eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poronin › Dostawa mebli, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Murzasichlu.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Murzasichlu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PORONIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Poronin

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poronin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poronin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Murzasichlu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9badcd62-d916-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043022/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Murzasichlu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172818

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem mebli, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Murzasichlu, w liczbie ok. 2676 szt.: tj. między innymi ławki i krzesełka szkolne i przedszkolne, biurka i krzesła dla nauczycieli, krzesła i ławki korytarzowe, meble do sal lekcyjnych, szatni, biblioteki, gabinetów i innych pomieszczeń w budynku szkoły, tablice, dywany, siedziska, kocyki, łóżeczka przedszkolne, fotele, meble do terapii dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, meble do gabinetu pielęgniarki, zabawki i pomoce dydaktyczne do sal przedszkolnych, sal dla uczniów klas I-III, świetlic i kącików tematycznych, pomoce dydaktyczne do pracowni języka polskiego (gry, plansze książki, karty, stojaki itp.), matematycznej (karty, geoplany, układy współrzędnych, klocki, tablice itp.), muzycznej (keybord, dzwonki instrumenty, tablice itp.), geograficznej (mapy, atlasy, globusy, modele, stojak itp.), biologicznej (mikroskopy, preparaty mikroskopowe, modele, książki itp.) chemicznej (odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny, fartuchy, rękawiczki, dygesterium,, gry itp.), języka angielskiego (gry, kostki, karty, plansze, arkusze itp.), fizycznej (przyrządy doświadczalne, ciężki, wagi, zestawy demonstracyjne, siłomierze, statywy, zestawy doświadczalne, magnesy, igły, przewody itp.), plastyczno-technicznej (pojemniki, lampki, pistolety do kleju, okulary, maty, fartuchy, gry, żarówki, baterie, plansze itp.), organizery i kosze na śmieci, ścianka moderacyjna, wieszaki na ubrania, wyposażenie do gabinetu pielęgniarki. Z uwagi na fakt, iż budynek szkoły podstawowej w Murzasichlu jest w trakcie budowy dostawa i montaż mebli możliwa jest od 15 lipca 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825980,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1967741,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825890,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825890,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.