eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › "Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w rejonie ulicy Woźnickiej w Miasteczku Śląskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w rejonie ulicy Woźnickiej w Miasteczku Śląskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasteczkoslaskie.bip.net.pl/kategorie/76-postepowania-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-o-wartosci-powyzej-130000-zl/artykuly/1263-rozbudowa-sieci-kanalizacyjnej-w-rejonie-ulicy-woznickiej-w-miasteczku-slaskim-trzecie-postepowanie?lang=PL

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w rejonie ulicy Woźnickiej w Miasteczku Śląskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a706f6-cd4a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036560/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w rejonie ulicy Woźnickiej w Miasteczku Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150511/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 385452,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Woźnickiej w Miasteczku Śląskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższej dokumentacji, włączając załączone do niej decyzje, pisma uzgadniające, pisemne zgody oraz opinie komisji koordynacyjnej (zwanej dalej także: „dokumentacją projektową” lub „dokumentacją techniczną”, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ):
1) projekt budowlany – rozbudowa sieci kanalizacyjnej,
2) projekt budowlany – instalacje elektryczne,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) przedmiar robót,
5) projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na czas budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i przyłączem hydrantowym przy ul. Fredry w Miasteczku Śląskim,
sporządzona przez Firmę Projektowo Usługową Zbigniew Lorenc,
6) opinia geotechniczna, wykonana przez GEOLOGIA Schneider Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach.
Zakres inwestycji obejmuje budowę:
- głównego kolektora ścieków sanitarnych oraz nowych przyłączy do istniejących budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielorodzinnych,
- przepompowni ścieków oraz odcinka kanalizacji tłocznej.
W wyniku realizacji inwestycji zostanie wybudowana następująca infrastruktura (szczegółowy opis i parametry techniczne zgodnie z dokumentacją projektową):
- rurociąg grawitacyjny Ø 200 mm PVC – długość 103,55 m,
- rurociąg Ø 160 mm PVC – długość 67,35 m,
- rurociąg tłoczny Ø 90 PE – 4,90 m,
- studnia kanalizacyjna Ø 1200 mm z kręgów betonowych – 4 szt.,
- studnia Ø 1200 z kręgów betonowych z kaskadą zewn. – 1 szt.,
- studzienki kanalizacyjne Ø 425 z tworzywa sztucznego – 4 szt.,
- studnia rozprężna Ø 425 z tworzywa sztucznego – 1 szt.,
- przepompownia ścieków wraz z kratą koszową Ps Ø 1500 z polimerobetonu – 1 szt.,
- przyłącze wodociągowe do hydrantu p.poż. - Ø 90 PE - długość 6,9m,
- przyłącze elektryczne do przepompowni,
- budowa ogrodzenia przepompowni.
Opis stanu istniejącego:
Obecnie w rejonie ulicy Fredry funkcjonuje kanalizacja ogólnospławna grawitacyjna. Natomiast budynki od ulicy Woźnickiej odprowadzają ścieki do zbiorników na nieczystości ciekłe. W celu uporządkowania gospodarki ściekowej planuje się budowę nowej kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach prywatnych właścicieli oraz działkach gminnych w części ulicy Woźnickiej. Ścieki zostaną, poprzez wybudowaną przepompownię ścieków wraz z odcinkiem kanalizacji tłocznej, odprowadzone do kanalizacji ogólnospławnej na ulicy Fredry. Przepompownia ścieków zostanie zlokalizowana na terenie działki nr 440/173. Obszar ten jest zarośnięty krzakami, brak drzew do wycinki. Teren pod przepompownię jest nierówny, w ramach przedmiotowej inwestycji należy go wyrównać (w stosunku do ulicy Fredry), zagęścić, zabezpieczyć skarpę oraz utwardzić.
Informacje ogólne:
Po posadowieniu i zasypaniu sieci oraz przyłączy należy przywrócić teren do stanu sprzed rozpoczęcia inwestycji. W trakcie prac prowadzonych na działkach należących do Gminy Miasteczko Śląskie oraz do prywatnych właścicieli należy wykonać zalecenia wskazane odpowiednio przez Zamawiającego lub przez podmiot władający tym terenem. Na pozostałych działkach należy zniwelować teren i w razie potrzeby obsiać trawą. Na terenie inwestycji należy doprowadzić nawierzchnię terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót oraz do wytycznych określonych w decyzjach stanowiących załącznik do dokumentacji projektowej. Na podstawie aktualnej mapy do celów projektowych stwierdza się na obszarze prowadzonej inwestycji występowanie następującego uzbrojenia: istniejący wodociąg, kanalizacja ogólnospławna, kable teletechniczne oraz elektroenergetyczne. Teren, na którym będzie prowadzona inwestycja, znajduje się na obszarze historycznego założenia miejskiego wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod numerem A/486/56 z dnia 2 listopada 1956 r. Wszystkie roboty należy wykonywać przy uwzględnieniu wymagań Wojewódzkiego Konserwatora Zabytów w Katowicach, na podstawie pozwolenia nr K/6/2021 z dnia 11.01.2021r. i decyzji nr K/36/2021 z dnia 22.01.2021r.
Roboty uzupełniające:
1. Wykonanie planu BIOZ;
2. Realizacja inwestycji musi przebiegać pod nadzorami branżowymi, w tym pod nadzorem Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach zgodnie z wydanymi uzgodnieniami stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej;
3. Wykonanie próby szczelności ułożonych rurociągów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami;
4. Postępowanie z wytworzonymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami (wywóz i utylizacja odpadów);
5. Dokonanie wszystkich formalności związanych z zajęciem działek drogowych i pasa drogowego;
6. Odbudowa nawierzchni drogowej zgodnie z wydanymi uzgodnieniami oraz decyzjami;
7. Uporządkowanie terenu budowy;
8. Obsługa geodezyjna inwestycji – tyczenie;
9. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobu geodezyjnego i kartograficznego), sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 2. egzemplarzach;
10. Wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót;
11. Sporządzenie protokołów odbioru częściowego oraz końcowego, protokołów z prób szczelności;
12. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2. egzemplarzach.
Całość robot należy wykonać:
- zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym również zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401),
- w oparciu o Zaświadczenie Starosty Tarnogórskiego z dnia 13.04.2021 r. o sygnaturze BA.6743.12 26.2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507744,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDUA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751885697

7.3.3) Ulica: Gliwicka 35

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.