eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › usługa transportu sanitarnego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa transportu sanitarnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalnawrzesinie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa transportu sanitarnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7639ade3-9bda-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076627/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.05.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego przez Wykonawcę odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w podziale na dwie części.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część nr 1 – transport realizowany przez zespół Karetki specjalistycznej typu „S” w składzie 3 osobowym, w następującym zakresie:
a) Poz. 1 - Transport chorych, w tym zaintubowanych, do/z innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuacji leczenia (przewóz, dostarczenie pacjenta do/z miejsca konsultacji/badań/izba przyjęć/oddział, przekazanie dokumentacji leczenia). Usługa realizowana przez 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu;
b) Poz. 2 - Transport chorych COVID-19, w tym zaintubowanych, ze szpitala do innego zakładu leczniczego, transport do/i z miejsca wskazanego na zleceniu. Ambulans posiada specjalistyczne wyposażenie do przewozu pacjenta z podejrzeniem lub zakażeniem COVID-19. Usługa realizowana na wezwanie przez 24 h/dobę przez 7 dni w tygodniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 160800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego przez Wykonawcę odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w podziale na dwie części.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
3. Część 2 – Transport realizowany przez zespół Karetki Sanitarnej „TS” w składzie zespołu kierowca lub kierowca i sanitariusz, w zależności od potrzeb, w następującym zakresie:
a) Poz. 1 - Transport sanitarny chorych niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu dalszego leczenia lub wykonania badań diagnostycznych do miejsca zamieszkania po zakończonym leczeniu u Zamawiającego lub z miejsca zamieszkania pacjenta do szpitala celem wykonania badania lub kontynuacji leczenia szpitalnego, poradni przyszpitalnych oraz transport do i z miejsca wskazanego na zleceniu. Skład: kierowca i sanitariusz. Usługa realizowana w trybie planowym i pilnym przez 24h/dobę prze 7 dni w tygodniu.
b) Poz. 2 - Transport sanitarny chorych z podejrzeniem lub rozpoznanym COVID-19 niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu dalszego leczenia, transport do i z miejsca wskazanego na zleceniu. Skład: kierowca i sanitariusz. Usługa realizowana w trybie pilnym przez 24h/dobę prze 7 dni w tygodniu.
c) Poz. 3 - Transport sanitarny materiału biologicznego realizowany przez zespól transportu sanitarnego zwykły w składzie: kierowca. Usługa realizowana na wezwanie w trybie pilnym 24h/dobę 7 dni w tygodniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 113688 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicover Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012396508

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 96

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnienia postępowania jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie części nr 2 – Transport realizowany przez zespół Karetki Sanitarnej „TS”, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 113 688,00 PLN brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną, w zakresie części nr 2 – Transport realizowany przez zespół Karetki Sanitarnej „TS” to 259 440,00 PLN brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.