eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › Przebudowa dróg ul. Młynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna. Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Węglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg ul. Młynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna.
Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Węglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIEBODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746669518

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzice@swiebodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg ul. Młynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna.
Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Węglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e12f27-a872-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076090/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg ul. Młynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna. Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Węglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RS.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.1
„Remont nawierzchni ulic: Bolesława Prusa, Szkolna, Młynarska i Henryka Sienkiewicza w Świebodzicach” - przebudowa dróg gminnych w Śródmieściu: ulicy Młynarskiej, Sienkiewicza, Prusa, Szkolnej, działki nr 14/1, 14/2, 332, 334, 347, 363, 404 obręb Śródmieście 3 Świebodzice. W zakres przebudowy wchodzi wymiana istniejących sieci, przebudowa chodników i jezdni.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnień administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, załączników), projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakończonej inwestycji zostały ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik do SWZ. Zadanie będzie realizowane w systemie ''zaprojektuj i wybuduj’’ w rozliczeniu ryczałtowym.

Zadanie 1.2
„Przebudowa ulicy Kopernika”. Przebudowa odbywać się, ma w odcinku położonym na działkach nr 401 i 403 obręb Śródmieście 3 wraz z połączeniem z drogą wojewódzką ulicą Wałbrzyską - remont wraz z przebudową jezdni i chodników wraz z budową i przebudową sieci sanitarnych i deszczowych, remont instalacji wodociągowej. Ulica Kopernika działka nr 401 i 403 Śródmieście 3 Świebodzice (do lica ściany frontowej budynku nr 3 przy ul. Jana Pawła II).
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnień administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, załączników), projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakończonej inwestycji zostały ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych nawierzchni jezdni i chodników na części ul. Kopernika.
Zadanie będzie realizowane w systemie ''zaprojektuj i wybuduj’’ w rozliczeniu ryczałtowym.
Uwaga z zakresu objętego w PFU wyłącza się odcinek drogi pomiędzy drogą wojewódzką ulicą Wałbrzyską do lica budynku przy ul. Plac Jana Pawła II nr 3 ( do lica ściany frontowej)
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, w załączniku 10A do SWZ oraz we wzorze umowy, które stanową podstawę do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 2556851,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2.1
„Przebudowa ulicy Kasztanowej”. Przebudowa obywać się ma w odcinku położonym na działkach nr 754/2; 751/13; 436/1 obręb Śródmieście 3 - remont i przebudowa kanałów deszczowych (rowów) otwartych na zamknięte, wykonanie chodnika, remont nawierzchni jezdni. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnień administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, załączników), projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakończonej inwestycji zostały ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na podstawie uzyskanej przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót, które obejmują wykonanie robót remontowych nawierzchni jezdni i chodników ul. Kasztanowej . Zadanie będzie realizowane w systemie ''zaprojektuj i wybuduj’’ w rozliczeniu ryczałtowym.
Uwaga z zakresu robót objętego w PFU wyłącza się budowę parkingu.

Zadanie 2.2
„Przebudowa ulicy Siennej” - budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową chodników i jezdni w rejonie ulicy Siennej. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnień administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych na działkach nr 40 obręb Śródmieście 3; działkach nr 617; 636 obręb Ciernie 4. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, załączników), projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakończonej inwestycji zostały ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych nawierzchni jezdni i chodników ul. Siennej pomiędzy ulicami Strzegomską oraz Graniczną bez skrzyżowań tych ulic. Zakres rzeczowy można podzielić na opracowanie kompletnego projektu budowlanego oraz branżowych projektów wykonawczych oraz realizację robót budowlanych na podstawie uzyskanej przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót. Zadanie będzie realizowane w systemie ''zaprojektuj i wybuduj’’ w rozliczeniu ryczałtowym.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, w załączniku 10B do SWZ oraz we wzorze umowy, które stanową podstawę do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 3087108,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3.1 „Przebudowa ulicy Droga Węglowa”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Droga Węglowa w Świebodzicach wraz z budową oświetlenia, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej i gazowej. Działki nr 196/7; 199/3; 199/4; 366/1; 366/3; 280/4; 281/1; 282/3; 287, 232/1; 738/12; 738/14 obręb Ciernie 4 w Świebodzicach. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Droga Węglowa w Świebodzicach wraz z budową oświetlenia, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej i gazowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa oświetlenia - ul droga Węglowa w Świebodzicach, na terenie działek nr 196/7, 199/3, 199/4, 366/1, 366/3, 280/4, 281/1, 282/3, 287, 232/1, 738/12, 738/14, obręb nr 4 Ciernie”, zgodnie z zatwierdzonym przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektem budowlanym wykonanym przez: „Pracownię Projektową Konstruktor, ul. Wojska Polskiego 5, 58-150 Świebodzice.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, w załączniku 10AC do SWZ oraz we wzorze umowy, które stanową podstawę do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 2845528,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4557690,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4557690,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4557690,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granit Dariusz Pylak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842746431

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4557690,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6821236,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6821236,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6821236,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granit Dariusz Pylak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842746431

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6821236,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3297630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3901426,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3297630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "Drog - Ziem" Zbigniew Wysoczański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841012253

7.3.3) Ulica: Strzegomska 15

7.3.4) Miejscowość: Stanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3297630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.