eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › Dostawa aparatu USG



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu USG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żymirskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobyłka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22)786.22.44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mspzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspzoz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mspzoz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu USG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d51ab7-1c83-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001014/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa aparatu USG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostępność Plus dla zdrowia, realizowany w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190832/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148148,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia.

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG do Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce, wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim, zainstalowaniem i integracją przesyłanych obrazów do systemu CGM CLININET za pomocą standardu DICOM oraz DICOM WORKLIST, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załącznik nr A do Formularza oferty oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
2) Dostawa aparatu USG do Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce będzie odbywać się w ramach realizacji projektu „Dostępność Plus dla zdrowia, realizowany w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia” oraz w oparciu o umowę UMOWA NR UM.POZ.247.2019-00 o powierzenie Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Likwidacja barier w dostępie do usług POZ w MSP ZOZ w Kobyłce”.
3) Klasyfikacja zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV):
33100000-1 - urządzenia medyczne
4) Oferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, rok produkcji sprzętu - 2021.
5) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaku towarowego, patentów
lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania
lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów przyjmuje się, że opisowi temu
towarzyszy wyrażenie lub równoważne, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość
zaproponowania rozwiązania równoważnego tj.: spełniającego co najmniej parametry wynikające
z opisu zawartego w specyfikacji lub lepsze oraz gwarantującego zgodność współdziałania
z pozostałymi elementami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia. Równoważne
rozwiązanie techniczne to rozwiązanie o identycznych lub wyższych parametrach: - wydajnościowych, funkcjonalnych; - jakościowych, np. posiadane certyfikaty; - gwarancyjnych – warunki gwarancji nie mniejsze niż podane w SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania sprzętu używanego (demonstracyjnego).
7) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1565 ), świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikaty CE i deklaracje.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Wymagane parametry techniczne – załącznik nr A do Formularza oferty,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
10) Gwarancja i rękojmia:
1. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 24 miesięcy od dnia spisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211004948

7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 84

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.