Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00066705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050580458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@sppchoroszcz.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d99789c-b9d7-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d99789c-b9d7-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044691/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP 3820 - 5/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1 - WĘDLINY DROBIOWE, WIEPRZOWE, PASZTETY WEGETARIAŃSKIE2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 138010,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 2 - NABIAŁ I TŁUSZCZE2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 93692,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 3 - PIECZYWO2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 10880,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 4 - MAKARONY, KASZE, RYŻ, NASIONA STRĄCZKOWE2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 41393,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 5 - OWOCE2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 7910,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 6 - MROŻONKI4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 31364 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 7 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy (Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców).
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 19982,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszczęcie ww. postępowania podyktowane było chęcią ubiegania się o uzyskanie zamówienia publicznego na wykonanie usługi sporządzenia i dostarczenia posiłków dla innej instytucji. W wyniku zmiany okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający informuje, że w chwili obecnej jest zabezpieczony w artykuły spożywcze na własne potrzeby tj. służące do zapewnienia posiłków dla pacjentów Szpitala na podstawie realizowanych umów z poprzednich postępowań.
Zaopatrzenie w dodatkowe produkty, na podstawie niniejszego postępowania, miało służyć jednie wywiązaniu się ze zobowiązania ciążącego na Zamawiającym wobec instytucji zewnętrznej w wyniku przyznania zamówienia.
Wobec powyższego udzielenie zamówienia oraz realizacja zamówienia w zaplanowanym zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia spowodowałaby niezasadne wydatkowanie środków publicznych, a planowany efekt służący realizacji interesu publicznego nie zostałby osiągnięty.
INNE PRZETARGI CHOROSZCZ
więcej: przetargi CHOROSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- TP.D.LN NŻ.18.24_Zakup wraz z dostawą pieczywa
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Dostawa mrożonek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
więcej: Wędliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.