Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00102857/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa oświetlenia sali konferencyjnej oraz dostarczenie ekranu led.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8870571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa oświetlenia sali konferencyjnej oraz dostarczenie ekranu led.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-056f9da3-ca4c-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa oświetlenia sali, rejestracja wydarzenia oraz dostarczenie ekranu led wraz z obsługą podczas Carpathian AI Summit (zwane dalej: wydarzeniem).
Miejsce wydarzenia: kompleks Podkarpackiego Parku Naukowo -Technologicznego Aerpolis – budynek IT – sala konferencyjna nr 132 – Jasionka 954.
Data wydarzenia: 14 marca 2024 r. w godz. 9:00-16:00.
Godziny wydarzenia: wydarzenie planowane jest w godzinach 9.00- 16.00 - montaż sprzętu możliwy w dniu poprzedzającym wydarzenie w godzinach 7.00 – 17.00. Wykonawca zobligowany jest zamontować sprzęt w całości sprzęt, wskazany poniżej, maksymalnie do godz. 7:00 w dniu wydarzenia i przeprowadzić testy jego prawidłowości funkcjonowania.
1. Szczegółowy wykaz i opis sprzętu:
A. Zapewnienie oświetlenia:
1) Oświetlenie ściany sali: 30 x ledbar lub LED PAR – minimalna moc 180 W RGBW oraz dostarczenie trzech urządzeń GOBO do wyświetlania trzech różnych logotypów (wykonanie logotypów kompatybilnych z urządzeniem po stronie Wykonawcy);
2) Oświetlenie frontu sceny: 4 x lampa o mocy min. 300 W i temperaturze barwowej 5600 K wraz z barn door i statywem.
3) Wykonawca zapewni montaż oświetlenia wraz z obsługą.
B. Dostarczenie ekranu led:
1) wymiary ekranu: 5,5m-6m x 2,5m-3m - wraz z kompatybilnym okablowaniem oraz innymi elementami technicznymi potrzebnymi do realizacji zamówienia m.in. konstrukcja do postawienia ekranu, miksery wizji, laptopy, konwertery. Wymiary ekranu LED są podyktowane wielkością podestu. Ekran ten musi zmieścić się na podeście scenicznym o wymiarach 6 m x 3 m i nie może tych wymiarów przekroczyć. Proporcje ekranu – uzyskanie min. 16x9 Full HD.
2) Minimalna rozdzielczość ekranu 1536x640 pikseli;
3) Możliwość wyświetlania materiałów na całym ekranie lub/i na jego części;
4) Dostarczenie prezentera do prezentacji;
5) Ekran podniesiony na wysokość 1 metra nad scenę - Wykonawca zapewni w celu podniesienia ekranu dodatkowe elementy konstrukcji oraz podesty;
6) Wykonawca zobowiązany jest do zakrycia elementów konstrukcji oraz boków ekranu czarnym materiałem;
7) Ekran led dostarczony z usługa montażu i obsługą multimedialną.
8) Dostarczenie promptera o wielkości min. 46 cali, wraz z obsługą. Urządzenie umieszczone przed sceną będzie wykorzystane do odliczania czasu.
9) Zapewnienie rejestracji wydarzenia o jakości nagrania Full HD za pomocą dwóch kamer: pierwsza - ogólna kamera (szeroki plan bez operatora), druga – kamera z operatorem (szczegółowe nagrania). Nagranie całości wydarzenia, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu maksymalnie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia jego zakończeniu, na dysku przenośnym.
2. Dodatkowe informacje.
A. Zamawiający posiada podest sceniczny o wymiarach 6 m x 3 m.
B. Zamawiający zapewnia przyłącz prądu - gniazdo 32 A i 16 A.
C. Montaż sprzętu możliwy w dniu poprzedzającym wydarzenie w godzinach 7:00 -17:00, możliwość przeprowadzenia prób najpóźniej dwie godziny przed planowaną godziną rozpoczęcia wydarzenia, tj. od godz. 7:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351200-0 - Ekrany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CMA PL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 356549517
7.3.3) Ulica: Wielicka 181A/14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-14 do 2024-03-14SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie ekspertyzy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV z napędem 4 x 4 dla potrzeb Działu ds. Wojskowych Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów
- "Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK9 w m. Głogów Małopolski"
- Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia
- Świadczenie usług noclegowych ze śniadaniem dla uczestników konferencji "Sztuka jako język i narzędzie" organizowanej przez Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików z dyskami, komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz zestawu prezentacyjnego"
- Zakup nowego monitora wielofunkcyjnego LED
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem 5 (pięciu) ekranów scenograficznych dla pracowni telewizyjnej Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
- Remont klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 13-29 we Wrocławiu. (Remont dotyczy klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 21,23,25,27).
- Modernizacja i ocieplenie hali sportowej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej w Rościszewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.