Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00085215/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0ad02ac-c02d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007331/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085215
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.272.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357723,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji.
Dzierżawa systemu składającego się z:
• Kolorowe, wielofunkcyjne urządzenie laserowe Typ 1 (drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy formatu A3) – 3 sztuki
• Czarnobiałe, wielofunkcyjne urządzenie laserowe Typ 1 (drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy, formatu A3) – 2 sztuki
• Fabrycznie nowe, czarnobiałe, wielofunkcyjne urządzenie laserowe Typ 2 (drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy formatu A3) – 10 szt. (w tym 2 sztuki z opcją faks)
• Fabrycznie nowe, czarnobiałe wielofunkcyjne urządzenie laserowe Typ 3 (drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy, formatu A3) – 5 szt. (w tym 2 sztuki z opcją faks)
• Fabrycznie nowe, kolorowe, urządzenie wielofunkcyjne Typ 2 (drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy formatu A0) – 1 sztuka
• Czarnobiałe wielofunkcyjne urządzenie laserowe Typ 4 (drukarka sieciowa, kolorowy skaner sieciowy, faks, formatu A4) – 3 sztuki
• Czarnobiała drukarka Typ 1 (drukarka sieciowa formatu A4) – 1 sztuka
• Skaner dokumentowy Typ 1 (skaner kolorowy , nabiurkowy) – 3 sztuki
• Karty zbliżeniowe w standardzie MIFARE 13,56 MHz, wraz z jednostronnym, kolorowym nadrukiem wg. wzoru Zamawiającego – 150 sztuk
• Oprogramowanie wspomagające zarządzanie urządzeniami, umożliwiające m.in.:
- monitorowanie stanu urządzeń,
- zarządzanie drukiem (autoryzacja użytkowników, wydruk podążający),
- rozliczanie kosztów,
- tworzenie raportów,
- automatyczny odczyt stanu liczników,
- monitorowanie realizacji prac serwisowych.
• Obsługa techniczna i eksploatacyjna dzierżawionego systemu i dodatkowych urządzeń (tj. urządzeń dostarczonych zamawiającemu oraz będących na jego wyposażeniu, wg. załącznika nr 7 do SWZ), w trybie rozliczenia za stronę A4 i 1mb dla urządzenia wielkoformatowego.
• Raportowanie i rozliczanie kosztów dzierżawy i wykonanych kopii/wydruków na podstawie stanów liczników urządzeń na tzw. bilingach (szczegółowych raportach o eksploatacji każdego z urządzeń objętych wsparciem technicznym i eksploatacyjnym).
Opis pełny przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych
30216110-0 - Skanery komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399989,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399989,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399989,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATA SZCZECIN SP. Z. O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810685548
7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej ps. Jachna 11
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-005
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399989,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Modernizacja oświetlenia płyty euroboiska na stadionie miejskim Ośrodka Sportu i Rekreacji w Goleniowie na ul. Sportowej 25.
- Wymiana nawierzchni drogowych
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych w Białuniu
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.