eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "REGIONALNY ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302017142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staroprzygodzka 121

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 50 33 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzzo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzzo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f6b2fbd-bc39-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.261.1.3.2024.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 736624,8 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o., przy ul. Staroprzygodzkiej 121, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
2. Ochrona osób i mienia na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staroprzygodzkiej 121 rozumiana jako pełnienie służby w budynku portierni znajdującym się na wjeździe do Zakładu po stronie lewej przez pracownika ochrony całodobowo. W godzinach 07:00-23:00 pracownik ochrony przebywa w portierni bez pełnienia obchodu natomiast w godzinach 23:00-07:00 prowadzone są obchodów na terenie zakładu poprzez odbicie się w wyznaczonych punktach zlokalizowanych na terenie Zamawiającego z częstotliwością co 2 godziny.
3. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia:
a) ochrona osób obejmuje wszelkie działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa, życia, zdrowia i nietykalności cielesnej
b) ochrona mienia obejmuje działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, a w szczególności:
- ochronę przed zniszczeniem i kradzieżą, ochronę przekazanego terenu chronionego przed działaniem osób,
- sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń w tym sprawdzanie, zamknięcia drzwi i okien oraz oświetlenia, sprawności urządzeń sanitarnych, sprawdzanie czy nie wydobywają się podejrzane zapachy typu swąd spalenizny, dym, gaz itp., po opuszczeniu chronionego terenu przez pracowników zamawiającego,
c) zgłaszanie na bieżąco wyznaczonemu w umowie przedstawicielowi zamawiającego wszystkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia,
d) zapewnianie spokoju i porządku na chronionym terenie w czasie wolnym od pracy zakładu
e) ustalanie przez pracownika ochrony uprawnień osób do przebywania na chronionym terenie oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości,
f) wzywanie osób do opuszczenia terenu chronionego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na nim, albo stwierdzenia zakłócenia porządku,
g) natychmiastowe powiadamianie Policji o pojawieniu się na terenie chronionym osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia, a także dla chronionego mienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289339,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366712,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289339,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Time Group Polska Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sky One Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412538663

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

działania grup interwencyjnych ; Solid Group Sp. z o.o. Sp. k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289339,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zawarta zostaje na okres 12 miesięcy od dnia 01.03.2024 r. od godziny 18:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.