Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132592/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
- 2021/BZP 00138936/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-06
- 2021/BZP 00142091/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych (DFP.271.71.2021.AB)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 72 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abeben@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.su.krakow.pl/strefa-kontrahenta/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych (DFP.271.71.2021.AB)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b917e6d5-ef9c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000573/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Materiały instalacyjne elektryczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132592/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.71.2021.AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154489,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ŻARÓWKA - 100 szt. ;2. ŻARÓWKA - 500 szt. ;
3. ŻARÓWKA - 100 szt. ;
4. ŻARÓWKA - 500 szt. ;
5. ŻARÓWKA - 20 szt. ;
6. ŻARÓWKA - 20 szt. ;
7. Świetlówka - 20 szt. ;
8. Świetlówka - 200 szt. ;
9. Świetlówka - 50 szt. ;
10. Świetlówka - 50 szt. ;
11. Świetlówka - 300 szt. ;
12. Świetlówka - 300 szt. ;
13. Świetlówka - 100 szt. ;
14. Świetlówka - 100 szt. ;
15. Żarówka - 100 szt. ;
16. Żarówka - 200 szt. ;
17. Żarówka - 100 szt. ;
18. Żarówka - 1 000 szt. ;
19. Żarówka - 1 000 szt. ;
20. Żarówka - 500 szt. ;
21. Żarówka - 100 szt. ;
22. Żarówka - 50 szt. ;
23. Żarówka - 100 szt. ;
24. Żarówka - 20 szt. ;
25. Żarówka - 20 szt. ;
26. Żarówka - 20 szt. ;
27. Żarówka - 20 szt. ;
28. Żarówka - 20 szt. ;
29. Żarówka - 20 szt. ;
30. Żarówka - 20 szt. ;
31. Żarówka - 20 szt. ;
32. Świetlówka - 30 szt. ;
33. Świetlówka - 20 szt. ;
34. Świetlówka - 10 szt. ;
35. Świetlówka - 20 szt. ;
36. Świetlówka - 20 szt. ;
37. Świetlówka - 20 szt. ;
38. Świetlówka - 20 szt. ;
39. Świetlówka - 20 szt. ;
40. Świetlówka - 20 szt. ;
41. Świetlówka - 30 szt. ;
42. Świetlówka - 20 szt. ;
43. Świetlówka - 40 szt. ;
44. Świetlówka - 20 szt. ;
45. Świetlówka - 20 szt. ;
46. Świetlówka - 10 szt. ;
47. Świetlówka - 10 szt. ;
48. Świetlówka - 20 szt. ;
49. Świetlówka - 10 szt. ;
50. Świetlówka - 10 szt. ;
51. Żarówka - 20 szt. ;
52. Świetlówka - 20 szt. ;
53. Świetlówka - 50 szt. ;
54. Świetlówka - 50 szt. ;
55. Świetlówka - 50 szt. ;
56. ŚWIETLÓWKA - 50 szt. ;
57. Żarówka - 20 sz. ;
58. Żarówka - 20 sz. ;
59. Żarnik - 10 sz. ;
60. Żarnik - 10 sz. ;
61. Żarówka - 20 sz. ;
62. Żarówka - 20 sz. ;
63. Świetlówka - 200 sz. ;
64. Świetlówka - 20 sz. ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 30166,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Statecznik elektroniczny - 30 sz. ;2. Statecznik elektroniczny - 30 sz. ;
3. Starter zapłonnik - 200 sz. ;
4. Starter zapłonnik - 200 sz. ;
5. UKŁAD ZAPŁONOWY - 10 sz. ;
6. PRZEWÓD - 100 mb. ;
7. PRZEWÓD - 100 mb. ;
8. PRZEWÓD - 100 mb. ;
9. PRZEWÓD - 300 mb. ;
10. PRZEWÓD - 100 mb. ;
11. PRZEWÓD - 100 mb. ;
12. PRZEWÓD - 100 mb. ;
13. PRZEWÓD - 1 000 mb. ;
14. PRZEWÓD - 1 000 mb. ;
15. PRZEWÓD - 100 mb. ;
16. PRZEWÓD - 100 mb. ;
17. PRZEWÓD - 1 000 mb. ;
18. GNIAZDO - 50 sz. ;
19. GNIAZDO - 30 sz. ;
20. GNIAZDO - 30 sz. ;
21. GNIAZDO - 10 sz. ;
22. GNIAZDO - 100 sz. ;
23. GNIAZDO - 100 sz. ;
24. GNIAZDO - 50 sz. ;
25. GNIAZDO - 5 sz. ;
26. GNIAZDO - 5 sz. ;
27. Oprawa - 10 sz. ;
28. Oprawa - 10 sz. ;
29. Oprawa - 10 sz. ;
30. Oprawa - 20 sz. ;
31. Oprawa - 10 sz. ;
32. Gniazdo - 10 szt. ;
33. Plafoniera - 20 sz. ;
34. PUSZKA - 100 sz. ;
35. PUSZKA - 100 sz. ;
36. PUSZKA - 20 sz. ;
37. PUSZKA - 100 sz. ;
38. PUSZKA - 100 sz. ;
39. RAMKA - 100 sz. ;
40. RAMKA - 50 sz. ;
41. RAMKA - 50 sz. ;
42. RAMKA - 20 sz. ;
43. Rozdzielnica elektryczna - 2 sz. ;
44. Rozdzielnica elektryczna - 2 sz. ;
45. ROZŁĄCZNIK - 2 sz. ;
46. Rura kablowa - 20 sz. ;
47. Rura kablowa - 20 sz. ;
48. Uchwyt - 100 sz. ;
49. Uchwyt - 100 sz. ;
50. Złączka - 50 sz. ;
51. Złączka - 50 sz. ;
52. Wkładka - 50 sz. ;
53. Wkładka - 50 sz. ;
54. Wkładka - 50 sz. ;
55. Wkładka - 50 sz. ;
56. Wkładka - 20 sz. ;
57. Wkładka - 20 sz. ;
58. Wkładka - 20 sz. ;
59. Wkładka - 20 sz. ;
60. Wkładka - 10 sz. ;
61. Wkładka - 10 sz. ;
62. Wkładka - 10 sz. ;
63. Wkładka - 10 sz. ;
64. Wkładka - 10 sz. ;
65. Wkładka - 10 sz. ;
66. Wkładka - 10 sz. ;
67. Wkładka - 10 sz. ;
68. Wkładka - 10 sz. ;
69. WTYCZKA - 5 sz. ;
70. WTYCZKA - 5 sz. ;
71. WTYCZKA - 100 sz. ;
72. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
73. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
74. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
75. WYŁĄCZNIK - 100 sz. ;
76. WYŁĄCZNIK - 100 sz. ;
77. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
78. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
79. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
80. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
81. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
82. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
83. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
84. WYŁĄCZNIK - 10 sz. ;
85. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
86. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
87. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
88. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
89. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
90. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
91. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
92. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
93. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
94. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
95. KLAWISZ DO ŁĄCZNIKA - 100 sz. ;
96. KLAWISZ DO ŁĄCZNIKA - 100 sz. ;
97. PRZEKAŹNIK - 2 sz. ;
98. SZYNA ŁĄCZENIOWA - 3 sz. ;
99. WYŁĄCZNIK - 3 sz. ;
100. WYŁĄCZNIK - 3 sz. ;
101. WYŁĄCZNIK - 5 sz. ;
102. Wyłącznik - 5 sz. ;
103. TAŚMA - 300 sz. ;
104. Taśma - 100 op. ;
105. Taśma - 50 op. ;
106. Listwa - 10 sz. ;
107. Listwa - 10 sz. ;
108. Listwa - 100 sz. ;
109. Listwa - 10 sz. ;
110. LISTWA - 10 sz. ;
111. LISTWA - 10 sz. ;
112. LISTWA - 5 sz. ;
113. LISTWA - 5 sz. ;
114. ZAMEK SZYFROWY - 3 sz. ;
115. Oprawka - 10 sz. ;
116. Oprawka - 10 sz. ;
117. Złączka - 400 sz. ;
118. Złączka - 200 sz. ;
119. Zaczep - 10 sz. ;
120. Zaczep - 10 sz. ;
121. Gniazdo - 5 sz. ;
122. Dzwonek - 30 sz. ;
123. OPRAWA - 20 sz. ;
124. Ramka - 20 sz. ;
125. PRZEWÓD - 300 mb. ;
126. Wkładka - 30 sz. ;
127. Wkładka - 30 sz. ;
128. Wkładka - 30 sz. ;
129. Wkładka - 30 sz. ;
130. Wkładka - 30 sz. ;
131. Wkładka - 30 szt. ;
132. Oprawa - 20 szt. ;
133. Wtyczka - 10 szt. ;
134. Przycisk - 30 szt. ;
135. Przycisk - 30 szt. ;
136. Gniazdo - 100 szt. ;
137. Pokrywa - 100 szt. ;
138. Ramka - 100 szt. ;
139. Ramka - 50 szt. ;
140. Ramka - 50 szt. ;
141. PUSZKA - 50 szt. ;
142. PUSZKA - 50 szt. ;
143. Puszka - 50 szt. ;
144. Puszka - 30 szt. ;
145. Puszka - 30 szt. ;
146. Łącznik - 100 szt. ;
147. Klawisz - 100 szt. ;
148. Łącznik - 50 szt. ;
149. Klawisz - 50 szt. ;
150. GNIAZDO - 100 szt. ;
151. Wyłącznik - 20 szt. ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 58727,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kabel instalacyjny - 10 000 m ;2. Panel porządkujący - 10 szt ;
3. Panel rozdzielczy - 20 szt ;
4. Moduł - 1 000 szt ;
5. Pokrywa gniazd - 500 szt ;
6. Ramka - 100 szt ;
7. Ramka - 300 szt ;
8. Ramka - 100 szt ;
9. Ramka - 100 szt ;
10. Puszka - 100 szt ;
11. Puszka - 300 szt ;
12. Puszka - 100 szt ;
13. Puszka - 100 szt ;
14. Puszka - 300 szt ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 51496,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opaska identyfikacyjna - 150 kaseta ;4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 14100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31356,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45402,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31356,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): For Light S.C. Jarosław Klicki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: For Light S.C. Małgorzata Klicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263006902
7.3.3) Ulica: ul. Kędzierzyńska 17/5
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FOR LIGHT JAROSŁAW KLICKI, MAŁGORZATA KLICKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
FOR LIGHT JAROSŁAW KLICKI, MAŁGORZATA KLICKA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31356,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74101,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78563,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74101,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dynamik Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792638855
7.3.3) Ulica: ul. Albatrosów 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-716
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74101,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61142,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69350,70 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17158,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19941,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17158,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jantar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372188329
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 199
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17158,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.