eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z dostosowaniem istniejących instalacji co. w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Stąporków



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z dostosowaniem istniejących instalacji co. w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Stąporków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STĄPORKÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290042670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niekłańska 15

1.5.2.) Miejscowość: Stąporków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3741783

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: staporkow@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://staporkow.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z dostosowaniem istniejących instalacji co. w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Stąporków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d5c4803-c8c3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00425391/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wymiana kotłów na osadach leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148180

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180931,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia pn. „Wymiana istniejących kotłów co. obejmująca dostawę nowych kotłów co. wraz z dostosowaniem istniejących instalacji co. w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Stąporków”.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Zadanie nr 1 - „Dostawa wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni
w obiekcie Leśniczówka Mościska – Antoniów”, adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Antoniów 49, 26-510 Chlewiska, nr inw. 110-116-27, działka o nr ewidencyjnym: 9/2472, które to Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawę urządzeń wskazanych w dokumentacji stanowiącej integralną część umowy na teren prowadzonych prac,
c) w ramach Zadania nr 1 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

2) Zadanie nr 2 - „Dostawa wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Kawęczyn - Świnków”, adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Smyków, Świnków 15, 26-212 Smyków, nr inw. 110-116-23, działka o nr ewidencyjnym: 899/1, które to Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 18 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawę urządzeń wskazanych w dokumentacji stanowiącej integralną część umowy na teren prowadzonych prac,
c) w ramach Zadania nr 2 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

3) Zadanie nr 3 - „Dostawa wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Leśniczówka Królewiec - Adamów” adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Smyków, Adamów 1, 26-212 Smyków, nr inw. 110-116-35, działka o nr ewidencyjnym: 215/1202, które to Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 18 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i przebudowę instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawę urządzeń wskazanych w dokumentacji stanowiącej integralną część umowy na teren prowadzonych prac,
c) w ramach Zadania nr 3 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

4) Zadanie nr 4 - „Dostawa wraz z wykonaniem niezbędnych prac instalacyjnych kotłowni w obiekcie Leśniczówka Mościska Niekłań - Niekłań Wielki” adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Niekłań Wielki, ul. Powstańców 1863 r. 100, 26-220 Stąporków, nr inw. 110-116-26, działka o nr ewidencyjnym: 74/2386, które to Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawę urządzeń wskazanych w dokumentacji stanowiącej integralną Zadanie umowy na teren prowadzonych prac,
c) w ramach Zadania nr 4 Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o. do nowego kotła c.o., opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

5) Zadanie nr 5 - „Modernizacja kotłowni wraz z wymianą kotła co. w budynku mieszkalnym osady leśnej w Odrowążu” adres obiektu budowlanego: woj. świętokrzyskie, powiat: konecki, gmina: Stąporków, Odrowąż, ul. 1-go Maja 41a, 26-220 Stąporków, nr inw. 110-116-19, działka o nr ewidencyjnym: 117/1202, które to Zadanie obejmuje:
a) dostawę, wniesienie i montaż fabrycznie nowego kotła o mocy 25 kW wykorzystującego do produkcji ciepła zjawisko zgazowania drewna oraz związany z tym montaż dodatkowych urządzeń i instalacji technologicznej. Kocioł będzie spełniać wymogi dotyczące ekoprojektu (ECODESIGN) tj. określone Rozporządzeniem Komisji UE 2015/1189,
b) dostawę urządzeń wskazanych w dokumentacji stanowiącej integralną część umowy na teren prowadzonych prac,
c) w ramach zadania Wykonawca zobowiązuje się zrealizować poniższe prace konieczne do dostosowania istniejącej w kotłowni instalacji c.o. do nowego kotła c.o., w tym roboty budowlane opisane w SWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SWZ.

Dla zadań 1-5 wszelkie zbędne urządzenia instalacji co. objęte demontażem winny być wyniesione we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie prowadzonych prac; materiał z demontażu w postaci elementów metalowych pozostaje własnością Zamawiającego.

2. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres dostaw, koniecznych prac instalacyjnych i robót budowlanych (dotyczy części nr 5) opisano szczegółowo w poniższych dokumentach, które stanowią załączniki do SWZ i zawierają:
1) dla Części 1-4:
a) ekspertyza techniczna,
b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT,
c) przedmiar robót,
2) dla Część 5:
a) dokumentacja techniczna,
b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT,
c) przedmiar robót,
UWAGA
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Do zakresu przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 i 2 należą wszelkie dostawy oraz wszystkie prace instalacyjne i roboty związane z realizacją poszczególnych Zadań określonych w ust. 2 niniejszego w tym m.in.; przygotowawcze, podstawowe, zakończeniowe, zabezpieczające, likwidujące, porządkowe. W ramach niniejszej umowy Wykonawca jest zobligowany do wywozu i zagospodarowania ewentualnych odpadów powstałych po wykonanych dostawach/robotach budowlanych na obszarze, na którym będą prowadzone dostawy/roboty w związku z realizacją przedmiotu umowy, z wyjątkiem złomu i kotłów pozostałych po demontażu dla danego zadania, zgodnie z ustawą o odpadach.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy poza wykonaniem przedmiotowych dostaw/robót budowlanych koniecznych do realizacji przedmiotu umowy jest zobowiązany do sporządzenia wykazu podstawowych materiałów i wyrobów budowlanych, które zostaną zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia do UDT w celu uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację, odbiór kotłowni lub przedstawienia opinii z UDT o braku konieczności zgłoszenia, o którym mowa powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228210 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228210 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zdzisław Dziubarczyk Zakład Ślusarsko - Kotlarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6170253565

7.3.3) Ulica: Wrzesińska

7.3.4) Miejscowość: Gizałki

7.3.5) Kod pocztowy: 63-308

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228210 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.