eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Sukcesywna dostawa i montaż mebli i wyposażenia zgodnie z projektem aranżacji wnętrz do 33 pokoi do Ośrodka Szkoleniowego w Niwkach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa i montaż mebli i wyposażenia zgodnie z projektem aranżacji wnętrz do 33 pokoi do Ośrodka Szkoleniowego w Niwkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZESPÓŁ PLACÓWEK WSPARCIA EDUKACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzpwe.opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzpwe.opolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa i montaż mebli i wyposażenia zgodnie z projektem aranżacji wnętrz do 33 pokoi do Ośrodka Szkoleniowego w Niwkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ef5b7e-0b0f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166456/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/ZP/RZPWE/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193312,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż mebli i wyposażenia zgodnie z projektem aranżacji wnętrz do 33 pokoi do Ośrodka Szkoleniowego w Niwkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 a i 1b do SWZ.
2. Wymagania ogólne:
1) Projekt koncepcyjny przedstawia poglądowe fotografie wyposażenia pokoi. Wymagane parametry mebli i wyposażenia zawiera opis przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający wymaga, aby meble i wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia posiadały odpowiednie certyfikaty, atesty i deklarację zgodności CE.
3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model).
5) Wykonawca będzie dostarczał i montował meble i wyposażenie do 5 pokoi sukcesywnie na wniosek Zamawiającego w terminie 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przewidywana częstotliwość dostawy wyposażenia 5 pokoi wynosi 1 raz w miesiącu, przy czym pierwsza dostawa odbędzie się 7 dni po podpisaniu umowy.
6) Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu faktury częściowe po każdej prawidłowo dokonanej dostawie 5 pokoi. Po każdej prawidłowej dostawie zostanie wystawiony protokół odbioru.
7) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, a okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Stron. Bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy będzie potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia.
8) Oferowane produkty muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, zgodne z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw producenta, norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów (nie powinny być gorsze od założeń w Opisie przedmiotu zamówienia), jakościowych, estetycznych, funkcjonalnych, materiałowych, gabarytowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w opisie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189046,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230994,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189046,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532495550

7.3.3) Ulica: Kotomierska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-568

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189046,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.