eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050580458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@sppchoroszcz.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d99789c-b9d7-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d99789c-b9d7-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044691/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP 3820 - 5/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 1 - WĘDLINY DROBIOWE, WIEPRZOWE, PASZTETY WEGETARIAŃSKIE
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 138010,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 2 - NABIAŁ I TŁUSZCZE
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 93692,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 3 - PIECZYWO
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 10880,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 4 - MAKARONY, KASZE, RYŻ, NASIONA STRĄCZKOWE
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 41393,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 5 - OWOCE
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 7910,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 6 - MROŻONKI

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 31364 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 7 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 19982,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.