eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poronin › Dostawa mebli, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Murzasichlu.



Og³oszenie z dnia 2023-04-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Murzasichlu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PORONIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892630

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Pi³sudskiego 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poronin

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-520

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: usc@poronin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: poronin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Murzasichlu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9badcd62-d916-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00172818

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043022/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Murzasichlu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://poronin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy eZamawiaj±cy pod adresem https://poronin.ezamawiajacy.pl Korespondencja inna ni¿ oferta wraz z za³±cznikami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
platformy eZamawiaj±cy pod adresem https://poronin.ezamawiajacy. pl. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej e-mail: usc@poronin.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w regulaminie korzystania z Platformy eZamawiaj±cy dostêpnym na stronie internetowej pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy. 3. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem platformy eZamawiaj±cy udostêpnionej pod adresem: https://poronin.ezamawiajacy.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej,
na adres e-mail: usc@poronin.pl. 4. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej w zalecanym formacie danych np.: .pdf, .doc, docx lub w jednym z formatów danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 roku, poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320) i
opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Poronin, ul. J. Pi³sudskiego 5, 34-520 Poronin;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Poronin jest pan Micha³ Rokicki, ochronadanych@poronin.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa mebli, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Murzasichlu.” nr ZP.271.7.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z monta¿em mebli, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Murzasichlu, w liczbie ok. 2676 szt.: tj. miêdzy innymi ³awki i krzese³ka szkolne i przedszkolne, biurka i krzes³a dla nauczycieli, krzes³a i ³awki korytarzowe, meble do sal lekcyjnych, szatni, biblioteki, gabinetów i innych pomieszczeñ w budynku szko³y, tablice, dywany, siedziska, kocyki, ³ó¿eczka przedszkolne, fotele, meble do terapii dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, meble do gabinetu pielêgniarki, zabawki i pomoce dydaktyczne do sal przedszkolnych, sal dla uczniów klas I-III, ¶wietlic i k±cików tematycznych, pomoce dydaktyczne do pracowni jêzyka polskiego (gry, plansze ksi±¿ki, karty, stojaki itp.), matematycznej (karty, geoplany, uk³ady wspó³rzêdnych, klocki, tablice itp.), muzycznej (keybord, dzwonki instrumenty, tablice itp.), geograficznej (mapy, atlasy, globusy, modele, stojak itp.), biologicznej (mikroskopy, preparaty mikroskopowe, modele, ksi±¿ki itp.) chemicznej (odczynniki chemiczne, szk³o, naczynia i sprzêt laboratoryjny, fartuchy, rêkawiczki, dygesterium,, gry itp.), jêzyka angielskiego (gry, kostki, karty, plansze, arkusze itp.), fizycznej (przyrz±dy do¶wiadczalne, ciê¿ki, wagi, zestawy demonstracyjne, si³omierze, statywy, zestawy do¶wiadczalne, magnesy, ig³y, przewody itp.), plastyczno-technicznej (pojemniki, lampki, pistolety do kleju, okulary, maty, fartuchy, gry, ¿arówki, baterie, plansze itp.), organizery i kosze na ¶mieci, ¶cianka moderacyjna, wieszaki na ubrania, wyposa¿enie do gabinetu pielêgniarki. Z uwagi na fakt, i¿ budynek szko³y podstawowej w Murzasichlu jest w trakcie budowy dostawa i monta¿ mebli mo¿liwa jest od 15 lipca 2023 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug kryteriów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, wobec których nie zachodzi podstawa wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdzia³aniu wspierania agresji na Ukrainê oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 112 Pzp), dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada niezbêdne do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat wykona³ co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na dostawie mebli, wyposa¿enia, pomocy dydaktycznych na potrzeby placówki o¶wiatowej na kwotê 500 000,00 brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia od Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U.z 2021r. poz.
275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wykazu wykonanych dostaw (wzór za³. Nr 6) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. W wykazie nale¿y podaæ rodzaj dostaw, ich warto¶æ, daty i miejsca wykonania oraz podmioty, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli ze z³o¿onego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie bêdzie wynika³o, ¿e Wykonawca wykona³ co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na dostawie mebli, wyposa¿enia, pomocy dydaktycznych na potrzeby placówki o¶wiatowej na kwotê 500 000,00 brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wymogami okre¶lonymi w rozdz. 10A SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y za³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo), chyba ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbêdne bêdzie za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie.
2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany tylko i wy³±cznie w przypadku, i na zasadach okre¶lonych w niniejszym paragrafie:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT za wykonanie dostaw lub us³ug bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê podatku VAT.
2. Na wniosek Wykonawcy i za zgod± Zamawiaj±cego mo¿e byæ przed³u¿ony termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, w formie aneksu, z uwzglêdnieniem przepisów o finansach publicznych, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
a) zawieszenia prac przez Zmawiaj±cego,
b) z powodu zaistnia³ej omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
c) z powodu uzasadnionych zmian zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez
Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, które zaakceptuje (na pi¶mie) Zamawiaj±cy,
d) zmian zakresu dostaw bêd±cych przedmiotem zamówienia, zamiany w³a¶ciciela firmy, oraz innych nieistotnych zmian dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy,
e) si³y wy¿szej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://poronin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dokumenty sk³adane z ofert± zgodnie z rozdz. 10A SWZ: 1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ. 2. Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy. 3. Formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ) z za³±cznikiem.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.