Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00299822/01 - Wynik z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w ramach poprawy bezpieczeństwa w pasie drogi gminnej przy ul. Księżnej Anny (dz. nr 370 ok. 150mb, 371/2 ok. 520mb) w miejscowości Legnickie Pole II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera, 1
1.5.2.) Miejscowość: Legnickie Pole
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-241
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@legnickiepole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.legnickiepole.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w ramach poprawy bezpieczeństwa w pasie drogi gminnej przy ul. Księżnej Anny (dz. nr 370 ok. 150mb, 371/2 ok. 520mb) w miejscowości Legnickie Pole II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2564d7bc-fe14-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006198/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Księżnej Anny w m. Legnickie Pole w ramach poprawy bezpieczeństwa na przejsciach dla pieszych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2564d7bc-fe14-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.legnickiepole.pl/ oraz https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres e-mail : i.dudek@legnickiepole.pl i sekretariat@legnickiepole.pl .Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z
wnioskiem o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej – SWZ), kierując swoje zapytania w formie
pisemnej za pośrednictwem Platformy oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jw.
5. Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ można składać do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania
ofert Zamawiający udzieli odpowiedzi nie później niż na 2 dni prze upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie jak w ust. 6, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania
odpowiedzi.
7. Treść wyjaśnienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.legnickiepole.pl oraz na
https://ezamowienia.gov.pl Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania.
1. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2023 poz. 57), w
szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROG.271.13.2023.R.TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Obiektem budowlanym przeznaczonym do przebudowy w ramach niniejszego opracowania jest droga gminna – ulica Księżnej Anny w Legnickim Polu, w granicach istniejącego pasa drogowego. Kategoria obiektu budowlanego XXV (drogi).
3. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi gminnej klasy lokalnej - ulicy Księżnej Anny w miejscowości Legnickie Pole, na długości 642 m. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewid.: 370; 371/2, obręb Legnickie Pole, gmina Legnickie Pole, powiat legnicki, województwo dolnośląskie.
4. Roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową.
UWAGI:
Koszty składowania lub utylizacji odpadów (ziemia, rumosz, materiały rozbiórkowe etc.) są po stronie Wykonawcy.
Szczególną uwagę należy przywiązać do właściwego zagęszczenia i wyprofilowania podłoża.
Wykonawca robót przed przystąpieniem do realizacji dokona odkrywek istniejącej nawierzchni celem sprawdzenia grubości warstw bitumicznych do sfrezowania. W przypadku rozbieżności z projektowaną grubością frezowania należy uzgodnić z jednostką projektową nowy przekrój na wątpliwych odcinkach.
5. Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy przeprowadzić pomiar geodezyjny. Celem realizacji inwestycji konieczna jest rozbiórka istniejących nawierzchni kolidujących z planowaną inwestycją (cięcie nawierzchni bitumicznej po jej długości celem wyrównania krawędzi jezdni)). W cenie robót należy również ująć obsługę geodezyjną i opracowanie dokumentacji powykonawczej. Koszt składowania (utylizacji) materiałów rozbiórkowych jest po stronie Wykonawcy robót.
6. Celem uzyskania wymaganej niwelety zaprojektowano korytowanie o głębokości wynikającej z profilu. Grunt pozostały z korytowania należy załadować i wywieźć na składowisko. W cenie robót związanych z wywozem należy ująć koszty gospodarowania odpadami (po stronie Wykonawcy robót). Zaprojektowano podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 20 cm pod projektowanymi zjazdami oraz 15 cm pod chodnikiem.
7. Nawierzchnię jezdni na odcinku sięgacza projektuje się jako nieulepszoną z KŁSM frakcji 0/31,5mm grubości 20 cm po zagęszczeniu. Jezdnię główną po sfrezowaniu na głębokości około 4 cm i oczyszczeniu oraz wykonaniu skropień międzywarstwowych należy wyrównać mieszanką mineralno-asfaltową, śr. grubości 4 cm a następnie należy rozłożyć warstwę ścieralną AC11S D 50/70 grubości 4 cm po zagęszczeniu. Nawierzchnię chodników projektuje się z betonowej kostki brukowej (koloru szarego) gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej c:p1:4 grubości 5 cm po zagęszczeniu. Część chodnika wskazaną na rysunku projektu zagospodarowania terenu oraz zjazdy projektuje się o nawierzchni z kostki kamiennej o wysokości 8 cm, na podsypce c:p 1:4 grubości 5 cm. Spoiny wypełnione piaskiem.
8. Dokumentacja techniczna stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp
dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej
1 500 000,00 zł.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 1 500 000,00 PLN;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia,
jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co
najmniej dwie roboty budowlane, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego
zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości co najmniej 1000.000,00 zł brutto,
b) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj.:
− kierownik budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
− kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia,
− kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń:
elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się
na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót
budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, poniżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
a) zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed złożeniem oferty z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płatnością podatków oraz z ZUS o niezaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne;
b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000 zł,
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 8 do SWZ,
d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 8 do SWZ - § 12 Zmiany treści Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI LEGNICKIE POLE
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Energooszczędna Gmina Legnickie Pole
więcej: przetargi LEGNICKIE POLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.