Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239252/01 - Wynik z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Iłowo-Osada
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5
1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236541014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Iłowo-Osada
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36c4bff8-dd1c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006143/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Iłowo-Osada
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36c4bff8-dd1c-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:sekretariat@ugilowo-osada.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty wraz z załącznikami następuje wyłącznie przy użyciu
dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty na platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane
zostały w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia oraz Regulaminie ePUAP.
https://ezamowienia.gov.pl/pl/integracja/
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
2. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, podmiotowe środki dowodowe, w
tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa
w art. 118 ust. 3 ustawy, pełnomocnictwo lub inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządza się w języku polskim w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt i przekazuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych dla danych dokumentów w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Iłowo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada,
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iłowo-Osada jest Michał Cupiał, iod@ugilowo-osada.pl*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: RI.271.7.2023.PN, którego przedmiotem jest: ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Iłowo-Osada”
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4.Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2023.PN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1. Budowa instalacji fotowoltaicznej na hydroforni w m. Iłowo-Osada.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gruntowej instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem jej do istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku Inwestora. Planowana do wykonania instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy wskazanej w projekcie technicznym, będzie posadowiona jako wolnostojąca na gruncie na działce Inwestora nr 703/1, obok istniejących zabudowań hydroforni.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• montaż konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne,
• rozmieszczenie i montaż modułów na konstrukcji,
• ułożenie tras kablowych i kabli,
• montaż rozdzielnicy RPV,
• wykonanie kablowej linii zasilającej instalację fotowoltaiczną,
• wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
• uruchomienie układu,
• szkolenie z obsługi.
Zakres robót obejmuje również:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych,
• zamurowanie otworów montażowych,
• prace porządkowe po zakończeniu robót.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona kompletną instalację, przygotuje zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do Operatora Sieci Dystrybucji oraz doprowadzi do uruchomienia instalacji.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót tj.:
a) Załącznik nr 10 część 1 SWZ: Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2. Budowa instalacji fotowoltaicznej na hydroforni w m. Narzym.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gruntowej instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem jej do istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku Inwestora. Planowana do wykonania instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy wskazanej w projekcie technicznym, będzie posadowiona jako wolnostojąca na gruncie na działce Inwestora nr 106/7, obok istniejących zabudowań hydroforni.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• montaż konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne,
• rozmieszczenie i montaż modułów na konstrukcji,
• ułożenie tras kablowych i kabli,
• montaż rozdzielnicy RPV,
• wykonanie kablowej linii zasilającej instalację fotowoltaiczną,
• wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
• uruchomienie układu,
• szkolenie z obsługi.
Zakres robót obejmuje również:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych,
• zamurowanie otworów montażowych,
• prace porządkowe po zakończeniu robót.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona kompletną instalację, przygotuje zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do Operatora Sieci Dystrybucji oraz doprowadzi do uruchomienia instalacji.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót tj.:
a) Załącznik nr 10 część 2 SWZ: Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3. Budowa instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w m. Białuty.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gruntowej instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączeniem jej do istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku Inwestora. Planowana do wykonania instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy wskazanej w projekcie technicznym, będzie posadowiona jako wolnostojąca na gruncie na działce Inwestora nr 330/2, obok istniejących zabudowań oczyszczalni.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• montaż konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne,
• rozmieszczenie i montaż modułów na konstrukcji,
• ułożenie tras kablowych i kabli,
• montaż rozdzielnicy RPV,
• wykonanie kablowej linii zasilającej instalację fotowoltaiczną,
• wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
• uruchomienie układu,
• szkolenie z obsługi.
Zakres robót obejmuje również:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych,
• zamurowanie otworów montażowych,
• prace porządkowe po zakończeniu robót.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona kompletną instalację, przygotuje zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do Operatora Sieci Dystrybucji oraz doprowadzi do uruchomienia instalacji.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót tj.:
a) Załącznik nr 10 część 3 SWZ: Dokumentacja Projektowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji oraz Przedmiar Robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1.4 Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:a) Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
- dla części 1 zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną, którą wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 zadanie, którego przedmiotem było wykonanie instalacji fotowoltaicznej o wartości minimum 80 000,00 zł. (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- dla części 2 zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną, którą wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 zadanie, którego przedmiotem było wykonanie instalacji fotowoltaicznej o wartości minimum 35 000,00 zł. (trzydzieści pięć tysięcy złotych brutto) oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- dla części 3 zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną, którą wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 zadanie, którego przedmiotem było wykonanie instalacji fotowoltaicznej o wartości minimum 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych brutto) oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia oraz skierują do jego realizacji co najmniej:
- dla części 1 - 1 osobę posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
- dla części 2 - 1 osobę posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
- dla części 3 - 1 osobę posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków jaką można wprowadzić w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informacje dotyczące wykazu podmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział 8
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – stanowiący załącznik nr 6 dla części 1, 2, 3 do SWZ.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiącym załącznik nr 11 dla części 1, 2, 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków jaką można wprowadzić w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informacje dotyczące wykazu podmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział 13SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w rozdziale 6 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje każdy z Wykonawców.
5. Kopie dokumentów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie/wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ dla części 1, 2, 3.2 . Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ dla części 1, 2,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje wyłącznie przy użyciu dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty na platformie e- Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców:- wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
INNE PRZETARGI IŁOWO-OSADA
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Iłowo-Osada
więcej: przetargi IŁOWO-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, STWIOR oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla planowanej inwestycji na działkach nr ewid. 934/15, 934/16 obręb Czempiń w Czempiniu
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy : Ścieżka dydaktyczna "Góra Brusno" w Leśnictwie Polanka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- System sygnalizacji pożaru - Realizacja 1 etapu inwestycji - Termomodernizacja budynków Szpitala w Gryfowie Śląskim - II postępowanie.
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.