eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Rozbudowa i przebudowa ulicy Lawendowej w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa ulicy Lawendowej w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa ulicy Lawendowej w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d22a63a-db45-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa i przebudowa ul. Lawendowej w Słupksu w ramach zad. Rozbudowa dróg i oświetlenia na osiedlach Owocowa i Przy Lesie w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175610/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.22.2022.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z rozbudową ulicy Lawendowej, o łącznej długości ok. 0,900 km, stanowiącej połączenie ulicy Gdańskiej z ulicami: Klonową i Hołdu Pruskiego.
Zadanie inwestycyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje: przebudowę drogi z wyniesionymi skrzyżowaniami o nawierzchni bitumicznej i zjazdami, budowę ciągu pieszo-rowerowego, kanału technologicznego i przystanków autobusowych wraz z wiatami, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz zagospodarowanie terenu z elementami małej architektury.
2.Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b)roboty ziemne,
c)regulacje wysokościowe kanalizacji deszczowej,
d)wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni – pudbudowy, nawierzchnię jezdni drogi, zjazdów oraz ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego, chodnika z kostki betonowej oraz ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej,
e)budowę kanału technologicznego i studni telekomunikacyjnych,
f)roboty wykończeniowe, w tym;
-zagospodarowanie terenu zielenią, nasadzenia drzew,
-wprowadzenie stałej organizacji ruchu
g)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
h)wykonanie i uzgodnienie projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas realizacji robót.
i)wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach.
5. UWAGA ! 1) do wyceny robót budowlanych na chodnikach należy przyjąć nawierzchnie z kostki betonowej o wymiarach 25x30x8 cm w kolorze szarym, natomiast na zjazdach należy przyjąć kostkę betonową o wymiarach 20x10x8 w kolorze grafitowym.
2)w ramach aktualizacji zapisów „pkt 1.14. WIATY PRZYSTANKOWE (str.16) Projektu Wykonawczego: branża drogowa”, do wyceny należy przyjąć:
Wiata przystankowa – charakterystyka:
a)wysokość całkowita przestrzeni użytkowej liczona od podłoża do konstrukcji dachu 2,3-2,5 m,
b)szerokość: 3 modułowa od 4,00 m do 4,40 m,
c)głębokość do 1,8 m,
d)konstrukcja wolnonośna (wspornikowa), ocynkowana ogniowo, bez przednich słupów,
e)konstrukcja dachu oparta na belkach ze stali ocynkowanej oraz w zależności od długości wiaty składająca się z trzech lub czterech paneli ze szkła hartowanego mlecznego o gr. Min. 8 mm, zadaszenie płaskie jednospadowe ze spadem w kierunku tyłu wiaty,
f)malowanie proszkowe w kolorze grey aluminimum (RAL 9007),
g)tylne i boczne ścianki wiaty wykonane z hartowanego szkła o grubości min. 8mm,
h)siedziska z pochylonym oparciem z drewna dębowego o wilgotności powietrzno-suchej trzykrotnie lakierowane lakierem wodoodpornym o długości min. 2/3 szerokości wiaty, zamontowane na wysokości 45 cm od chodnika (wraz z siedziskiem),
i)wiata od frontu, na wysięgniku z dachu, wyposażona w znak drogowy D-15 odblaskowy z folią typu drugiego w rozmiarze mini,
j)wiata musi zostać przyłączona do sieci energetycznej, wyposażona w zasilacz, zabezpieczenie D01 oraz zegar astronomiczny, podświetlenie wiaty w technologii LED (taśma LED, min. 120 diod/mb, SMD 5050 lub równoważny strumień świetlny) zapewniające oświetlenie całego wnętrza, oświetlenie oraz urządzenia zasilające należy zabezpieczyć przed aktami wandalizmu oraz czynnikami zewnętrznymi o szczelności IP55 i przepięciami,
k)wiata zasilana z sieci energetycznej oświetlenia ulicznego lub dedykowanego przyłącza, załączanie oświetlenia po zapadnięciu zmroku,
l)wiata wyposażona:
-w kosz na śmieci o pojemności 60 l ze stali odpornej na korozje,
-w kaseton na rozkłady jazdy: podświetlany od góry i dołu na całej szerokości w technologii LED (taśma LED, min. 60 diod/mb, SMD 3528 lub równoważy strumień świetlny), zamykany zamkiem, z aluminium w kolorze wiaty o szczelności IP54, przeszklone szkłem bezpiecznym lub hartowanym, grubość min. 4 mm o szerokości przęsła wiaty i wysokości ok. 1200 mm, zamontowany w skrajnym lewym tylnym module wiaty,
-w panel przedni zamontowany z przodu dachu wiaty o wysokości 220 mm oraz długości dachu wiaty, w postaci podświetlonej krawędziowo plexiglass od tyłu wyklejoną folią do rozproszenia światła od przodu wyklejką zgodną z wytycznymi zamawiającego zawierającego nazwę przystanku i informację o liniach (konstrukcja umożliwiająca wymianę obu informacji),
4.Zakres robót przedmiotowego zadania inwestycyjnego, określony ww. dokumentacją jest objęty decyzją Prezydenta Miasta Słupska udzielającą zezwolenia na realizację inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa ulicy Lawendowej w Słupsku”.
5.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
-opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej w na czas wykonania robót,
-zabezpieczenia przed rozpoczęciem robót budowlanych istniejących ogrodzeń przyległych posesji przed uszkodzeniem,
-zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
-przed rozpoczęciem robót należy wyznaczyć strefy ochronne dla drzew nie wyznaczonych do wycinki, rosnących w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
-w obszarze pomnika przyrody rosnącego w pasie drogowym ul. Klonowej, będącego częścią „Alei dębów” należy prowadzić prace w sposób najmniej mu szkodzący, zgodnie z warunkami realizacji określonymi w Załączniku do Uchwały nr XXXII/532/21,
-wykupienie drewna z wycinki drzew i utylizację gałęzi oraz uprzątnięcie terenu po wycince z wszelkich pozostałości. Na podstawie dokonanego obmiaru drewna z wycinki i odbiorze pozyskanego drewna przez specjalistę ds. lasów w cenie określonej zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Słupska Nr 821/GKiOŚ/2020 z dnia 6 października 2020 r. w sprawie ustalenia cen na drewno pozyskane z terenów miasta i lasów komunalnych w Słupsku Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku obciąży Wykonawcę należnością za pozyskane drewno. Jeżeli w trakcie odbioru drewna okaże się, że jest ono zmurszałe i nie kwalifikuje się do sprzedaży Wykonawca winien ująć w kosztach jego utylizację.
-utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń z tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
-wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną,
-ustawienia tablicy na słupkach, przekazanej przez Zamawiającego, informującej o dofinansowaniu przedmiotowej inwestycji, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym, wskazanym przez Zamawiającego, oraz jej utrzymanie w stanie należytym przez cały okres przebudowy.
6.Wymagania jakościowe i parametry sadzonych roślin:
1)materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,
2)rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane i prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernie rozgałęzione, materiał roślinny musi być zdrowy, wolny od chorób i patogenów, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących następstwem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia,
3)system korzeniowy winien być dobrze wykształcony, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, bryła korzeniowa w pojemnikach musi być silnie przerośnięta, nie może być przesuszona, zaleca się mikoryzowanie roślin w szkółkach,
4)drzewa winny posiadać obwód pnia min. 16-18 cm, balotowane z przerośniętą bryłą korzeniową, dobrze wykształconym przewodnikiem,
5) każde drzewo winno być zabezpieczone trzema impregnowanymi ciśnieniowo palikami o średnicy 8 cm, z pojedynczymi poprzeczkami poziomymi oraz przymocowane do palików wiązadłami,
6)wokół drzew należy wykonać misy o średnicy 60cm.
7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ i w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4442773,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4630676,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4442773,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EGIDA" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392536879

7.3.3) Ulica: Włynkówko 49A

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4442773,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.