eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonywanie usług medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wysocka 1B

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7217533

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=49378334

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-759e3559-b539-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414095/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi medyczne dla pracownikow Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 260000.271.5.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 364923,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335009,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
" 2.1.4.1. „Część 1” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, dalej „Część 1” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla:
2.1.5.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:
2.1.7.2.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:
2.1.11.1. „Części 1” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ".

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 127331,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.2. „Część 2” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Leszna, dalej „Część 2” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.7.2.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:
2.1.11.2. „Części 2” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ"

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 106835,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.3. „Część 3” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Kępna, dalej „Część 3” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.7.2.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.3. „Części 3” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ".

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 16297,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.4. „Część 4” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Kalisza, dalej „Część 4” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.7.2.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.4. „Części 4” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ".

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 35111,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.5. „Część 5” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Jarocina, dalej „Część 5” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.7.2.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.5. „Części 5” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ"

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 10846,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.6. „Część 6” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracownic zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, dalej „Część 6” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.6. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ"
"2.1.8.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.8.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.8.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań mammograficznych,
2.1.8.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
2.1.8.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:
2.1.8.2.1. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.6. „Części 6” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ"

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 26831,25 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.7. „Część 7” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracownic zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Leszna, dalej „Część 7” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.7. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ"
"2.1.8.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.8.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.8.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań mammograficznych,
2.1.8.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
2.1.8.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.8.2.2. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ."
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.7. „Części 7” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ."

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 11755,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Leczenia Kompleksowego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222466050

7.3.3) Ulica: Wrocławska 81

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136466,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136466,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136466,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszczyńskie Centrum Medyczne VENTRICULUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972214513

7.3.3) Ulica: Słowiańska 41

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136466,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, zgodnie z (uzasadnienie prawne) art. 255 pkt 1 i art. 259 ustawy Pzp, ponieważ (uzasadnienie faktyczne) w zakresie tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Poliklinika" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181890784

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, zgodnie z (uzasadnienie prawne) art. 255 pkt 1 i art. 259 ustawy Pzp, ponieważ (uzasadnienie faktyczne) w zakresie tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Dwornik Prywatna Praktyka Lekarska, NZOZ Diagnostyka, Specjalistyka i Medycyna Pracy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221627019

7.3.3) Ulica: ks. Walentego Śmigielskiego 20

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszczyńskie Centrum Medyczne VENTRICULUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972214513

7.3.3) Ulica: Słowiańska 41

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.