eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000 PLN (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy) z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000 PLN (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy) z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000 PLN (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy) z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fecdf8d-0bb9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001032/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000 PLN przeznaczonego na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167329/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000 PLN (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy) z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich na następujących warunkach:
1) Okres kredytowania: 2021 r. do końca 2026 r.
2) Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2021 r.
3) Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych, przy czym kapitał spłacany będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego począwszy od 31.03.2022 r. do 31.12.2026 r., natomiast odsetki płatne będą do dnia 7-go po zakończeniu kwartału kalendarzowego za który zostaną naliczone.
4) Kapitał spłacany będzie w dwudziestu ratach kwartalnych na koniec każdego
kwartału kalendarzowego, według następującego harmonogramu:
- w roku 2022 - 1.000.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 250.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 250.000 PLN,
do dnia 30 września - 250.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 250.000 PLN,
- w roku 2023 - 1.000.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 250.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 250.000 PLN,
do dnia 30 września - 250.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 250.000 PLN,
- w roku 2024 - 4.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 1.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 1.000 PLN,
do dnia 30 września - 1.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 1.000 PLN,
- w roku 2025 - 1.000.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 250.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 250.000 PLN,
do dnia 30 września - 250.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 250.000 PLN,
- w roku 2026 - 496.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 100.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 100.000 PLN,
do dnia 30 września - 100.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 196.000 PLN.
Pierwsza rata kapitału płatna do 31.03.2022 r. a ostatnia do 31.12.2026 r.
5) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie w okresach kwartalnych zgodnie z zasadą, że: stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego kwartalny okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku.
6) Odsetki spłacane będą do 7-go dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, którego dotyczą na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy, w której określona zostanie:
a) kwota odsetek,
b) stopa procentowa,
c) okres za jaki odsetki naliczono,
d) data płatności,
e) nr rachunku bankowego do dokonania wpłaty.
7) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania części ( lub całości) kredytu bez podania przyczyny.
9) W przypadku zamiaru niewykorzystania części (lub całości) kwoty kredytu, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie i zaproponuje zmianę ustalonego harmonogramu spłaty, w celu dostosowania kwoty spłat kredytu do wysokości kwoty uruchomionego kredytu.
10) W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
11) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu , jego części lub poszczególnych rat bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, w tym m.in. opłat i prowizji.
12) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
13) W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu, a dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy.
14) Kredyt uruchomiony będzie do 31.12.2021 roku jednorazowo lub w transzach. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z 3-dniowym wyprzedzeniem przed uruchomieniem transzy przez Wykonawcę.
15) Kredyt nie będzie obciążony żadnymi opłatami, prowizjami lub kosztami.
Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia on na stronie internetowej www.sp.olkusz.pl , w zakładce „Budżet i majątek” uchwały budżetowe, sprawozdania budżetowe oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60343,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198029,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60343,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W RABIE WYŻNEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7351008189

7.3.3) Ulica: Raba Wyżna 30

7.3.4) Miejscowość: Raba Wyżna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-721

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60343,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.