eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Usuwanie i przechowywanie pojazdów, odstąpienia" - zamówienie podzielone na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie i przechowywanie pojazdów, odstąpienia” – zamówienie podzielone na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usuwanie i przechowywanie pojazdów, odstąpienia” – zamówienie podzielone na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-276aa588-b9df-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055723/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa polegająca na usuwaniu pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywaniu ich na parkingu strzeżonym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega na zorganizowaniu i prowadzeniu przez Wykonawcę całodobowego parkingu strzeżonego, co do którego posiada tytuł prawny na czas wykonywania usługi, dla parkowania usuwanych pojazdów w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285) pojazdów. Parking musi być umiejscowiony w granicach administracyjnych miasta Legnicy, przeznaczony do przechowywania co najmniej 70 pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 130a ustawy – Prawo o ruchu drogowym.
Rower lub motorower 138 szt.
Motocykl 9 szt.
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5t 1238 szt.
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t 1 szt.
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t 1 szt.
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t 11 szt.
Pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 szt.
Hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego 1 szt.
Przechowywanie pojazdu powyżej 90 dób - 3 miesięcy przechowywania od dnia usunięcia 50 szt. pojazdu (ryczałt za każdy miesiąc przechowywania)
Ilość pełnych miesięcy przechowywania 550 szt.

Doba przechowywania pojazdu rozpoczyna się z chwilą umieszczenia pojazdu na parkingu, po upływie każdych 24 godzin rozpoczyna się kolejna w pełni płatna doba.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby:
1) parking spełniał następujące cechy techniczne:
• dozór w postaci całodobowego monitoringu kamer i dozoru ochrony/stróża,
• ogrodzony, posiadający bramę wjazdową,
• oświetlony,
• o utwardzonej nawierzchni (np. kostka betonowa, beton asfaltowy) lub z nawierzchni w inny sposób zabezpieczonej przed zalaniem wodą i błotem,
• miejsca parkingowe zabezpieczające pojazdy przed warunkami atmosferycznymi,
• zabezpieczone pomieszczenie (przez co rozumie się pomieszczenie zamykane na klucz) przed dostępem osób trzecich do przechowywania części pojazdów i ich wyposażenia.
2) przechowywać na parkingu strzeżonym pojazdy usunięte z dróg w trybie art. 130a ustawy – Prawo o ruchu drogowym, z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne, do czasu odebrania przez osobę uprawnioną do odbioru pojazdu,
3) zabezpieczyć pojazd oraz znajdujące się w nim rzeczy przed uszkodzeniem, dewastacją lub kradzieżą,
4) całodobowo przyjmować pojazdy usunięte przez podmiot usuwający, a czynność tą potwierdzać protokołem, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do umowy
Szczegółowy zakres dla części 1 zawarty jest w projekcie umowy dla części 1 i załącznikach do umowy – Rozdział 3 swz;

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 77656,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i umieszczaniu ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285), na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawniony podmiot (policjant, strażnik miejski, osoba dowodząca akcją ratowniczą). Ponadto do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstąpieniem
od usunięcia pojazdu, odholowaniu usuniętych pojazdów w trybie art. 24a ust. 2a pkt 2 ustawy
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami.
Zamawiający określa następującą wielkość zamówienia:
Rower lub motorower 6 szt.
Motocykl 1 szt.
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5t 165 szt.
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t 0 szt.
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t 0 szt.
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t 7 szt.
Pojazd przewożący materiały niebezpieczne 0 szt.
Hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego 0 szt.
Transport pojazdów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 9 umowy 46 szt.
Odstąpienie od usunięcia pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5t 29 szt.

Szczegółowy zakres dla części nr 2 zawarty został w projekcie umowy i załącznikach do umowy – Rozdział 3 swz;
Podane ilości pojazdów i okresów ich przechowywania są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 65451,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena jedynej złożonej w niniejszym postępowaniu oferty dla części 1, firmy: Auto – Pomoc Drogowa SZWARC Elżbieta Szwarc, ul. Hodowców 1, 59-220 Legnica, NIP: 691-101-99-12, wynosi 231.880,00 zł brutto i przewyższa zamierzenie oraz możliwości finansowe Zamawiającego, które stanowi kwotę: 95.518,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231880,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75175,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75175,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto – Pomoc Drogowa SZWARC Elżbieta Szwarc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 691-101-99-12

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75175,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-09 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.