Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171274/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.800.000,00 PLN z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świecka 12
1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 52 33 180 25
1.5.8.) Numer faksu: 52 522 81 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.800.000,00 PLN z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270caadf-0f04-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001327/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.800.000,00 PLN z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171274/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RF.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych w 2021r:
a) Budowa stacji uzdatniania wody i rozprowadzenie sieci wodociągowej w miejscowości Pięćmorgi kwota kredytu 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych 00/100),
b) Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Jeżewo w kwocie 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100),
Okres kredytowania:
a) Budowa stacji uzdatniania wody i rozprowadzenie sieci wodociągowej w miejscowości Pięćmorgi – od dnia zawarcia umowy do 29 grudnia 2028r.
b) Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Jeżewo - od dnia zawarcia umowy do 30 grudnia 2027r.
Uruchomienie kredytu planuje się od dnia (dzień uruchomienia podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty):
a) Budowa stacji uzdatniania wody i rozprowadzenie sieci wodociągowej w miejscowości Pięćmorgi w jednej transzy 15 października 2021r.
b) Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Jeżewo w jednej transzy 15 października 2021r.
Okres spłaty kredytu w następujących terminach i ratach:
a) Budowa stacji uzdatniania wody i rozprowadzenie sieci wodociągowej w miejscowości Pięćmorgi kwota 1.400.000,00 zł.
2024-03-29 kwota 50 000,00 zł,
2024-06-28 kwota 50 000,00 zł,
2024-09-30 kwota 50 000,00 zł,
2024-12-30 kwota 50 000,00 zł,
2025-03-31 kwota 25 000,00 zł,
2025-06-30 kwota 25 000,00 zł,
2025-09-30 kwota 25 000,00 zł,
2025-12-30 kwota 25 000,00 zł,
2026-03-31 kwota 100 000,00 zł
2026-06-30 kwota 100 000,00 zł,
2026-09-30 kwota 100 000,00 zł,
2026-12-30 kwota 100 000,00 zł,
2027-03-31 kwota 75 000,00 zł
2027-06-30 kwota 75 000,00 zł,
2027-09-30 kwota 75 000,00 zł,
2027-12-30 kwota 75 000,00 zł,
2028-03-31 kwota 100 000,00 zł
2028-06-30 kwota 100 000,00 zł,
2028-09-29 kwota 100 000,00 zł,
2028-12-29 kwota 100 000,00 zł,
b) Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Jeżewo kwota 400.000,00
2024-03-29 kwota 25 000,00 zł,
2024-06-28 kwota 25 000,00 zł,
2024-09-30 kwota 25 000,00 zł,
2024-12-30 kwota 25 000,00 zł,
2025-03-31 kwota 25 000,00 zł,
2025-06-30 kwota 25 000,00 zł,
2025-09-30 kwota 25 000,00 zł,
2025-12-30 kwota 25 000,00 zł,
2026-03-31 kwota 25 000,00 zł
2026-06-30 kwota 25 000,00 zł,
2026-09-30 kwota 25 000,00 zł,
2026-12-30 kwota 25 000,00 zł,
2027-03-31 kwota 25 000,00 zł
2027-06-30 kwota 25 000,00 zł,
2027-09-30 kwota 25 000,00 zł,
2027-12-30 kwota 25 000,00 zł,
Spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu/transzy kredytu. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu). Harmonogram spłaty kredytu przewiduje spłatę odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca.
Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 3M na dzień 30.07.2021r (0,21%). Podstawą ustalenia wysokości stopy procentowej jest WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna wszystkich kwotowa z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek.
Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu
Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę oraz za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu.
Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dopuszcza się możliwość refundacji poniesionych wydatków na realizację zadań, o których mowa w pkt. 3.
Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel In blanco z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 .par. 1 pkt.5 k.p.c.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Na rachunkach Gminy w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne.
Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach.
W Gminie nie był prowadzony program postepowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych
W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków.
Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom.
Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu wyemitowanych obligacji, wykupu wierzytelności, factoringu, forfaitingu, eFinancingu oraz leasingu. Zamawiający zawarł umowę nienazwaną o terminie zapłaty dłuższym niż rok, związaną z finansowaniem usług, dostaw, robót budowlanych, które wywołują skutki ekonomiczne podobne do umowy pożyczki lub kredytu w wysokości 1.845.000,00 zł z terminem spłaty w latach 2021-2026
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68239,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68239,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68239,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000494663
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W BYDGOSZCZY
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W BYDGOSZCZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68239,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-12 do 2028-12-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.