eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszogród › Zmiana sposobu ogrzewania wraz z poprawą efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Wyszogrodzie, Kobylnikach oraz Rębowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania wraz z poprawą efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Wyszogrodzie, Kobylnikach oraz Rębowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Wyszogród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rębowska 37

1.5.2.) Miejscowość: Wyszogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-450

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242672600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@wyszogrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu ogrzewania wraz z poprawą efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Wyszogrodzie, Kobylnikach oraz Rębowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18c00d59-b529-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029188/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zmiana sposobu ogrzewania wraz z poprawą efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Wyszogrodzie , Kobylnikach oraz Rębowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKR.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie dokumentacji technicznej. Na przedmiotową dokumentację należy pozyskać decyzje zatwierdzające projekty budowlane i udzielające pozwolenia na budowę i/lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót budowlanych.
2) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji.

Wszelkie wskazania i propozycje rozwiązań zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowią minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne. Zaproponowane rozwiązania projektowe należy traktować jako sugestie Inwestora, które mogą być udoskonalone przez Projektanta w ostatecznych rozwiązaniach projektowych.
Głęboka modernizacja energetyczna obejmuje między innymi poniższe działania:
1. Ocieplenie obiektów:
a) ocieplenie dachów i stropodachów wraz z wymianą poszycia dachowego,
b) ocieplenie fundamentów,
c) ocieplenie elewacji,
2. Wymiana stolarki okiennej - wymiana starych okien na PCV o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
3. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową stolarkę aluminiową, powlekaną o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
4. Modernizację instalacji elektrycznej;
5. Modernizacja systemów grzewczych oraz wymiana grzejników na nowe;
6. Instalacja fotowoltaiczna (OZE) - zaplanowano zamontowanie ogniw fotowoltaicznych o mocy 49,41 kW na dachu budynku Szkoły Podstawowej w Wyszogrodzie;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 5407778,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie dokumentacji technicznej. Na przedmiotową dokumentację należy pozyskać decyzje zatwierdzające projekty budowlane i udzielające pozwolenia na budowę i/lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót budowlanych dla tych obiektów.
2) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji
Głęboka modernizacja energetyczna obejmuje między innymi poniższe działania:
1. Ocieplenie obiektów:
a) ocieplenie dachów i stropodachów wraz z wymianą poszycia dachowego,
b) ocieplenie fundamentów,
c) ocieplenie elewacji,
2. Wymiana stolarki okiennej - wymiana starych okien na PCV o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
3. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową stolarkę aluminiową, powlekaną o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
4. Modernizację instalacji elektrycznej;
5. Modernizacja systemów grzewczych oraz wymiana grzejników na nowe;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1464790,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie dokumentacji technicznej. Na przedmiotową dokumentację należy pozyskać decyzje zatwierdzające projekty budowlane i udzielające pozwolenia na budowę i/lub dokonać skutecznego zgłoszenia robót budowlanych dla tych obiektów.
2) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji
Głęboka modernizacja energetyczna obejmuje między innymi poniższe działania:
1. Ocieplenie obiektów:
a) ocieplenie dachów i stropodachów wraz z wymianą poszycia dachowego,
b) ocieplenie fundamentów,
c) ocieplenie elewacji,
2. Wymiana stolarki okiennej - wymiana starych okien na PCV o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
3. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową stolarkę aluminiową, powlekaną o mniejszym współczynniku przepuszczalności cieplnej;
4. Modernizację instalacji elektrycznej;
5. Modernizacja systemów grzewczych oraz wymiana grzejników na nowe;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1127431,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4473571,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8663500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4473571,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862296981

7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 245/7,

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-525

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4473571,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1436640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4600000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1436640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe TYMBUD Wojciech Szwech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742585695

7.3.4) Miejscowość: Maszewo Duże

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1436640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1486200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4489500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1486200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743247227

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1486200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.