eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Księginice › DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO
I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366415810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księginice 14

1.5.2.) Miejscowość: Księginice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkgl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkgl.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO
I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef7accb-e008-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185013/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby floty samochodowej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w postaci:
• tankowania oleju napędowego (ON) w szacunkowej ilości 117 000 litrów
• tankowania benzyny bezołowiowej (Pb95) w szacunkowej ilości 8 000 litrów
w systemie sprzedaży bezgotówkowej wg. następujących zasad:
1.1. Wydawanie paliw odbywać się będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej w formie bezgotówkowych kart paliwowych (flotowych).
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do wydania paliw na podstawie dostarczonych kart ściśle według przyporządkowania ich do określonych pojazdów. Zamawiający ma prawo do odmowy zapłaty za paliwo zatankowane na podstawie karty nieprzypisanej do danego pojazdu. Prawo odmowy zapłaty dotyczy również sytuacji tankowania paliwa do pojemników na podstawie karty innej niż na okaziciela.
1.3. Potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi poprzez własnoręczny podpis kierowcy pojazdu będącego własnością Zamawiającego lub po zatwierdzeniu transakcji poprawnym kodem PIN.
1.4. Potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi przy pomocy kart magnetycznych lub kart z mikroprocesorem i nr PIN przyporządkowanych do pojazdu Zamawiającego.
Karty muszą być:
1) wystawione na numer rejestracyjny samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego,
2) wystawione na numer rejestracyjny samochodów wskazanych przez Zamawiającego,
3) wyposażone w pasek magnetyczny albo mikroprocesor,
1.5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia dwie karty wystawione na okaziciela w terminie nie dłuższym niż 15 dni od podpisania umowy,
1.6. Karty paliwowe zostaną wydane przez Wykonawcę nieodpłatnie w ciągu do 15 dni roboczych (nowe, duplikaty).
1.7. Aktualny wykaz pojazdów i sprzętu do tankowania paliw zawiera załącznik nr 1 do umowy.
1.8. Wykonawca zobligowany będzie do:
1) dostarczenia na swój koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego kart paliwowych (flotowych),
2) dostarczenia w terminie kolejnych 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi w przypadku:
a) zwiększenia liczby samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego,
b) utraty bądź zniszczenia karty przez Zamawiającego;
3) niezwłocznego dokonania blokady karty, nie później niż w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia jej utraty w sieci punktów sprzedaży.
1.9. W przypadku rezygnacji z użytkowania któregokolwiek samochodu przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy będzie on zobligowany do przekazania pisemnego zawiadomienia o tym fakcie, zaprzestania użytkowania karty oraz dokonania jej zwrotu Wykonawcy.
1.10. Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu, w okresie od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca. Wykonawca wystawiać będzie Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT obejmujące należności za faktycznie zakupione paliwo. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
1.11. Cena paliwa przed rabatem nie może być wyższa dla Zamawiającego niż cena obowiązująca na stacji paliw dla innych klientów indywidualnych.
1.12. Sprzedaż będzie się odbywała po cenie z dnia dostawy pomniejszona o zaoferowany rabat.
1.13. Wykonawca powinien posiadać minimum jedną stację paliw na terenie Gminy Lubin w promieniu 10 km od siedziby PGKGL Sp. z o.o. w Księginicach 14 liczonej najkrótszą drogą publiczną.
1.14. Paliwa sprzedawane Zamawiającemu muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. (Dz.U. 2015r., poz. 1680 z późn. zm.) w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych oraz powinny być zgodne z obowiązującymi normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 867960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 858600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOTOS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182

7.3.4) Miejscowość: gdansk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 858600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.