eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych (DFP.271.71.2021.AB)



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych (DFP.271.71.2021.AB)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 72 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abeben@su.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.su.krakow.pl/strefa-kontrahenta/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych (DFP.271.71.2021.AB)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b917e6d5-ef9c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000573/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Materiały instalacyjne elektryczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132592/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.71.2021.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154489,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. ŻARÓWKA - 100 szt. ;
2. ŻARÓWKA - 500 szt. ;
3. ŻARÓWKA - 100 szt. ;
4. ŻARÓWKA - 500 szt. ;
5. ŻARÓWKA - 20 szt. ;
6. ŻARÓWKA - 20 szt. ;
7. Świetlówka - 20 szt. ;
8. Świetlówka - 200 szt. ;
9. Świetlówka - 50 szt. ;
10. Świetlówka - 50 szt. ;
11. Świetlówka - 300 szt. ;
12. Świetlówka - 300 szt. ;
13. Świetlówka - 100 szt. ;
14. Świetlówka - 100 szt. ;
15. Żarówka - 100 szt. ;
16. Żarówka - 200 szt. ;
17. Żarówka - 100 szt. ;
18. Żarówka - 1 000 szt. ;
19. Żarówka - 1 000 szt. ;
20. Żarówka - 500 szt. ;
21. Żarówka - 100 szt. ;
22. Żarówka - 50 szt. ;
23. Żarówka - 100 szt. ;
24. Żarówka - 20 szt. ;
25. Żarówka - 20 szt. ;
26. Żarówka - 20 szt. ;
27. Żarówka - 20 szt. ;
28. Żarówka - 20 szt. ;
29. Żarówka - 20 szt. ;
30. Żarówka - 20 szt. ;
31. Żarówka - 20 szt. ;
32. Świetlówka - 30 szt. ;
33. Świetlówka - 20 szt. ;
34. Świetlówka - 10 szt. ;
35. Świetlówka - 20 szt. ;
36. Świetlówka - 20 szt. ;
37. Świetlówka - 20 szt. ;
38. Świetlówka - 20 szt. ;
39. Świetlówka - 20 szt. ;
40. Świetlówka - 20 szt. ;
41. Świetlówka - 30 szt. ;
42. Świetlówka - 20 szt. ;
43. Świetlówka - 40 szt. ;
44. Świetlówka - 20 szt. ;
45. Świetlówka - 20 szt. ;
46. Świetlówka - 10 szt. ;
47. Świetlówka - 10 szt. ;
48. Świetlówka - 20 szt. ;
49. Świetlówka - 10 szt. ;
50. Świetlówka - 10 szt. ;
51. Żarówka - 20 szt. ;
52. Świetlówka - 20 szt. ;
53. Świetlówka - 50 szt. ;
54. Świetlówka - 50 szt. ;
55. Świetlówka - 50 szt. ;
56. ŚWIETLÓWKA - 50 szt. ;
57. Żarówka - 20 sz. ;
58. Żarówka - 20 sz. ;
59. Żarnik - 10 sz. ;
60. Żarnik - 10 sz. ;
61. Żarówka - 20 sz. ;
62. Żarówka - 20 sz. ;
63. Świetlówka - 200 sz. ;
64. Świetlówka - 20 sz. ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 30166,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Statecznik elektroniczny - 30 sz. ;
2. Statecznik elektroniczny - 30 sz. ;
3. Starter zapłonnik - 200 sz. ;
4. Starter zapłonnik - 200 sz. ;
5. UKŁAD ZAPŁONOWY - 10 sz. ;
6. PRZEWÓD - 100 mb. ;
7. PRZEWÓD - 100 mb. ;
8. PRZEWÓD - 100 mb. ;
9. PRZEWÓD - 300 mb. ;
10. PRZEWÓD - 100 mb. ;
11. PRZEWÓD - 100 mb. ;
12. PRZEWÓD - 100 mb. ;
13. PRZEWÓD - 1 000 mb. ;
14. PRZEWÓD - 1 000 mb. ;
15. PRZEWÓD - 100 mb. ;
16. PRZEWÓD - 100 mb. ;
17. PRZEWÓD - 1 000 mb. ;
18. GNIAZDO - 50 sz. ;
19. GNIAZDO - 30 sz. ;
20. GNIAZDO - 30 sz. ;
21. GNIAZDO - 10 sz. ;
22. GNIAZDO - 100 sz. ;
23. GNIAZDO - 100 sz. ;
24. GNIAZDO - 50 sz. ;
25. GNIAZDO - 5 sz. ;
26. GNIAZDO - 5 sz. ;
27. Oprawa - 10 sz. ;
28. Oprawa - 10 sz. ;
29. Oprawa - 10 sz. ;
30. Oprawa - 20 sz. ;
31. Oprawa - 10 sz. ;
32.  Gniazdo - 10 szt. ;
33. Plafoniera - 20 sz. ;
34. PUSZKA - 100 sz. ;
35. PUSZKA - 100 sz. ;
36. PUSZKA - 20 sz. ;
37. PUSZKA - 100 sz. ;
38. PUSZKA - 100 sz. ;
39. RAMKA - 100 sz. ;
40. RAMKA - 50 sz. ;
41. RAMKA - 50 sz. ;
42. RAMKA - 20 sz. ;
43. Rozdzielnica elektryczna - 2 sz. ;
44. Rozdzielnica elektryczna - 2 sz. ;
45. ROZŁĄCZNIK - 2 sz. ;
46. Rura kablowa - 20 sz. ;
47. Rura kablowa - 20 sz. ;
48. Uchwyt - 100 sz. ;
49. Uchwyt - 100 sz. ;
50. Złączka - 50 sz. ;
51. Złączka - 50 sz. ;
52. Wkładka - 50 sz. ;
53. Wkładka - 50 sz. ;
54. Wkładka - 50 sz. ;
55. Wkładka - 50 sz. ;
56. Wkładka - 20 sz. ;
57. Wkładka - 20 sz. ;
58. Wkładka - 20 sz. ;
59. Wkładka - 20 sz. ;
60. Wkładka - 10 sz. ;
61. Wkładka - 10 sz. ;
62. Wkładka - 10 sz. ;
63. Wkładka - 10 sz. ;
64. Wkładka - 10 sz. ;
65. Wkładka - 10 sz. ;
66. Wkładka - 10 sz. ;
67. Wkładka - 10 sz. ;
68. Wkładka - 10 sz. ;
69. WTYCZKA - 5 sz. ;
70. WTYCZKA - 5 sz. ;
71. WTYCZKA - 100 sz. ;
72. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
73. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
74. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
75. WYŁĄCZNIK - 100 sz. ;
76. WYŁĄCZNIK - 100 sz. ;
77. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
78. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
79. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
80. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
81. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
82. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
83. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
84. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
85. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
86. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
87. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
88. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
89. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
90. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
91. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
92. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
93. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
94. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
95. KLAWISZ DO ŁĄCZNIKA - 100 sz. ;
96. KLAWISZ DO ŁĄCZNIKA - 100 sz. ;
97. PRZEKAŹNIK - 2 sz. ;
98. SZYNA ŁĄCZENIOWA - 3 sz. ;
99. WYŁĄCZNIK - 3 sz. ;
100. WYŁĄCZNIK - 3 sz. ;
101. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
102. Wyłącznik - 5 sz. ;
103. TAŚMA - 300 sz. ;
104. Taśma - 100 op. ;
105. Taśma - 50 op. ;
106. Listwa - 10 sz. ;
107. Listwa - 10 sz. ;
108. Listwa - 100 sz. ;
109. Listwa - 10 sz. ;
110. LISTWA - 10 sz. ;
111. LISTWA - 10 sz. ;
112. LISTWA - 5 sz. ;
113. LISTWA - 5 sz. ;
114. ZAMEK SZYFROWY - 3 sz. ;
115. Oprawka - 10 sz. ;
116. Oprawka - 10 sz. ;
117. Złączka - 400 sz. ;
118. Złączka - 200 sz. ;
119. Zaczep - 10 sz. ;
120. Zaczep - 10 sz. ;
121. Gniazdo - 5 sz. ;
122. Dzwonek - 30 sz. ;
123. OPRAWA - 20 sz. ;
124. Ramka - 20 sz. ;
125. PRZEWÓD - 300 mb. ;
126. Wkładka - 30 sz. ;
127. Wkładka - 30 sz. ;
128. Wkładka - 30 sz. ;
129. Wkładka - 30 sz. ;
130. Wkładka - 30 sz. ;
131. Wkładka - 30 szt. ;
132. Oprawa - 20 szt. ;
133. Wtyczka - 10 szt. ;
134. Przycisk - 30 szt. ;
135. Przycisk - 30 szt. ;
136. Gniazdo - 100 szt. ;
137. Pokrywa - 100 szt. ;
138. Ramka - 100 szt. ;
139. Ramka - 50 szt. ;
140. Ramka - 50 szt. ;
141. PUSZKA - 50 szt. ;
142. PUSZKA - 50 szt. ;
143. Puszka - 50 szt. ;
144. Puszka - 30 szt. ;
145. Puszka - 30 szt. ;
146. Łącznik - 100 szt. ;
147. Klawisz - 100 szt. ;
148.  Łącznik - 50 szt. ;
149. Klawisz - 50 szt. ;
150. GNIAZDO - 100 szt. ;
151.  Wyłącznik - 20 szt. ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 58727,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kabel instalacyjny - 10 000 m ;
2. Panel porządkujący - 10 szt ;
3. Panel rozdzielczy - 20 szt ;
4. Moduł - 1 000 szt ;
5. Pokrywa gniazd - 500 szt ;
6. Ramka - 100 szt ;
7. Ramka - 300 szt ;
8. Ramka - 100 szt ;
9. Ramka - 100 szt ;
10. Puszka - 100 szt ;
11. Puszka - 300 szt ;
12. Puszka - 100 szt ;
13. Puszka - 100 szt ;
14. Puszka - 300 szt ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 51496,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opaska identyfikacyjna - 150 kaseta ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 14100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31356,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45402,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31356,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): For Light S.C. Jarosław Klicki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: For Light S.C. Małgorzata Klicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263006902

7.3.3) Ulica: ul. Kędzierzyńska 17/5

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31356,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74101,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78563,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74101,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dynamik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792638855

7.3.3) Ulica: ul. Albatrosów 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-716

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74101,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61142,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69350,70 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17158,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19941,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17158,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jantar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372188329

7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 199

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17158,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.