eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Budowa boiska wielofunkcyjnego, zagospodarowanie terenu oraz wykonanie nowej nawierzchni drogi w miejscowościach na obszarze, których funkcjonowały PPGR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego, zagospodarowanie terenu oraz wykonanie nowej nawierzchni drogi w miejscowościach na obszarze, których funkcjonowały PPGR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLUB-DOBRZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggolub-dobrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uggolub-dobrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/881286

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego, zagospodarowanie terenu oraz wykonanie nowej nawierzchni drogi w miejscowościach na obszarze, których funkcjonowały PPGR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a36d70-c1bc-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024242/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa boiska wielofunkcyjnego, zagospodarowanie terenu oraz wykonanie nowej nawierzchni drogi w miejscowościach na obszarze, których funkcjonowały PPGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska wielofunkcyjnego, zagospodarowanie terenu oraz wykonanie nowej nawierzchni drogi w miejscowościach na obszarze, których funkcjonowały PPGR

Zamówienie obejmuje:
a) Budowę boiska wielofunkcyjnego i zagospodarowanie terenu w m. Owieczkowo,
 powierzchnia projektowanego boiska łącznie – 580 m2, w tym nawierzchnia z poliuretanu 510,0 m2 i nawierzchnia z kostki betonowej 60,0 m2,
 powierzchnia dojścia do boiska o nawierzchni z kostki betonowej – 11,2 m2,
 powierzchnia dojazdu technicznego do boiska o nawierzchni z kostki betonowej – 56,0 m2,
 długość płyty boiska – 30,16 m,
 szerokość płyty boiska – 19,22 m,
b) Przebudowę drogi gminnej nr 110228 C w miejscowości Nowawieś,
 długość odcinka – 685 mb
 powierzchnia jezdni szerokości 4,0 m – 2754 m2
 powierzchnia poboczy szerokości do 0,75 m – 973,2 m2
 powierzchnia zjazdów – 40.6 m2
 ilość słupków – 8 szt.
 ilość znaków – 13 szt.
c) Przebudowę drogi wewnętrznej na dz. nr 241 w miejscowości Sokoligóra,
 długość odcinka – 473 mb
 powierzchnia jezdni szerokości 4,0 m – 1890 m2
 powierzchnia poboczy szerokości do 0,75 m – 671,7 m2
 ilość zjazdów – 8 szt. – 32,8 m2
 ilość słupków – 2 szt.
 ilość znaków – 5 szt.
d) projekt czasowej organizacji ruchu (jeśli dotyczy)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, przedmiary robót, uzgodnienia branżowe, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 1 429 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych 00/100). Najtańsza oferta opiewała na 1 777 065,64 zł.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.

W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena wszystkich ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.