eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Chemiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne.wch@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ee35afa-c0f3-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/9/008/U/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 116041,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej, które będą odbywały się sukcesywnie w ramach organizowanych studiów podyplomowych, spotkań związanych z: wizytami gości, konferencjami, seminariami, obronami prac doktorskich oraz okazjonalnymi poczęstunkami w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji usług na potrzeby projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i projektów międzynarodowych, realizowanych na Wydziale Chemicznym, oraz innych projektów, jakie mogą pojawić się w trakcie trwania umowy.

2. Nomenklatura (kod) wg CPV:
Kod wg CPV 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowym zapotrzebowaniem i warunki realizacji zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ.
4. Zakres rzeczowo-ilościowy ujęty został w formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym zał. nr 2 do SWZ. Ilości w nim podane nie są wiążące i stanowią jedynie szacowaną ilość w przewidywanym okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości będą wynikać wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
5. Ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych tj. zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują przekroczenia wartości całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ofercie Wykonawcy.
6. W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach podanych w poszczególnych pozycjach formularza rzeczowo-cenowego, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje 50% wykonania umowy.
7. Wynagrodzenie umowne brutto będzie obejmować całkowitą należność, jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić Wykonawcy za cały okres trwania umowy. Rzeczywiste wynagrodzenie brutto będzie zależało od ilości uczestników korzystających z usług, zgłoszonych przez Zamawiającego, w trakcie trwania umowy.
8. Wykonawca w celu realizacji usług restauracyjnych powinien dysponować stałym, stacjonarnym zapleczem, w którym przygotowywane będą posiłki, zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t. j. Dz. U. 2023 r. poz.1448).
9. Ze względu na charakter spotkań oraz potrzebę skoordynowania ich logistycznie i w określonych ramach czasowych (w szczególności dotyczy to studiów podyplomowych) wraz z zapewnieniem posiłków Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał lokal blisko kampusu Politechniki Gdańskiej, w którym będą świadczone usługi restauracyjne, z co najmniej 30 miejscami siedzącymi przy stolikach zapewniających możliwość konsumpcji posiłku na miejscu.
Uwaga: Wykonawca musi dysponować lokalem restauracyjnym w odległości nie większej niż 850m od siedziby Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk (Gmach Główny). Odległość lokalu, o którym mowa powyżej zostanie zmierzona na podstawie danych podanych w ofercie przez Wykonawcę i wskazań serwisu Google Maps, mierzona w opcji „trasa pieszo”.
W przypadku zaoferowania lokalu w odległości większej niż 850m od siedziby Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów.
10. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
11. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzanej działalności gospodarczej (polisa OC), w tym obejmującej ryzyka związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość zawartej umowy przez cały okres jej realizacji. Zamawiający może na dowolnym etapie realizacji umowy żądać przedstawienia przez Wykonawcę polisy OC. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia polisy w terminie 3 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silver Rock Investment Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010317713

7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-216

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.