eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przepompownią wody w Lubiczu Dolnym.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przepompownią wody w Lubiczu Dolnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871629373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 56

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk-lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-lubicz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4aabfb39-2800-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z przepompownią wody w Lubiczu Dolnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aabfb39-2800-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAM 6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zadania jest wykonanie części robót budowlanych w ramach Budowy magistrali wody pod dnem rzeki Drwęcy oraz sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Lubicz. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z przepompownią wody podnoszącej ciśnienie dla Lubicza Górnego.
2) Przepompownia wody powinna zostać włączona do systemu monitoringu obiektów infrastruktury wodno-ściekowej w ZUK Lubicz. Szafa sterownicza musi być wyposażona w autonomiczny sterownik PLC (obsługujący protokół komunikacyjny Modbus RTU lub Modbus TCP/IP) oraz modem GPRS. Oprogramowanie nowych przepompowni powinno być zintegrowane i kompatybilne z systemem istniejącego monitoringu GSM/GPRS. Budowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie wizualizacji nowych obiektów na mapie systemu Scada . Prace powinien wykonać specjalista posiadający doświadczenie w edycji wizualizacji Scada wykorzystywanej przez Zamawiającego, zaaprobowany przez wykonawcę tej aplikacji lub Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GSM/GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również współdziałania kilku systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłej eksploatacji przepompowni. Konkretne urządzenia i oprogramowanie należy uzgodnić z Zamawiających przed ich zamówieniem.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, uzgodnienia branżowe, decyzje administracyjne (w tym pozwoleniu na budowę), które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów.
4) Dokumentacja projektowa (w tym m.in. rysunki, część opisowa dokumentacji), przedmiary robót, STWiORB, uzgodnienia branżowe oraz uzyskane decyzje administracyjne są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w STWiORB lub w przedmiarze robót, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
5) Zamawiający informuje, że zamówienie jest częścią Budowy magistrali wody pod dnem rzeki Drwęcy oraz sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Lubicz realizowanej przez Zamawiającego dla Gminy Lubicz w ramach zamówienia publicznego. Zamawiający jest Generalnym Wykonawcą wymienionej wyżej budowy. Wykonawca będzie podwykonawcą Zamawiającego (Generalnego Wykonawcy). W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcę umowę podwykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

76211100-6 - Usługi kładzenia rurociągów

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art.255 pkt. 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Wobec powyższego Zamawiający unieważnił wymienione wyżej postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.