Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110815/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. Termomodernizacja budynków publicznych będących własnością Powiatu Monieckiego w formule „zaprojektuj i wybuduj“.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Moniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5 A
1.5.2.) Miejscowość: Mońki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@monki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://monki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. Termomodernizacja budynków publicznych będących własnością Powiatu Monieckiego w formule „zaprojektuj i wybuduj“.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7a4e171-b4da-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019042/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Termomodernizacja budynków publicznych będących włąsnościa Powiatu Monieckiego w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110815/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASI.272.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach w formule „zaprojektuj i wybuduj”Zadanie obejmuje nw. budynki:
a) Kompleks budynków szpitala SP ZOZ w Mońkach na działce ew. nr 1040/1:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 1 221, 13 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych – 3 193,16 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 4,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
- Długość budynku – 38,41 m,
- Szerokość budynku - 51,43 m,
- Kubatura budynku – 18 322,54 m3.
b) Budynek Oddziału Położniczo – Ginekologicznego SP ZOZ w Mońkach na działce ew. nr 1050/1:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 789,69 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych – 971,73 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
- Długość budynku – 41,34 m,
- Szerokość budynku - 23,90 m,
- Kubatura budynku – 12 805,40 m3.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Części 1 zamówienia obejmuje branżę konstrukcyjno – budowlaną.
Link do PFU: https://monki.ezamawiajacy.pl/pn/monki/demand/notice/public/50990/details
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 41009,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania zastosowanie odnawialnych źródeł energii wraz z poprawą efektywności energetycznej budynków publicznych będacych własnością Powiatu Monieckiego w formule „zaprojektuj i wybuduj“Zadanie obejmuje nw. budynki:
a) Budynek Oddziału Pediatrycznego zlokalizowany w Mońkach na działce o nr geod. 1050/1 , przy Alei Niepodległości 9 :
- Powierzchnia zabudowy – ok. 502,77 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji zadziemnych – 798,02 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – brak,
- Długość budynku – 55,29 m,
- Szerokość budynku – 10,35 m (część I), 10,75 m (część II),
- Kubatura budynku – 4 297,50 m3
b) Budynek Sekcji Administracyjno – Technicznej zlokalizowany w Mońkach, przy Alei - Niepodległości 9 na działce o nr geod. 1041/:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 194,50 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji zadziemnych – 367,66 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – brak,
- Długość budynku – 15,50 m,
- Szerokość budynku – 12,50 m,
- Kubatura budynku – 1 556 m3
c) Budynek Sanepidu zlokalizowany w Mońkach na działce o nr geod. 978 i 979 , przy ul. Tysiaclecia 5:
Budynek Sanepidu:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 145 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji zadziemnych – 227,10 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
- Długość budynku – 14,47 m,
- Szerokość budynku – 12,51 m,
- Kubatura budynku – 1375m3
- Budynek Sanepidu gospodarczy:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 40 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 1,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 0,
- Długość budynku – 9,70 m,
- Szerokość budynku – 3,90 m,
d) Budynek mieszkalny i gospodarczy Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii zlokalizowany w Goniadzu , przy ul. Wojska Polskiego 9:
- Budynek Młodzieżowego Osrodka Socjoterapii:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 133 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych – 216,00 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
- Długość budynku – 12,94 m,
- Szerokość budynku – 12,02 m,
- Kubatura budynku – 867,20 m3
Budynek gospodarczy:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 43 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych – 36,70 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 1,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 0,
- Długość budynku – 9,36 m,
- Szerokość budynku – 4,62 m,
- Kubatura budynku – 172,00 m3
e) Budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia w Krypnie Wielkim zlokalizowany na działce o nr geod. 55/2:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 263,8 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych – 374,9 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
- Długość budynku – 16,90 m,
- Szerokość budynku – 15,47 m ,
- Kubatura budynku – 1 991,8 m3
f) Budynek Przychodni Rejonowej w Goniądzu zlokalizowany przy ul. Konstytucji 3 Maja na działce o nr geod. 814:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 148,94 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych – 240,9 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
- Długość budynku – 11 m,
- Szerokość budynku – 13,54 m,
- Kubatura budynku – 1 195,05 m3
g) Budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia w Jasionówce zlokalizowany przy ul. Rynek 21 na działce o nr geod. 142/5:
Powierzchnia zabudowy – ok. 159,20 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych – 236,92m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
- Długość budynku – 17,23 m,
- Szerokość budynku – 9,62 m,
- Kubatura budynku – 1 194 m3
h) Budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia w Jaświłach zlokalizowany na działce o nr geod. 184/4:
- Powierzchnia zabudowy – ok. 265,8 m2,
- Powierzchnia użytkowa kondygnacji nadziemnych – 391 m2,
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych – 1,
- Długość budynku – 17,00 m,
- Szerokość budynku – 15,50 m,
- Kubatura budynku – 2 147 m3
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Części 2 zamówienia obejmuje branżę :
- konstrukcyjno – budowlaną;
- sanitarną ,
- elektryczną
- Link do PFU:
https://monki.ezamawiajacy.pl/pn/monki/demand/notice/public/51707/details
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 60279,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Części 3 zamówienia obejmuje branżę :- konstrukcyjno – budowlaną;
- sanitarną ,
- elektryczną
Link do PFU: https://monki.ezamawiajacy.pl/pn/monki/demand/notice/public/52290/details
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 35010,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29766 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44895 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41697 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7582332286
7.3.3) Ulica: Prosta 7
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41697 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sfera Budownictwa Kamil Mariusz Łukaszuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL6030065160
7.3.3) Ulica: Zachodnia 2G/3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-345
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SFERA BUDOWNICTWA KAMIL MARIUSZ ŁUKASZUK
jakie przetargi wygrała firma
SFERA BUDOWNICTWA KAMIL MARIUSZ ŁUKASZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sfera Budownictwa Kamil Mariusz Łukaszuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL60330065160
7.3.3) Ulica: Zachodnia 2G/3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-345
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
- Modernizacja placu manewrowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach wraz z wykonaniem odwodnienia i wykonaniem ogrodzenia z bramami wjazdowymi
- Przebudowa ulic i dróg w mieście i gminie Mońki etap 1
- Przebudowa drogi we wsi Boguszewo drugi etap
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr P 1630 R Zagórze - Hucisko Jawornickie od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 835"
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży architektonicznej, budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa i mod...
- Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Budowa nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Celnej w Nowym Tomyślu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.