początkowa: 5 % wartości Samochodów.
3) W cenie leasingu należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszt: leasingu, wszelkich opłat pośrednich, ubezpieczenia w zakresie opisanym w specyfikacji warunków zamówienia przez pierwsze 12 miesięcy; szkolenia, transportu pojazdów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem, zarówno samochodów będących przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 5 poniżej, jaki i samochodów używanych o których mowa w ust. 20 poniżej; pozostałych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
4) Raty niezmienne przez cały czas trwania umowy (stałe oprocentowanie), płatne zgodnie
z harmonogramem spłat rat leasingowych.
Wykonawca w terminie do 3 dni przed dniem podpisaniem umowy opracuje
i przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji Harmonogramem spłat rat leasingowych.
5) Opłata manipulacyjna: 0%.
6) Opłata końcowa: 15 % wartości brutto przedmiotu leasingu.
7) Wykup przedmiotu leasingu w terminie do 30 dni od spłaty ostatniej raty – opłata końcowa.
8) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
9) Waluta leasingu: PLN.
10) Termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wkupu) zgodnie z umową, w tym opłaty wstępnej w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, rat leasingowych zgodnie z harmonogramem, sukcesywnie przez okres 60 miesięcy.
3. Wykonawca w każdym z Zadań zobowiązuje się nabyć i oddać Zamawiającemu do używania, fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku Samochody.
4. Wykonawca w każdym z Zadań przez cały okres trwania Umowy wykonuje uprawnienia leasingodawcy wobec Przedmiotu Leasingu, a Zamawiający używa Przedmiotu Leasingu. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu Przedmiotu Leasingu po zakończeniu Umowy (Opcja).
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały opisane w Rozdziale nr III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145782,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145782,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145782,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opaliński Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392662590

7.3.3) Ulica: Słupska

7.3.4) Miejscowość: Bolesławice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145782,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498738,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498738,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498738,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opaliński Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392662590

7.3.3) Ulica: Słupska

7.3.4) Miejscowość: Bolesławice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498738,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125534,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125534,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125534,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opaliński Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392662590

7.3.3) Ulica: Słupska

7.3.4) Miejscowość: Bolesławice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125534,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124131,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124131,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124131,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opaliński Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392662590

7.3.3) Ulica: Słupska

7.3.4) Miejscowość: Bolesławice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124131,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.