eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › "Dostawa narzędzi" nr referencyjny 34/TP2/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa narzędzi" nr referencyjny 34/TP2/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inny zamawiający Skarb Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa narzędzi" nr referencyjny 34/TP2/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-271434cb-dc2c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa narzędzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178757/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/TP2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 465784,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 – Różne narzędzia specjalistyczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 44512000-2 różne narzędzia specjalistyczne i różne narzędzia ręczne - część 1,
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 125000,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część 2 – Końcówki śrubokrętów;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 44512920-7 końcówki śrubokrętów - część 2
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512920-7 - Końcówki śrubokrętów

4.5.5.) Wartość części: 46815,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część 3 – Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 42674000-1 części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu – część 3
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało
z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu

4.5.5.) Wartość części: 15980,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 4 – Wiertła;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 43132300-0 wiertła – część 4
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43132300-0 - Wiertła

4.5.5.) Wartość części: 12563,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 5 – Piły;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 43812000-8 piły - część 5
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43812000-8 - Piły

4.5.5.) Wartość części: 3628,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6. Część 6 – Przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 38570000-1 przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna – część 6
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało
z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38570000-1 - Przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna

4.5.5.) Wartość części: 32704,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 7 – Urządzenia warsztatowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 43800000-1 urządzenia warsztatowe – część 7
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione
w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6 Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 22003,52 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 8 – Ręczne narzędzia elektromechaniczne;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 42652000-1 ręczne narzędzia elektromechaniczne – część 8
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 21207,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 9 – Śrubokręty;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 44512800-0 śrubokręty – część 9
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512800-0 - Śrubokręty

4.5.5.) Wartość części: 44648,80 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 10 – Przyrządy pomiarowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 38410000-2 przyrządy pomiarowe – część 10
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 81401,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 11 – Narzędzia ręczne;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6 do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 44512000-2 różne narzędzia ręczne – część 11
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione
w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „ 10 Oferowany” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, lub nazwę i symbol katalogowy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy części 1-11). Nieuzupełnienie kolumny 10 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych tzn. kart charakterystyki i innych dokumentów do oferty.
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3 Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało
z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.4. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ –– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.5. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.6. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 25294,42 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 12 – Różne narzędzia ręczne;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6a do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, dotyczące głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 6a do SWZ
i formularzem cenowym - załącznik nr 3 do SWZ
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
4.1. 44511000-5 narzędzia ręczne – część 12
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 6a do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. W przypadku proponowania asortymentów równoważnych dla produktów, w których w OPZ- załącznik nr 6a do SWZ wskazano nazwę Producenta, Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę„ 10 Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (nazwa produktu /producent/ symbol katalogowy itp.), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. (dotyczy część 12). Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „10 Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego
9. Warunki udzielenia zamówienia.
9.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
9.2. Dla przedmiotu zamówienia o określonym kodzie Shelf Life (SLC), okres przydatności do użycia musi być nie krótszy niż 70% pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta (dotyczy części od 1 do 11).
9.3. W momencie dostawy produkty muszą posiadać co najmniej 80% okresu przydatności do zużycia zapewnionego przez producenta ( dotyczy części 12).
9.4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
9.5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
9.6. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo w ramach danej części.
9.7. Na różne narzędzia ręczne, końcówki śrubokrętów, części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu, wiertła, piły, przyrządy i aparatura nastawcza
i kontrolna, urządzenia warsztatowe, ręczne narzędzia elektromechaniczne, śrubokręty, przyrządy pomiarowe, różne narzędzia specjalistyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (dla każdej części).
9.8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 1158, Gucin 58a, 98-113 Buczek – w godzinach 08.00 – 14.00; (dodatkowe informacje zawiera wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 16816,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”
W dniu 07.06.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 1 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę narzędzi, nr referencyjny 34/TP2/2022.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97669,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97669,87 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62336,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91850,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62336,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-256

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62336,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19461,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19461,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19461,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIN spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-256

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19461,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18136,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34734,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18136,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIN sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141579615

7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18136,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

W dniu 07.06.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty w części 5. Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający stwierdził, że spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu najkorzystniejsza oferta nr 2 wielokrotnie przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, w związku z powyższym nie podejmował negocjacji. Zamawiający unieważnia w części 5 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę narzędzi, nr referencyjny 34/TP2/2022.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12776,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12776,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12776,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19646,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19646,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19646,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477

7.3.3) Ulica: os. Lecha 42/52

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19646,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W dniu 07.06.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły żadne oferty w części 7.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 7 postępowanie
o zamówienie publiczne na dostawę narzędzi, nr referencyjny 34/TP2/2022.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W dniu 07.06.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły żadne oferty w części 8.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 8 postępowanie
o zamówienie publiczne na dostawę narzędzi, nr referencyjny 34/TP2/2022.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokonując opisu przedmiotu postępowania w części 9 zamówienia w pozycji nr 10 w sposób nieprecyzyjny dokonał opisu parametrów urządzenia. Użyto takich wartości, które wskazują na przedmiot nieistniejący, a co za tym idzie nie ma możliwości złożenia oferty spełniającej wymagania Zamawiającego w tym zakresie. W postępowaniu ofertę złożyło dwóch Wykonawców. Po terminie składania ofert jeden z Wykonawców zwrócił Zamawiającemu uwagę że złożona oferta na dostawę przedmiotu zamówienia – wkrętaka w poz. 10 części 9 zamówienia nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego z uwagi na niejasny opis parametrów, które formułował Zamawiający. Zamawiający zobligowany do dołożenia należytej staranności przy dokonywaniu czynności badania ofert i powziętych wiadomości w toku postępowania, po przeanalizowaniu parametrów technicznych w obu złożonych ofertach dokonał takich ustaleń, które wskazują, że z powodu błędu w opisie przedmiotu zamówienia żadna z ofert nie spełnia i nie może spełniać warunków zamówienia, a co za tym idzie nie jest możliwe zawarcie umowy o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W orzecznictwie Krajowa Izba Odwoławcza wskazuje, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe może mieć miejsce jedynie wówczas, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. W takim przypadku musi więc wystąpić naruszenie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, tj. musi zaistnieć wada postępowania i dopiero ta wada ma skutkować niemożliwością zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia. Chodzi przy tym o to, aby nie była to jakakolwiek wada, ale wada na tyle istotna, iż niemożliwym staje się zawarcie ważnej umowy. Wada ta musi być także niemożliwa do usunięcia. W związku z tym, że Zamawiający jest zobowiązany do opisu przedmiotu zamówienia w sposób, który nie utrudnia uczciwej konkurencji, wyboru oferty zgodnie z przepisami
i zawarcia zgodnej z prawem umowy o zamówienie publiczne w powyższym postępowaniu w zakresie części 9 postępowanie obligatoryjnie podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44191,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51500,10 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W dniu 07.06.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły żadne oferty w części 10.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 10 postępowanie
o zamówienie publiczne na dostawę narzędzi, nr referencyjny 34/TP2/2022.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W dniu 07.06.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły żadne oferty w części 11.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 11 postępowanie
o zamówienie publiczne na dostawę narzędzi, nr referencyjny 34/TP2/2022.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli „ wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
W dniu 07.06.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie wpłynęła wyłącznie 1 oferta, jednak Wykonawca z powodu niedostępności towaru odstąpił od podpisania umowy.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 12 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę narzędzi, nr referencyjny 34/TP2/2022.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18687,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18687,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.