Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00179909/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Iłowo-Osada
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5
1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36c4bff8-dd1c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Iłowo-Osada2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36c4bff8-dd1c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006143/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Iłowo-Osada
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2023.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202982,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1. Budowa instalacji fotowoltaicznej na hydroforni w m. Iłowo-Osada.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gruntowej instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem jej do istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku Inwestora. Planowana do wykonania instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy wskazanej w projekcie technicznym, będzie posadowiona jako wolnostojąca na gruncie na działce Inwestora nr 703/1, obok istniejących zabudowań hydroforni.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• montaż konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne,
• rozmieszczenie i montaż modułów na konstrukcji,
• ułożenie tras kablowych i kabli,
• montaż rozdzielnicy RPV,
• wykonanie kablowej linii zasilającej instalację fotowoltaiczną,
• wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
• uruchomienie układu,
• szkolenie z obsługi.
Zakres robót obejmuje również:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych,
• zamurowanie otworów montażowych,
• prace porządkowe po zakończeniu robót.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona kompletną instalację, przygotuje zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do Operatora Sieci Dystrybucji oraz doprowadzi do uruchomienia instalacji.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót tj.:
a) Załącznik nr 10 część 1 SWZ: Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 122977,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2. Budowa instalacji fotowoltaicznej na hydroforni w m. Narzym.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gruntowej instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem jej do istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku Inwestora. Planowana do wykonania instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy wskazanej w projekcie technicznym, będzie posadowiona jako wolnostojąca na gruncie na działce Inwestora nr 106/7, obok istniejących zabudowań hydroforni.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• montaż konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne,
• rozmieszczenie i montaż modułów na konstrukcji,
• ułożenie tras kablowych i kabli,
• montaż rozdzielnicy RPV,
• wykonanie kablowej linii zasilającej instalację fotowoltaiczną,
• wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
• uruchomienie układu,
• szkolenie z obsługi.
Zakres robót obejmuje również:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych,
• zamurowanie otworów montażowych,
• prace porządkowe po zakończeniu robót.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona kompletną instalację, przygotuje zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do Operatora Sieci Dystrybucji oraz doprowadzi do uruchomienia instalacji.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót tj.:
a) Załącznik nr 10 część 2 SWZ: Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 55350,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3. Budowa instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w m. Białuty.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gruntowej instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem jej do istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku Inwestora. Planowana do wykonania instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy wskazanej w projekcie technicznym, będzie posadowiona jako wolnostojąca na gruncie na działce Inwestora nr 330/2, obok istniejących zabudowań oczyszczalni.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• montaż konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne,
• rozmieszczenie i montaż modułów na konstrukcji,
• ułożenie tras kablowych i kabli,
• montaż rozdzielnicy RPV,
• wykonanie kablowej linii zasilającej instalację fotowoltaiczną,
• wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
• uruchomienie układu,
• szkolenie z obsługi.
Zakres robót obejmuje również:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych,
• zamurowanie otworów montażowych,
• prace porządkowe po zakończeniu robót.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona kompletną instalację, przygotuje zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do Operatora Sieci Dystrybucji oraz doprowadzi do uruchomienia instalacji.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót tj.:
a) Załącznik nr 10 część 3 SWZ: Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 71340,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122977,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170478,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122977,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tani Prąd Łukasz Bieńkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7392172945
7.3.3) Ulica: Jasia i Małgosi 37
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-696
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122977,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo Marcin Gołąb
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7451573977
7.3.3) Ulica: Polna 14
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo Marcin Gołąb
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7451573977
7.3.3) Ulica: Polna 14
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IŁOWO-OSADA
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Iłowo-Osada
więcej: przetargi IŁOWO-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, STWIOR oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla planowanej inwestycji na działkach nr ewid. 934/15, 934/16 obręb Czempiń w Czempiniu
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy : Ścieżka dydaktyczna "Góra Brusno" w Leśnictwie Polanka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- System sygnalizacji pożaru - Realizacja 1 etapu inwestycji - Termomodernizacja budynków Szpitala w Gryfowie Śląskim - II postępowanie.
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.